MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 1 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Zrozumiesz wagę bycia elastycznym w budowaniu wytrwałości, Dowiesz się, czym jest świadoma.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Advertisements

Mgr Renata Werpachowska Fundacja Synapsis © Małopolskie Centrum Wspierania Rozwoju MCWR Sp. z o.o. Przygotowanie do dorosłości osób z autyzmem.
ORGANIZACJA KONTROLI OZNAKOWANIA CE W ŚRODOWISKU PRACY – OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW POJAWIAJĄCYCH SIĘ W TOKU KONTROLI Warszawa - czerwiec 2005.
Równowaga chemiczna - odwracalność reakcji chemicznych
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 1 Radzenie sobie ze stresem.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Poznań, dnia 17 maja 2007r. KOORDYNACJA AUDYTÓW ZEWNĘTRZNYCH i MONITOROWANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH Agnieszka Purgat Daniel Majewski Dominika Piechocka Biuro.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Sytuacje problemowe w Grupach Partnerskich na podstawie materiałów dla FPŚ.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Prawidłowa Eksploatacja Akumulatora Wykonał: Jakub Boniecki I tp.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
Temat: Kto spisywał dzieje Polski? Cele lekcji: -dowiesz się kim byli, w którym wieku żyli i czym się zajmowali: Ibrahim ibn Jakub, Gall Anonim, Wincenty.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Wyjątkowy długopis, który dzięki unikalnej technologii wpływa na Twoją wiedzę.
Zastosowanie równań z jedną niewiadomą Aby sprawnie i szybko rozwiązać zadanie z treścią należy je dokładnie przeanalizować pod kątem tego co jest dane.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 2 Radzenie sobie ze stresem.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Współczesne konfiguracje organizacji Struktura sieciowa to szczególny typ powiązań, relacji między organizacjami. Takie powiązania nazywane są: sieciami,sieciami,
DO CZEGO SŁUŻĄ NARZĄDY ZMYSŁÓW?
P RZYWÓDZTWO PRZEZ INSPIRACJĘ „ Przywództwo oznacza kreowanie świata, do którego ludzie chcą przynależeć ” Gilles Pajou.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 1 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
ip4inno Moduł 5B IP w realnym świecie Praktyczne ćwiczenia pomagające ustalić „Jaka ochrona jest odpowiednia?” Nazwisko prowadzącegoMiejsce.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Co robi rząd, co robi prezydent Czyli o władzy wykonawczej słów kilka…
Kary i nagrody w wychowaniu dziecka W dzisiejszych czasach, w których wszystko jest tak względne, trudne i skomplikowane, co może być oparciem dla dzieci?
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Moc Dialogu i Transformacji Konfliktu, w oparciu o doświadczenie Dayton Mediation Center Michelle Zaremba & Aaron Primm.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Prezentacja z Dnia Przedsiębiorczości Praca w Punkcie Pośrednictwa Pracy Katarzyna Dobranowicz Liceum Ogólnokształcące im. H. Sienkiewicza ul. A. Mickiewicz.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Porady dla turysty wybierającego się w góry.
ZMYSŁ SŁUCHU Zmysł słuchu jest jednym z naszych najważniejszych zmysłów. On sprawia, że słyszymy dźwięki. Jesteśmy cały czas otoczeni dźwiękami. Dźwięki.
Podejmij post od GNIEWU I NIECHĘCI.
10 kroków do zmiany nawyków
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Podstawy psychologii dla osób dojrzałych
Intense.
STRES PRZEDEGZAMINACYJNY
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
„Żeby im się chciało, jak się nie chce”
Żywe Chrześcijaństwo DZIŚ
KONTROLA I AUDYT WEWNĘTRZNY
DECOLAND Zespół Szkół Ekonomicznych Wodzisław Śląski
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Jak lider radzi sobie z krytyką?.
Zapis prezentacji:

MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 1 Reagowanie na zmianę

CELE SZKOLENIA: Zrozumiesz wagę bycia elastycznym w budowaniu wytrwałości, Dowiesz się, czym jest świadoma reakcja Będziesz potrafił/ła rozpoznać pozytywne i negatywne nastawienie oraz ich wpływ na swoje reakcje.

BODŹCE, WEWNĘTRZNY GŁOS I ZACHOWANIE Bodźce to sytuacje, które się zdarzają Nasz głos wewnętrzny ma wpływ na nasze zachowanie Bodźce włączają nasz głos wewnętrzny- rozmowę, którą prowadzimy sami z sobą

REAKTYWNOŚĆ Bodziec REAKCJA Natychmiastowa Niekontrolowana Egoistyczna Emocjonalna Konfrontacyjna Negatywny głos wewnętrzny

WYBIERZ SWOJE NASTAWIENIE Nie dam rady! „ Dam radę!“ Pozytywne nastawienie Rozumienie innych Pomocna dłoń Pewność siebie Odwaga Otwartość Pomysłowość

PROAKTYWNOŚĆ Bodziec ZASTANÓW SIĘ! Wybierz swoje nastawienie RESPONDING Rozwaga Kontrola Rozumienie innych Logika Współpraca Pozytywny głos wewnętrzny

REAGOWANIE-WSKAZÓWKI Wybierz swoje nastawienie-bądź pozytywnie nastawiony Uświadom sobie co myślisz, czujesz i jak reagujesz Bądź optymistą Myśl „Dam radę!” Miej poczucie humoru Daj z siebie wszystko.

Co będziesz robić inaczej?