AUKCJA UŻYWANYCH MEBLI informacje. Aukcja mebli2 Ogólne informacje Zapraszamy wszystkich pracowników Abbott do licytacji używanych mebli biurowych naszej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Lepszy start dla „zawodowca” r.
Warszawska Giełda Towarowa Spółka Akcyjna
Centrum Piękności Oriflame
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
INTERNET POŻYTECZNIE-
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Wnioski o płatność i zaliczki w ramach RPO WP
LOT Info SMS Prezentacja usługi.
Zmiany w serwisie e-drewno
Obrót bezgotówkowy – obrót wekslowy (weksel własny).
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Konkurs dla studentów, Automaticon 2009
Prawdy oczywiste Faktury w 2014 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Pierwsze kroki Sprzedającego w Allegro
Dotacje działalność pożytku publicznego
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Odkryjmy razem - Allegro
Instrukcja MILO moduł klienta.
Czas stał się decydującym czynnikiem w gospodarce. Tylko koncentracja na prowadzeniu podstawowej działalności Twojej firmy przy wykorzystaniu w 100% wysoko.
Wszystko na temat faktur…
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
INSTYTUT HUMANISTYCZNO-ARTYSTYCZNY I INSTYTUT ROLNICTWA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA GRODKA W SANOKU.
Gwarancja Kontraktowa
ePUAP schemat działania usługi
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Nowe zasady podziału dotacji celowej przekazywanej jednostkom samorządu terytorialnego na realizację zadań z zakresu administracji rządowej zleconych im.
Jak legalnie kupić MS Office 2010 Professional za 12,95 EURO?
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
Prawdy oczywiste Sprzedaż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Zwolnienie z VAT na fakturze
Prawdy oczywiste Część 40
Prawdy oczywiste Towary przeterminowane w księdze rachunkowej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Prawdy oczywiste Regulamin sklepu internetowego - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
1 Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet Zanim się zarejestrujesz udaj się do wypożyczalni po hasło i login Masz dwa sposoby logowania się do katalogu.
Jak zamawiać produkty w Coral Clubie
KONTRAKTY RÓŻNICOWE W POLSKIM PORZĄDKU PRAWNYM dr JERZY BAEHR
NIE POTRZEBA JUŻ KARTY STADION LEGII DLA WSZYSTKICH OTWARTY.
Prawdy oczywiste Odsetki podatkowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
ZAKRES I ZASADY PRZEKAZYWANIA DANYCH SPOSÓB ANALIZY KOSZTÓW ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ Aleksandra Świderska Wydział Taryfikacji Agencja Oceny Technologii.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
By Agnieszka Gegotek By Agnieszka Gegotek start.  Zyski Zyski  Kredyt konsultanta Kredyt konsultanta  Koszty przesyłki Koszty przesyłki  Obsługa swojego.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Rachunek powierniczy –Rachunek celowy przeznaczony do gromadzenia środków i prowadzenia rozliczeń pomiędzy określonymi.
KONSUMENT na aukcji internetowej Michał Herde Federacja Konsumentów.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.

Spotkanie informacyjne
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Rejestracja firmy do programu Microsoft Partner Network Instrukcja
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
System wyboru projektów w ramach Podziałania
Zapis prezentacji:

AUKCJA UŻYWANYCH MEBLI informacje

Aukcja mebli2 Ogólne informacje Zapraszamy wszystkich pracowników Abbott do licytacji używanych mebli biurowych naszej firmy Meble zostaną wystawione do sprzedaży na platformie aukcyjnej od 23 listopada godz. 16:00 do 26 listopada godz. 19:00 Instrukcja obsługi systemu aukcyjnego znajduje się w Intranecie, serwis MOVE serwis MOVE Aukcję wygrywa ten, kto w momencie zakończenia aukcji tj. w dniu 26 listopada 2009 r. o godzinie 19:00 będzie miał najwyższą zadeklarowaną cenę za produkt. Wygrana zostanie automatycznie potwierdzona przez system aukcyjny, bez możliwości ingerencji osób trzecich.

Aukcja mebli3 Informacje o meblach Wszystkie produkty przeznaczone do sprzedaży są opisane w katalogu, znajdującym się w Intranecie w serwisie MOVEMOVE W katalogu podana jest informacja, w którym miejscu w biurze każdy produkt się znajduje, zachęcamy do jego obejrzenia przed zakupem Produkty są używane i nie podlegają reklamacji –Dokonaliśmy starań, aby w katalogu zawrzeć dokładne informacje nt. produktu. W przypadku istotnych rozbieżności między katalogiem a stanem rzeczywistym, Kupujący ma prawo odstąpić od transakcji przy odbiorze mebla –Ew. sporne kwestie będą przedkładane przez Zespół Aukcyjny do rozstrzygnięcia przez Tomasza Kosteckiego i Annę Uryasz

Aukcja mebli4 Jak dokonać zakupu? Zarejestruj się na platformie aukcyjnej –radzimy zarejestrować się z 2-dniowym wyprzedzeniem, z uwagi na czas potrzebny na weryfikację nowego uczestnika przez system Wybierz interesujący Cię produkt i wygraj aukcję Po potwierdzeniu wygranej przez system (zostaje wysłany mail): 1.Wpłać zadeklarowaną kwotę na konto Abbott: –Bank Handlowy w Warszawie, nr konta Dopisz na przelewie numer katalogowy kupowanego produktu 3.Prześlij potwierdzenie przelewu na adres: Ważne: –Wykonaj wszystkie trzy powyższe czynności, aby bez przeszkód odebrać zakupiony produkt –Terminowe przesłanie potwierdzenia przelewu jest gwarancją pozytywnego zakończenia transakcji i odbioru mebli

Aukcja mebli5 Jak odebrać meble? Meble będzie można odebrać w budynkach Syriusz i Neptun w terminie od 7 do 9 grudnia w godz. 17:00-21:00 Zapewniamy możliwość dojazdu pod budynek oraz zabezpieczymy min. jedną z wind Prosimy o ostrożność podczas wywożenia mebli z biura, ponieważ ewentualne szkody powstałe podczas wywozu na terenie Emparku z winy Kupującego, będą musiały zostać przez niego pokryte Nieodebranie mebla w wyznaczonym terminie spowoduje konieczność jego utylizacji przez firmę – firma pozostawia sobie prawo do przekazania pokrytej przez Kupującego kwoty na pokrycie kosztów utylizacji –uprzejmie prosimy o wyrozumiałość wobec tego zapisu i odbiór mebli w terminie – do 15 grudnia musimy zdać puste biuro, niedotrzymanie tego terminu będzie wiązało się z dużymi stratami finansowymi dla firmy

Aukcja mebli6 Najważniejsze daty

Aukcja mebli7 Zespół Aukcyjny

Aukcja mebli8 Pytania W razie pytań prosimy o kontakt z Zespołem Aukcyjnym Odpowiedzi będą udzielane na bieżąco oraz zamieszczane w serwisie MOVE Zapraszamy