REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji? Jaki styl uczenia preferujemy? Opr. Wioleta Stypuła.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mgr Renata Werpachowska Fundacja Synapsis © Małopolskie Centrum Wspierania Rozwoju MCWR Sp. z o.o. Przygotowanie do dorosłości osób z autyzmem.
Domowy tradycyjny naturalny bez konserwantów bez barwników bez sztucznych słodzików wolny od GMO kontrola Inspekcji Handlowej.
Promocja 8/15 Badanie promocji. Badamy promocję czy komunikację marketingową?  Komunikacja marketingowa to pojęcie szersze, które poza promocją właściwą.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
DOMY OPIEKI Badanie wzorców umownych stosowanych w placówkach świadczących usługi w zakresie zapewnienia opieki osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym.
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
Przedsiębiorczość Technologiczna prezentacja końcowa NanBUD Skład zespołu: Patrycja Jasińska, Marta Kacprzak, Justyna Kawa, Michał Kowalczyk, Michał Mędrek,
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
Certyfikacja Sklepów Internetowych – Na przykładzie klientów Trusted Shops.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KALISZU Projekt uczennic klasy 2G SALADVITA.
ENERGIA to podstawowa wielkość fizyczna, opisująca zdolność danego ciała do wykonania jakiejś pracy, ruchu.fizyczna Energię w równaniach fizycznych zapisuje.
Równowaga rynkowa w doskonałej konkurencji w krótkim okresie czasu Równowaga rynkowa to jest stan, kiedy przy danej cenie podaż jest równa popytowi. p.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
Opakowanie – wytwór o określonej konstrukcji, którego zadaniem jest zabezpieczenie towaru lub otoczenia w trakcie transportu i przechowywania. Pełni on.
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Praca dyplomowa inżynierska Temat: Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Podstawy Kryptologii” Dyplomant: Ewelina Bogusz Promotor: prof. zw.,
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Microsoft PowerPoint. Metodyka „dobrej” prezentacji.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Uwarunkowania rozwoju rynku kapitałowego w Polsce Marzec 2016 prof. zw. dr hab. Małgorzata Zaleska – Prezes Zarządu.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Ankieta dotycząca TV.
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Produkt krajowy brutto jako miara poziomu produkcji krajowej
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Trendy w Public Relations
LO im. Marii Skłodowskiej – Curie w Czechowicach - Dziedzicach
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Wpływ osiągnięć technicznych XXI wieku wpływających negatywnie na rozwój i kondycję zdrowotną dzieci i młodzieży. Telewizja.
Psychologia sztuki patrzenia na przykładzie reklamy społecznej
Przychody i koszty działalności
1.
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Każdy z was, młodzi Przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte…
Microsoft Office Project 2003 Professional
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych w dniu 22 marca 2018 r
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Nazwa firmy Biznesplan.
Prezentacja informacji w biznesie
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Zapis prezentacji:

REKLAMA

Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak głównym celem reklamy jest zachęcanie do kupna towaru, wywarcie wpływu na decyzje odbiorców – konsumentów.

Reklamy umieszczane są: na witrynach sklepowych, murach domów, bilbordach, w Internecie, prasie codziennej i telewizji.

„Winiary dobre pomysły, lepszy smak” Reklama powinna w rzetelny i atrakcyjny sposób informować o cechach danego produktu lub usługi. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowanie i zachęcenie do zakupu danego towaru lub usługi. Hasło reklamowe powinno być proste, zwięzłe, zrozumiałe, czyli łatwe do zapamiętania.

Reklama telewizyjna Reklamy telewizyjne mają bardzo dużą siłę oddziaływania dzięki dużej częstotliwości przekazu, szerokiego odbioru. Zaletą reklamy telewizyjnej jest możliwość połączenia przekazu słownego z obrazem, ruchem i dźwiękiem. Duża siła ekspresji oraz wielka liczba odbiorców, zwłaszcza w porach największej oglądalności, pozwalają na stworzenie ogromnego rynku dla reklamowanych produktów. słowo z obrazem, ruchem i dźwiękiem

Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Ukazanie niezadowolenia z istniejącego stanu rzeczy Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu Wiele reklam, zwłaszcza telewizyjnych, opiera się na schemacie: Rozbudzanie nowych potrzeb Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu