Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Rejestracja pojazdów kolejowych oraz zmiana danych rejestrowych w NVR Warszawa,
Advertisements

ELASTYCZNE FORMY ZATRUDNIENIA NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU PRACY MOŻLIWOŚCI I BARIERY ICH ROZWOJU WITOLD POLKOWSKI EKSPERT STOWARZYSZENIA AGENCJI ZATRUDNIENIA.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazuj ą ca ruchomy obraz oraz d ź wi ę k na odległo ść. W jednym miejscu za pomoc ą kamery telewizyjnej.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Warszawa, 20 października 2009 r. Nowelizacja kodeksu spółek handlowych Znaczenie nowych regulacji dla obrotu giełdowego Agnieszka Gontarek, Dział Emitentów.
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
Projekt jest finansowany ze środków Komisji Europejskiej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 "Zakupy w sklepie za rogiem czy przez Internet -
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Warszawa, 7 marca 2016 r. ZMIANA USTAWY O TRANSPORCIE KOLEJOWYM.
Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o. Plac Bankowy 2, Warszawa, tel./fax , Prawne, organizacyjne i techniczne.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
NOWY SKOMPUTERYZOWANY SYSTEM TRANZYTOWY NCTS Informacje nt. systemu Przygotował: Krzysztof Wic.
Wolny przepływ kapitału ludzkiego w UE od 1 maja 2011: Przekleństwo czy błogosławieństwo dla przedsiębiorstw austriackich?
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Departament Rozwoju Regionalnego Poddziałanie Wsparcie procesów badawczo- rozwojowych w przedsiębiorstwach akademickich Schemat: wsparcie doradcze.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
POP i SIR POK1 i POK2.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
„Inicjatywa JEREMIE – pozadotacyjna forma wsparcia wielkopolskich firm” Tadeusz Wojtaszak Kierownik Działu Sprzedaży Poznań, r.
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
ZASADY PROMOCJI W EUROREGIONIE GLACENSIS KŁODZKO 16 lutego 2010 Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
ZIT ZIT Plus = METROPOLIA.
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Regionalne warsztaty TAF TSI
6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, PL) Treść TAF TSI
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Warsztaty TAF – TSI Śledzenie przewozów
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
Konkurencyjność w dobie globalizacji
E- SKARGA Formalne wymogi wniesienia skargi do WSA w kontekście informatyzacji postępowania sądowoadministracyjnego- wybrane zagadnienia.
Działanie 4.3 Rozwój infrastruktury wodno-ścieowej
Udostępnianie pojazdów wojskowych
Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach
Praktyczne problemy związane z funkcjonowaniem AVV/GCU
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Wzmacnianie potencjału rozwoju w wymiarze lokalnym i regionalnym
Zasady dokonywania zamówień w projekcie
BADANIA ZUZYCIA BOCZNEGO SZYN W ROZJAZDACH KOLEJOWYCH
Regulamin działania KM RPO WP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Autor: Magdalena Linowiecka
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Zespół telematyczny ERA Warszawa, 12-13.09.2017 r. 29/09/2017 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE) Treść TAF TSI: Komunikacja RU/IM i obowiązki prawne   Zespół telematyczny ERA Warszawa, 12-13.09.2017 r.

6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE) Rozporządzenie TAF TSI – komunikacja pomiędzy przedsiębiorstwem kolejowym (RU) a zarządcą infrastruktury (IM) 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Rozporządzenie TAF TSI Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1305/2014: TSI TAF Rozporządzenie TAF TSI ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 1305/2014 z dnia 11 grudnia 2014 r. dotyczące technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu aplikacji telematycznych dla przewozów towarowych wchodzącego w skład systemu kolei w Unii Europejskiej i uchylające rozporządzenie (WE) nr 62/2006 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Proces TAF TSI Planowanie Realizacja… Działanie następcze… 29/09/2017 Proces TAF TSI Planowanie Realizacja… Działanie następcze… List przewozowy Plan podróży wagonów Przydział trasy Przygotowanie pociągu Prognoza jazdy pociągu Ruch wagonów Po podróży Obciążenie wagonów Zwolnienie wagonów Cena i czasy przejazdu Status i lokalizacja wagonów Otwarty dostęp Punkt kompleksowej obsługi Skład pociągu Przewidywany czas przyjazdu (ETA) Przewidywany czas wymiany (ETI) W celu zwiększenia jakości i wydajności Jazda pociągu Zakłócenie usługi Publikacja TAF TSI w Dzienniku Urzędowym UE: Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1305/2014 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE) 29/09/2017 Kto? Zarządcy infrastruktury i przedsiębiorstwa kolejowe, , ale także operatorzy intermodalni ... a nawet klienci usług transportu towarowego (spedytorzy, nadawcy towarów itd.) 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – komunikacja RU–IM 29/09/2017 Wymiana danych (procesów i protokołów) pomiędzy przedsiębiorstwem kolejowym (RU) a zarządcą infrastruktury (IM): Wniosek o przydzielenie trasy Przygotowanie pociągu Prognoza jazdy pociągu Informacje o zakłóceniu usługi Wymiana danych w celu poprawy jakości RU 1 RU 2 RU N IM 1 IM 2 IM 3 IM N 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.4. Prognoza jazdy pociągu (ERA-TD-100 – Załącznik A.5 - http://www.era.europa.eu/Document-Register/Pages/TAF-TSI.aspx): Komunikaty: Komunikat „Prognoza jazdy pociągu” Komunikat „Informacja o jeździe pociągu” Komunikat „Przyczyna opóźnienia pociągu”. 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.5. Informacje o zakłóceniu usługi: Jeśli RU uzyska informację o zakłóceniu usługi podczas wykonywania przejazdu pociągiem, za który jest odpowiedzialny, musi niezwłocznie powiadomić stosownego IM. Jeżeli dochodzi do wstrzymania jazdy pociągu, zarządca infrastruktury wysyła komunikat „Wstrzymana jazda pociągu” do RU, z którym zawarł umowę, oraz do kolejnego sąsiedniego zarządcy infrastruktury zaangażowanego w jazdę pociągu. 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Oczekiwane korzyści dla zarządców infrastruktury! Zwiększenie zdolności przepustowej linii kolejowych -> Zastąpienie pracy ręcznej i wsparcie -> Lepsze zarządzanie incydentami (zakłóceniami usług). Usprawnienie obsługi terminalowej, np. rozrządzania i operacji intermodalnych. Obniżenie kosztów operacyjnych. 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Oczekiwane korzyści dla przedsiębiorstw kolejowych! Oszczędności długoterminowe: W odniesieniu do personelu: zastąpienie pracy ręcznej, komunikacja elektroniczna i zautomatyzowane procesy, dostępność rejestrów. Efektywniejsze procesy: skład pociągów można zaplanować z wyprzedzeniem, skrócenie czasów przestoju podczas operacji, oszczędności czasu pracy , ponieważ dokumenty elektroniczne są wprowadzane tylko raz -> poprawa ważności i jakości danych. 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Zespół telematyczny – Agencja Kolejowa Unii Europejskiej Państwa zespół telematyczny w Agencji Kolejowej Unii Europejskiej: Kornel.Nagy@era.europa.eu Mickael.Varga@era.europa.eu 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

Piąte warsztaty regionalne ERA TAF TSI (Słowacja, Republika Czeska i Węgry)

6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE) Slajdy dodatkowe 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.4. Prognoza jazdy pociągu (ERA-TD-100 – Załącznik A.5 - http://www.era.europa.eu/Document-Register/Pages/TAF-TSI.aspx): Dwa scenariusze: Scenariusz A: pociąg zbliżający się do punktu przekazania między IM1 a sąsiednim IM2 Scenariusz B: pociąg zbliżający się do punktu przekazania między RU 1 a kolejnym RU 2 (tylko scenariusz B) 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? Scenariusz A: pociąg zbliżający się do punktu przekazania między IM1 a sąsiednim IM2 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? Scenariusz B: pociąg zbliżający się do punktu przekazania między RU 1 a kolejnym RU 2 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.2. Wniosek o przydzielenie trasy (ERA-TD-100 – Załącznik A.5 - http://www.era.europa.eu/Document-Register/Pages/TAF-TSI.aspx): 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.2. Wniosek o przydzielenie trasy (odwołanie trasy) (ERA-TD-100 – Załącznik A.5 - http://www.era.europa.eu/Document-Register/Pages/TAF-TSI.aspx): 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)

TAF TSI – rozporządzenie (UE) 1305/2014 -> proces ? 4.2.3. Przygotowanie pociągu (ERA-TD-100 – Załącznik A.5 - http://www.era.europa.eu/Document-Register/Pages/TAF-TSI.aspx): 6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, EE)