Projekt współnansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czym jest „Akademia Kompetencji - z menadżera na lidera”? Projekt szkoleniowy skierowany do małopolskich firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Udział w projekcie obejmuje: Development Centre otwierające projekt analizę stylów zachowania DISC omówienie analizy DISC przez certyfikowanego trenera oraz informacje zwrotną DC 14-dniowe szkolenia stacjonarne fabularyzowany kurs na platformie e-learningowej podsumowujące 2010-04-29
Do kogo jest skierowany projekt? wszystkich ambitnych kobiet i mężczyzn pragnących doskonalić swoje kompetencje specjalistów oczekujących awansu w strukturach firmy nowo mianowanych menadżerów osób poszukujących utrwalenia wiedzy poszukujących inspiracji do pełnienia roli kierowniczej osób gotowych do podejmowania nowych wyzwań 2010-04-29
Jaki jest cel projektu szkoleniowego? zwiększenie wiary we własne siły zmiana postaw budowanie pewności siebie w oparciu o posiadane kompetencje uruchomienie motywacji do zmiany swojej sytuacji zawodowej na lepszą wyrównanie szans awansu i rozwoju zawodowego pomiędzy kobietami i mężczyznami 2010-04-29
Szeroki zakres merytoryczny wszystkie obszary zarządzania ludźmi podejmowanie decyzji efektywna komunikacja planowanie projektów budowanie zespołu umiejętności motywowania, wywierania wpływu rozwiązywanie konfliktów rekrutacja i dobór kadr rozwijanie kompetencji przewodzenia zespołowi podział zadań zwiększający ich efektywność metody radzenia sobie ze stresem analiza problemów zarządzanie konfliktem w zespole 2010-04-29
Korzyści wynikające z udziału w Development Centre Uczestnik wiedza w czym jestem dobry i dlaczego interpretacja przyczyn niepowodzeń krytyczna analiza własnych postaw i umiejętności określenie kierunków rozwoju osobistego i zawodowego 2010-04-29
Korzyści wynikające z udziału w Development Centre Firma delegująca na szkolenie określenie mocnych i słabych stron pracowników obiektywna ocena potencjału rozwojowego (na potrzeby decyzji na temat rozwoju, awansów) zmniejszenie zagrożenia odejścia pracowników o dużym znaczeniu dla firmy możliwość oceny w obszarze szerszym niż dotychczasowy zakres odpowiedzialności danej osoby 2010-04-29
Korzyści wynikające z diagnozy DISC Korzyści dla uczestnika poznaje swój indywidualny, naturalny styl zarządzania ma możliwość odniesienia do rozwiązań modelowych i polecanych Korzyści dla firmy delegującej na szkolenie zyskuje możliwość wyboru osoby optymalnie wpisującej się w wymagania zmniejsza ryzyko niepowodzenia planowanych działań (zmniejsza ryzyko nowych rekrutacji) 2010-04-29
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego? Co można zyskać dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego? Korzyści dla uczestnika poziom kosztów umożliwiający finansowanie indywidualne możliwość realizacji własnych ambicji zwiększenie wartości na rynku pracy Korzyści dla firmy delegującej na szkolenie oferuje pracownikom profesjonalny, kompleksowy programu rozwija kompetencje kadry menedżerskiej 2010-04-29
Warsztatowa formuła oraz doświadczenie trenerów Korzyści dla uczestnika konfrontacja z doświadczeniami innych, wymiana wiedzy i poznanie jej użyteczności podczas ćwiczeń konsultacja specyficznych problemów z ekspertami praktykami Korzyści dla firmy delegującej na szkolenie szersze spojrzenie na problemy firmy i zarządzania zespołem konfrontacja z myśleniem z innej perspektywy feedback organizacji – jak nas widzą, jakie problemy mają inne firmy 2010-04-29
E-learning na wesoło krótkie, dowcipne historie z wciągającą historią krótkie, dowcipne historie z wciągającą historią rysunkowa forma fabuła filmu komediowego wyraziste charaktery bohaterów przykłady bazujące na autentycznych doświadczeniach interakcja z odbiorcą multimedia i angażujące zadania 2010-04-29
E-learning okiem uczestnika „Kurs e-learningowy oferowany w projekcie 'Akademia Kompetencji – z menadżera na lidera' był najlepszym ze wszystkich z jakich miałam okazję korzystać: rysunkowa forma, wyraziste charaktery pracowników modelowej firmy, humorystyczne, lecz jakże bliskie życia sytuacje, przystępna forma w jakiej podana była teoria zarządzania. Ja skorzystałam bardzo, a rady w nim zawarte potwierdzają się na bieżąco w praktyce”. „Personel i Zarządzanie” maj 2010 2010-04-29
Wygodna platforma e-learningowa Korzyści dla uczestnika wygoda, szybki dostęp do wiedzy, możliwość zatrzymania, ponownego odtworzenia urozmaicenie nauki dzięki wykorzystywaniu multimediów atrakcyjna wizualnie prezentacja materiału możliwość uczenia się według własnego tempa, brak stresu powtarzanie, utrwalanie wiedzy z warsztatów z trenerami 2010-04-29
Platforma e-learningowa dostępna przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu Korzyści dla firmy delegującej oszczędność czasu / krótsza nieobecność w firmie wzrost efektywności (dodatkowa kontrola przebiegu i postępów) zwiększenie skali dostępu do szkolenia budowanie kultury samokształcenia dodatkowa wiedza z dziedziny zarządzania w MŚP 2010-04-29
Szkolenia a przełamywanie barier Jednym z najważniejszych celów projektu „Akademii Kompetencji - z menadżera na lidera” jest wyrównywanie szans na rynku pracy pomiędzy kobietami a mężczyznami. Przekazując wiedzę na temat wykorzystywania silnych stron, umiejętności pokonywania własnych ograniczeń, uczymy kobiety jak być równie dobrymi lub lepszymi menadżerami niż mężczyźni. 2010-04-29
Szkolenia a przełamywanie barier W czasie zajęć pokazujemy jak kobieta - menedżer powinna wykorzystywać naturalny potencjał i zasoby oraz jak korzystać z inteligencji emocjonalnej. Zachęcamy, żeby skutecznie konkurować o prestiżowe stanowiska i ciekawe wyzwania. Dzięki właściwemu zarządzaniu emocjami i asertywności, kobiety które wybrały kierownicza ścieżkę kariery lepiej uświadamiają sobie korzyści płynące z poczucia własnej wartości i prezentowania niezależnych poglądów. 2010-04-29 16
Uczestnicy w trakcie szkolenia 2010-04-29
Wręczenie certyfikatów 56 absolwentom projektu W lutym 2010 odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatów dla 56 absolwentów 3 pierwszych edycji projektu 2010-04-29
Statystycznie rzecz ujmując Wykres obok prezentuje ile osób rozpoczęło, zakończyło, przerwało, czy też kontynuuje udział w projekcie. Dodatkowo wprowadzono podział na płeć. 2010-04-29
Oceny uczestników projektu * Dane z dnia 09.01.2010 2010-04-29
Kilka słów na temat Domu Szkoleń i Doradztwa Dom Szkoleń i Doradztwa to firma szkoleniowa, której misją jest pomaganie w rozwoju ludzi i firm. Cel ten realizuje od 2002 roku. Klientami DSD są głównie firmy sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucje. Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Małopolskiego Zawiązku Pracodawców - „Lewiatan”. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte, doradztwo indywidualne oraz biznesowe, coaching i mentoring. 2010-04-29
Pozostałe filmy dotyczące projektu zostały wgrane na drugą płytę DVD. Zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu i poznania uczestników naszych szkoleń. Pozostałe filmy dotyczące projektu zostały wgrane na drugą płytę DVD. Zachęcamy też do obejrzenia przykładowych lekcji e-learningowych dołączonych do prezentacji 2010-04-29
ul. Tarnowskiego 6/1-2 30-528 Kraków biuro@domszkolen. com www ul. Tarnowskiego 6/1-2 30-528 Kraków biuro@domszkolen.com www.domszkolen.com 2010-04-29
2010-04-29 Projekt współnansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.