Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

CYFROWA MOC MARZEC 2016.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "CYFROWA MOC MARZEC 2016."— Zapis prezentacji:

1 CYFROWA MOC MARZEC 2016

2 Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych.
Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe. Źródłem wszystkich danych w prezentacji jest Nielsen Audience Measurement

3 I II III Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi

4 I III Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w czasie Świąt Wielkanocnych
(26 – 28 marzec 2016 r.) I Pasmo: – 19.00 Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi III

5 Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów
26 marca 2016 r. (Wielka Sobota) I Pasmo: – 19.00 Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi

6 Dlaczego warto reklamować się w Telewizji Rzeszów:
TVP3 Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo podkarpackie TVP3 Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych

7 Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w marcu 216 r.
Pasmo:18.30 – 19.00 TVP3 Rzeszów wśród pięciu najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych

8 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r.
Pasmo – 19.00

9 TVP Rzeszów od Krakowa, aż po Lwów

10 Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r.
Pasmo: – 22.15 TVP3 Rzeszów również w godzinach wieczornych ma swoich wiernych widzów

11 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r.
Pasmo: – 22.15 TVP3 Rzeszów również w godzinach wieczornych ma swoich wiernych widzów

12 Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk

13 TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo podkarpackie
Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów


Pobierz ppt "CYFROWA MOC MARZEC 2016."

Podobne prezentacje


Reklamy Google