Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
7 punktów Kodeksu 2.0.
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
KODEKS 2.0.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
ku lepszej przyszłości”
Cyfrowa Szkoła Rządowy Projekt Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
„SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK”
Aktywna edukacja.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Założenia PROJEKTU
Biblioteka jako Szkolne Centrum Informacji
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Nasze kodeksowe marzenia
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Kodeks klasy 1B.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
LOGO SZKOŁA PODSTAWOWA nr 11 SZKOLNY KODEKS 2.0. Click to edit Master text styles LOGO 1. Ucz i ucz się z TIK. KODEKS 2.0 Wykorzystujemy komputery na.
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Komputer pod ręką! Dla każdego i w każdym czasie..
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Dla każdego i w każdym czasie.
IM. BUDOWNICZYCH PORTU PÓŁNOCNEGO
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zapis prezentacji:

Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”

Informacja o dostępnym sprzęcie w szkole. W każdej sali lekcyjnej jest dostęp do komputera stacjonarny oraz tablica multimedialnej/telewizora/ projektora z dostępem do internetu Dostęp do sali komputerowej, która wyposażona jest w komputery stacjonarne

Propozycja wyposażenia szkoły. 16 laptopów z walizką do ładowania pozwalająca na przenoszenie laptopów do każdej sali lekcyjnej Bezprzewodowy system do głosowania „Deputy ARS” Dostęp do programów multimedialnych

Pomoc dla nauczycieli. Mobilna sprzętu pozwoli każdemu nauczycielowi i uczniowi korzystać ze sprzętu podczas lekcji z każdego przedmiotu Szkolenie z możliwości i pozytywnych efektów pracy z uczniami przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii Szkolenie warsztatowe z korzystania z dostępnego sprzętu poprowadzone przez nauczyciela z kadry Zakupienie dostępu do programów multimedialnych

Możliwości dzięki dostępnemu wyposażeniu. Tworzenie scenariuszy lekcji dla wszystkich uczniów z klas 1 - 6 Korzystanie z e-podręczników oraz e-ćwieczeń jednocześnie przez wszystkich uczniów Tworzenie quizów, testów i gier przez Uczniów podczas lekcji

Możliwości dzięki dostępnemu wyposażeniu. Wspólne rozwiązywanie zadań wyświetlanych na tablicy poprzez głosowanie za pomocą systemu Deputy ARS Upowszechnianie stworzonych materiałów poprzez udostępnienie ich w sieci

Efekty pracy w wykorzystaniem sprzętu. Poznanie pozytywnych stron cyfrowej edukacji Rozwój nauczyciela i możliwość organizowania ciekawych lekcji dla uczniów Poznanie nowej technologi pozwalającej na rozwój uczniów Uczenie się oraz utrwalanie materiału tą metodą pozwoli na efektywniejsze zapamiętywanie

Efekty pracy w wykorzystaniem sprzętu. Uczeń ma możliwość dzielenia się własnymi pomysłami Nauka bezpiecznego i pożytecznego korzystania dostępnej nowoczesnej technologii

Autor pracy: mgr Agnieszka Stankiewicz Koniec. Autor pracy: mgr Agnieszka Stankiewicz