Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kierunki rozbudowy sieci tramwajowej w Krakowie w latach
Advertisements

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Oferta inwestycyjna Miasta Poznania. Działki pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne Poznań, r.
Urząd Transportu Kolejowego Decyzje zatwierdzające stawki jednostkowe opłat na rozkład jazdy pociągów 2012/2013 Urząd Transportu Kolejowego Warszawa, 23.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej metropolii - ruch rowerowy dr Michał Beim Instytut Melioracji, Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytet.
2 * dane z Głównego Urzędu Statystycznego - stan na 31.XII.2009 Drogi krajowe o długości:Drogi wojewódzkie o długości: Drogi powiatowe o twardej nawierzchni.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Zabytki w przestrzeni miejskiej - historyczny zespół urbanistyczny i budowlany, dobra kultury współczesnej.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Stan wdrażania projektów systemowych w ramach PO KL w zakresie analiz zmian gospodarczych i realizacji Dolnośląskiej Strategii Innowacji Urząd.
Zachodnia obwodnica Białegostoku OBWODNICA MIEJSKA Gen. F. Kleeberga, Gen. St. Maczka, Gen. Wł. Andersa wraz z przedłużeniem do Baranowickiej, K. Ciołkowskiego,
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2016 ROK ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZY FNANSOWEJ.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego Urząd Miasta Urząd Miasta.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI B ŁĘDY NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE WE WNIOSKACH Centrum Obsługi Projektów Europejskich MSW ul. Rakowiecka 2a, Warszawa.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński Fotoreportaż z budowy ostatniego etapu Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni Stan prac na dzień 22 grudnia 2007.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
NOWE UMOWY O DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW DROGOWYCH. 22 wnioski o dofinansowanie 18 umów o dofinansowanie Projekty GDDKiA w POIŚ
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Regionalne warsztaty TAF TSI
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2014 ROK WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
2018 Projekt Budżetu Miasta Świnoujście www │ swinoujscie.pl.
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur w 2017 roku
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
KOMUNIKACJA ZBIOROWA Przebudowa ulicy Hubskiej
Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska?
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA PROWADZONE PRZEZ MPU
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Zapis prezentacji:

Prezentacja projektu

Usytuowanie inwestycji:

Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni - pętla tramwajowa za Dworcem Zachodnim – ul. Głogowska Podstawowe informacje: długość trasy ca 2000 m, długość peronów 60 m, przystanki na trasie : Rondo Kaponiera, Dworzec Zachodni (PERON 7) Przebieg trasy jest zgodny z zapisami zawartymi w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Poznania opracowanym przez Miejską Pracownię Urbanistyczną Urzędu Miasta Poznania.

Cele projektu: Przedłużenie szybkiej - bezkolizyjnej trasy tramwajowej (PST) do Dworca Zachodniego w Poznaniu z włączeniem do istniejącego układu sieci komunikacji tramwajowej, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej między innymi z organizacja EURO 2012 w Poznaniu, Zwiększenie atrakcyjności komunikacji zbiorowej poprzez znaczące skrócenie czasu przejazdu z osiedli piątkowskich do Dworca Zachodniego w Poznaniu Zwiększenie płynności ruchu w rejonie przeciążonych obecnie węzłów tramwajowo-drogowych Most Teatralny – Kaponiera – Most Dworcowy

Finansowanie zadania Koszt według WPF: Szacunkowy koszt całkowity (po rozstrzygnięciu przetargu): zł ,12 zł Budżet Miasta Poznania ,12 zł UE/WRPO zł * * Zgodnie z Umową o dofinansowanie z dnia r.

Wizualizacja: Węzeł przesiadkowy Rondo Kaponiera

Węzeł przesiadkowy Dworzec Zachodni