AUKCJA UŻYWANYCH MEBLI informacje
Aukcja mebli2 Ogólne informacje Zapraszamy wszystkich pracowników Abbott do licytacji używanych mebli biurowych naszej firmy Meble zostaną wystawione do sprzedaży na platformie aukcyjnej od 23 listopada godz. 16:00 do 26 listopada godz. 19:00 Instrukcja obsługi systemu aukcyjnego znajduje się w Intranecie, serwis MOVE serwis MOVE Aukcję wygrywa ten, kto w momencie zakończenia aukcji tj. w dniu 26 listopada 2009 r. o godzinie 19:00 będzie miał najwyższą zadeklarowaną cenę za produkt. Wygrana zostanie automatycznie potwierdzona przez system aukcyjny, bez możliwości ingerencji osób trzecich.
Aukcja mebli3 Informacje o meblach Wszystkie produkty przeznaczone do sprzedaży są opisane w katalogu, znajdującym się w Intranecie w serwisie MOVEMOVE W katalogu podana jest informacja, w którym miejscu w biurze każdy produkt się znajduje, zachęcamy do jego obejrzenia przed zakupem Produkty są używane i nie podlegają reklamacji –Dokonaliśmy starań, aby w katalogu zawrzeć dokładne informacje nt. produktu. W przypadku istotnych rozbieżności między katalogiem a stanem rzeczywistym, Kupujący ma prawo odstąpić od transakcji przy odbiorze mebla –Ew. sporne kwestie będą przedkładane przez Zespół Aukcyjny do rozstrzygnięcia przez Tomasza Kosteckiego i Annę Uryasz
Aukcja mebli4 Jak dokonać zakupu? Zarejestruj się na platformie aukcyjnej –radzimy zarejestrować się z 2-dniowym wyprzedzeniem, z uwagi na czas potrzebny na weryfikację nowego uczestnika przez system Wybierz interesujący Cię produkt i wygraj aukcję Po potwierdzeniu wygranej przez system (zostaje wysłany mail): 1.Wpłać zadeklarowaną kwotę na konto Abbott: –Bank Handlowy w Warszawie, nr konta Dopisz na przelewie numer katalogowy kupowanego produktu 3.Prześlij potwierdzenie przelewu na adres: Ważne: –Wykonaj wszystkie trzy powyższe czynności, aby bez przeszkód odebrać zakupiony produkt –Terminowe przesłanie potwierdzenia przelewu jest gwarancją pozytywnego zakończenia transakcji i odbioru mebli
Aukcja mebli5 Jak odebrać meble? Meble będzie można odebrać w budynkach Syriusz i Neptun w terminie od 7 do 9 grudnia w godz. 17:00-21:00 Zapewniamy możliwość dojazdu pod budynek oraz zabezpieczymy min. jedną z wind Prosimy o ostrożność podczas wywożenia mebli z biura, ponieważ ewentualne szkody powstałe podczas wywozu na terenie Emparku z winy Kupującego, będą musiały zostać przez niego pokryte Nieodebranie mebla w wyznaczonym terminie spowoduje konieczność jego utylizacji przez firmę – firma pozostawia sobie prawo do przekazania pokrytej przez Kupującego kwoty na pokrycie kosztów utylizacji –uprzejmie prosimy o wyrozumiałość wobec tego zapisu i odbiór mebli w terminie – do 15 grudnia musimy zdać puste biuro, niedotrzymanie tego terminu będzie wiązało się z dużymi stratami finansowymi dla firmy
Aukcja mebli6 Najważniejsze daty
Aukcja mebli7 Zespół Aukcyjny
Aukcja mebli8 Pytania W razie pytań prosimy o kontakt z Zespołem Aukcyjnym Odpowiedzi będą udzielane na bieżąco oraz zamieszczane w serwisie MOVE Zapraszamy