Prezentacja dobrych praktyk w zakresie programowania w ramach zajęć komputerowych i informatyki Gimnazjum
Marcin Wojciechowski Nauczyciel Informatyka Technika Matematyka Gimnazjum nr 2 w Goleniowie Innowacja pedagogiczna „Edukacja z komputerem ” ( ) cele kształcenia: Korzystanie z komputera i jego oprogramowania w celu rozwiązywania problemów z różnych dziedzin za pomocą symulacji i modelowania. osiągnięcia ucznia: Wybieranie, łączenie i celowe stosowanie różnych narzędzia informatycznych do rozwiązywania typowych praktycznych i szkolnych problemów ucznia. Podawanie przykładów algorytmów rozwiązywania problemów praktycznych i szkolnych. Rozwiązywanie umiarkowanie złożone problemy przez zastosowanie poznanych metod algorytmicznych.
Jaki języka programowania?
Rywalizujemy
Więcej zmysłów
ROBOROBO
Gramy w gry
Źródła scratch.mit.edu s4a.cat codecombat.com lightbot.com code.org roboroboglobal.com g2.goleniow.edu.pl