ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Advertisements

Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
 ROK SZKOLNY 2014/15  REALIZACJA PROJEKTU EDUKACYJNEGO : - W RAMACH WSPÓŁPRACY Z AMNESTY INTERNATIONAL  "Prawa człowieka: TERAZ! To jest w Twoich rękach’’
Szkoła z Klasą Październik Warsztaty pt.: Książki i biblioteki.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Założenia VII edycji programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
 poszerzenie wiedzy na temat Krajny,  rozsądne i odpowiedzialne korzystanie ze źródeł internetowych (z zachowaniem praw autorskich),  obsługa popularnych.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Comenius week Poszerzenie wiadomości na temat krajów partnerskich Przypomnienie wiadomości z tamtego roku Program 1.Wykonanie laparella o szkole.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Upowszechnianie czytelnictwa, rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży opracowanie: Katarzyna Gozdawa-Grajewska Anna Węgrzyn Sylwia.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Co to jest spacer edukacyjny?
Program eTwinning Planowanie projektów
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Sprawozdanie z awansu zawodowego na stopień nauczyciela kontraktowego.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Projekt realizowany w języku niemieckim w ramach programu eTwinning Nauczyciel prowadzący: Aneta Gala Uczniowie biorący udział w projekcie: Julia Czapla,
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
W roku szkolnym 2014/2015 szkoła realizowała różne zadania związane z szeroko pojętą promocją zdrowia, które uwzględniały przyjęty cel dotyczący dostrzegania.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Metoda projektu.
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
w powiatach malborskim i sztumskim”
KODEKS.
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Program profilaktyczno-wychowawczy
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
ZSOiZ im. Jana Pawła II w Gryfowie Śląskim
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
ZINTEGROWANA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA GIMNAZJUM NR 2 w  ANDRYCHOWIE Przegląd działań
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
„ Taki mały, taki duży może wolontariuszem być- ferie z międzypokoleniowym wolontariatem w tle”. „Projekt realizowany przy wsparciu Fundacji Orange w ramach.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Anna Jarzębowska – Krześniak
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?

Projekt partnerski realizowany na platformie edukacyjnej eTwinning we wspó ł pracy z Gimnazjum im. Arkadego Fiedlera w D ę bnie

LOGO PROJEKTU

 14 uczniów klasy trzeciej  Kordynator projektu: Katarzyna Malec  Opiekun : Beata Strzelec

 Odkrycie ciekawych form spędzania czasu wolnego oraz udoskonalenie umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi internetowych do prezentacji materiałów w sieci.

Zapoznanie się z platformą eTwinning. Opracowanie harmonogramu działań. Znalezienie partnera do projektu. Zapoznanie się z uczestnikami projektu ze szkoły partnerskiej. Wybór logo projektu - udział w głosowaniu. Realizacja poszczególnych tematów - bieżące działania. Przegląd materiałów zamieszczonych na platformie - swoich i partnera. Sprawozdanie, podsumowanie projektu i wnioski.

 Logowanie się na portalu eTwinning  Wybór tematu projektu  Określenie celów projektu  Opracowanie harmonogramu działań  Znalezienie partnera do projektu  Poznanie zasad umieszczania materiałów na platformie i tworzenia stron internetowych

 Nawiązanie pierwszego kontaktu ze szkołą partnerską  Ustalenie szczegółów realizacji poszczególnych tematów  Wybór logo projektu - udział w głosowaniu  Tworzenie swoich awatarów - przedstawianie siebie  Umieszczenie zdjęcia grupowego i informacji o szkole na platformie  Przedstawianie swoich zainteresowań

 Udział w akcji Sprzątanie Świata  Promowanie nauki języków obcych - Europejski Dzień Języków  Przygotowanie zdrowej żywności w ramach zajęć koła kulinarnego  Opracowanie folderu "Zdrowo i smacznie"  Działania związane ze zdrowym stylem życia - plakat jak żyć zdrowo?  Czytanie książek  Stworzenie list rankingowych: książki mojego dzieciństwa, moje ulubione książki, najaktywniejsi czytelnicy

 Udział w konkursie promującym czytelnictwo - Sleeveface  Wyjazdy do schroniska dla zwierząt - trening psów  Zajęcia survivalowe - rozwijanie umiejętności orientacji w terenie  Przygotowanie inscenizacji, uroczystości szkolnych i pozaszkolnych - np. Mikołajki  Tworzenie i nagrywanie własnych utworów muzycznych  Bieżące umieszczanie na platformie rezultatów, wyników podjętych działań

 Przegląd materiałów zamieszczonych na platformie - swoich i partnera  Dokonanie samooceny przez uczestników projektu - co nam się u Was najbardziej podobało? co nam dał udział w projekcie?  Przygotowanie prezentacji wyników naszej pracy - prezentacja materiałów zamieszczonych na platformie  Sprawozdanie, podsumowanie projektu i wnioski

Czytamy dla przyjemności, ale… książki to nie tylko czytanie…..