WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Advertisements

Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Wpływ domu rodzinnego na sukcesy edukacyjne uczniów
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Izba Historii Regionalnej istnieje od końca 1999 roku. Początki tworzenia zbiorów sięgają 1995r. Wtedy to nauczyciel historii i opiekun Izby mgr Janusz.
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
dr Elżbieta Męcina-Bednarek
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
Wychowanie patriotyczne w Zespole Szkół Mechanicznych w Żaganiu
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
W dzisiejszych czasach, młodzież zagubiła się w morzu fałszywych wzorców. Rodzice przestają mieć wpływ na rozwój swoich pociech. Jedynym miejscem gdzie.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Projekt edukacyjny w gimnazjum
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Edukacja chrześcijańska
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Często słyszymy słowa: Polska, Ojczyzna, Polacy. Na codzień nie myślimy jednak o tym, co to jest wspólne dobro, poczucie tożsamości, nasza kultura. A.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
System edukacji w Polsce
Nadanie naszej szkole imienia Stanisława Hadyny sprawiło, że weszliśmy do rodziny szkół noszących imię tego wybitnego Ślązaka. Są wśród nich:  Polska.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Wychowanie ekologiczne
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
EDUKACJA SEKSUALNA DLACZEGO WYRAZIĆ ZGODĘ NA UDZIAŁ DZIECKA W ZAJĘCIACH Z WYCHOWANIA DO ŻYCIA W RODZINIE Izabela Topińska.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
PATRIOTYZM POLAKÓW U PROGU III TYSIĄCLECIA PATRIOTYZM POLAKÓW U PROGU III TYSIĄCLECIA.
W barwach biało - czerwonych Projekt realizowany w ramach obchodów Dnia Flagi i Święta Konstytucji 3 Maja.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
,,JAK UCZYĆ PATRIOTYZMU W NOWEJ RZECZPOSPOLITEJ? ”
Program wychowawczo-profilaktyczny szkoły
XI edycja programu Trzymaj Formę!
Prezentacja Zespołu Wychowawczego
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Jesteśmy Polką i Polakiem! - Święto Niepodległości w grupie 0a
„TYM, CO ZA OJCZYZNĘ…” – OBCHODY ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA
Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w biało-czerwonych barwach
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Wyniki sondażu przeprowadzonego wśród mieszkańców gminy Raba Wyżna
ROCZNICA NIEPODLEGŁEJ
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Kierunek 2. Wychowanie do wartości przez kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych Elżbieta Bukowiecka-Górny.
Zapis prezentacji:

WYNIKI ANKIETY

CO TO JEST PATRIOTYZM?

KTO TO JEST PATRIOTA?

GDZIE, OD KOGO SŁYSZAŁAŚ/EŚ SŁOWA „PATRIOTYZM”, „PATRIOTA”?

WYMIEŃ ZNANE CI ŚWIĘTA NARODOWE

WYMIEŃ ZNANE CI SYMBOLE NARODOWE

WYMIEŃ ZNANE CI TYTUŁY PIEŚNI PATRIOTYCZNYCH

WYMIEŃ WYDARZENIE Z HISTORII POLSKI ŚWIADCZĄCE O PATRIOTYZMIE POLAKÓW

CZY JESTEŚ PATRIOTĄ?

PODSUMOWANIE  Na podstawie analizy 113 ankiet z pewnością można stwierdzić, że nauczyciele w pełni realizują zapisy podstawy programowej zarówno w I etapie edukacyjnym (klasy I-III), jak i w II etapie edukacyjnym (klasy IV-VI).  Szkoła silnie kształtuje postawy patriotyczne uczniów.  W odpowiedziach widać duży – pozytywny wpływ szkoły. Wraz z poziomem nauczania uczniowie wykazywali się większą umiejętnością definiowania pojęć związanych z patriotyzmem i ich rozumienia, lepszą znajomością postaci i faktów historycznych, symboli narodowych, świąt państwowych i pieśni patriotycznych  Pozytywnym zjawiskiem, które warto podkreślić jest współdziałanie w obszarze wychowania patriotycznego domu rodzinnego i szkoły.