Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Advertisements

Szczecińska Kolej Metropolitalna
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej metropolii - ruch rowerowy dr Michał Beim Instytut Melioracji, Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytet.
SKAWINA – miasto otwarte na BIZNES!. SKAWINA – największy obszar gospodarczy w MAŁOPOLSCE! rozwój Strefy Aktywności Gospodarczej (SAG) SAG to obszar.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Przepisy dotyczące rowerzystów Agata Lewandowska.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu DrogowegoANALIZA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA ROK 2005r. NA TERENIE MIASTA I POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO Łomża, 23 styczeń.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Samorządowa jednostka organizacyjna INSTYTUT ROZWOJU TERYTORIALNEGO Warsztaty subregionalne – 1 Legnicko – Głogowski Obszar Integracji Legnica
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
UM Gdańsk, Wydział Programów Rozwojowych Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata – edycja V (projekt)
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Powiat Międzyrzecki „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym” Białystok, r. PROJEKT WSPÓŁFINASOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Inwestycje drogowe Miasta Białegostoku - aktualności.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
ZNAKI PIONOWE INFORMACYJNE Droga z pierwszeństwem przejazdu.
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Projekt koncepcyjny zagospodarowania Rynku Starego Miasta oraz obszaru staromiejskiego w Rawie Mazowieckiej. BRANŻA DROGOWA Opracował: mgr inż. Krzysztof.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ciechanowskiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Leśle trasy rekreacyjne TPK – część sopocka
Politechnika Krakowska
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Studium uwarunkowań i kierunki zagospodarowania przestrzennego Zielonej Góry Układ komunikacyjny Zielonej Góry  dr inż. Paweł Urbański Uniwersytet Zielonogórski.
XXI SESJA RADY POWIATU chojnickiego
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,
Miejskie Obszary Funkcjonalne w województwie pomorskim
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2387P Poznań- Komorniki w m
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2014 ROK WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ
Kwota dofinansowania: ,54 PLN
Analiza doświadczenia polskiego i ukraińskiego w zakresie zarządzania ochroną środowiska na przykładzie wybranych miast   Y. Zhuk.
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
OBCHODY PAŃSTWOWE 7. ROCZNICY KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ R.
DROGA PRZYJAZNA SPOŁECZEŃSTWU
Szybciej, taniej i zdrowiej
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
BEZPIECZNI NA DRODZE r. Grupa 0b
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
KOMUNIKACJA ZBIOROWA Przebudowa ulicy Hubskiej
Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska?
Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Inwestycja realizowana w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych nowego instrumentu rozdziału środków unijnych wydatkowanych w ramach Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Podstawowe cele inwestycji: Integracja wszystkich środków transportu w obszarze dworca kolejowego Poprawa funkcjonowania transportu publicznego Poprawa dostępności do transportu publicznego dla użytkowników pojazdów indywidualnych Poprawa bezpieczeństwa ruchu w obszarze funkcjonalnym dworca Zapewnienie dostępności do transportu publicznego dla osób niepełnosprawnych

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Idea budowy centrum przesiadkowego w Stargardzie wpisuje się w następujące cele Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego: Integracja transportu publicznego na obszarze Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Zakres inwestycji : budowa Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego przebudowa ulicy Towarowej budowa parkingów Park&Ride i Kiss&Ride budowa parkingu Bike&Ride przebudowa skrzyżowania ulic Szczecińska – Wyszyńskiego – Towarowa – Bema – 11 Listopada budowa dróg rowerowych na ulicy Towarowej i na przebudowywanym skrzyżowaniu projekt zieleni przebudowę oświetlenia ulicznego przebudowa kolizji z istniejącym uzbrojeniem

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Koordynacja z inwestycjami powiązanymi Przebudowa linii kolejowej nr 351 Inwestor: PKP PLK Budowa Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego Inwestor: Miasto Stargard Budowa Parkingu Park&Ride W ramach budowy SKM Inwestor: Miasto Stargard jako partner w inwestycji koordynowanej przez SSOM

Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie Ustalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Parking Dworzec autobusowy Komunikacja

Rozwiązania projektowe skrzyżowania o ruchu okrężnym na skrzyżowaniu Szczecińska – Towarowa - Bema przebudowa ulicy Towarowej na dwukierunkową na całej długości budowa dworca autobusowego z 8 peronami o długości 20m oraz zatoką postojową dla autobusów oczekujących o długości 40m budowa zadaszonego parkingu Bike&Ride budowa parkingu na 50 miejsc w tym 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych budowa dróg rowerowych na ulicy Towarowej i na przebudowywanym skrzyżowaniu podstawowy układ drogowy z ograniczeniem prędkości 50/60 km/h, Centrum Przesiadkowe „strefa 30” przebudowa ciągów pieszych

WIZUALIZACJE ROZWIAZAŃ PROJEKTOWYCH

Skrzyżowanie ulic Szczecińska – Towarowa – Bema – 11 Listopada

Skrzyżowanie ulic Szczecińska – Towarowa – Bema – 11 Listopada

Skrzyżowanie ulic Szczecińska – Towarowa – Bema – 11 Listopada

Parking Park&Ride

Parking Kiss&Ride

Dworzec Autobusowy

Dworzec Autobusowy

Dworzec Autobusowy

Dworzec Autobusowy

Dworzec Autobusowy

Dworzec Autobusowy

Parking Bike&Ride

Powiązanie z Dworcem Kolejowym

Budynek kasowy

Budynek kasowy

Integracja środków transportu kiss&ride TAXI Integracja środków transportu 100m Bike&ride 50m Dw. autobusowy park&ride kiss&ride

Dziękujemy za uwagę