REKLAMA
Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak głównym celem reklamy jest zachęcanie do kupna towaru, wywarcie wpływu na decyzje odbiorców – konsumentów.
Reklamy umieszczane są: na witrynach sklepowych, murach domów, bilbordach, w Internecie, prasie codziennej i telewizji.
„Winiary dobre pomysły, lepszy smak” Reklama powinna w rzetelny i atrakcyjny sposób informować o cechach danego produktu lub usługi. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowanie i zachęcenie do zakupu danego towaru lub usługi. Hasło reklamowe powinno być proste, zwięzłe, zrozumiałe, czyli łatwe do zapamiętania.
Reklama telewizyjna Reklamy telewizyjne mają bardzo dużą siłę oddziaływania dzięki dużej częstotliwości przekazu, szerokiego odbioru. Zaletą reklamy telewizyjnej jest możliwość połączenia przekazu słownego z obrazem, ruchem i dźwiękiem. Duża siła ekspresji oraz wielka liczba odbiorców, zwłaszcza w porach największej oglądalności, pozwalają na stworzenie ogromnego rynku dla reklamowanych produktów. słowo z obrazem, ruchem i dźwiękiem
Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Ukazanie niezadowolenia z istniejącego stanu rzeczy Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu Wiele reklam, zwłaszcza telewizyjnych, opiera się na schemacie: Rozbudzanie nowych potrzeb Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu