Wizyta akredytacyjna 25-27 listopad 2013r. Małgorzata Tomska 20.11.2013r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pilotażowy Program Profilaktyki Zakażeń HCV
Advertisements

Dr inż. Magdalena Jabłońska
Departament ds. Służb Mundurowych
Przychodnie/poradnie Pielęgniarki/położne rehabilitant, psycholog)
PHARE Program PL98/IB/AG- 02 // Dyrekcja Generalna ds. Żywności Ministerstwo Rolnictwa i Rybołówstwa Fr.
Kiedy liczy się każda sekunda
Stworzenie oraz wdrożenie systemu informacji w Szpitalu Powiatowym im
Badanie satysfakcji pacjentów
PIELĘGNIARKA Opiekuje się chorymi i niesie pomoc cierpiącym. Na zlecenie lekarza wykonuje różnorodne zabiegi, które pozwalają określić stan zdrowia pacjentów.
System ochrony zdrowia
WYKLUCZENIE POWIKŁAŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEPRAWIDŁOWEGO PRZYGOTOWANIA PACJENTA DO ZNIECZULENIA I ZABIEGU OPERACYJNEGO DOŚWIADCZENIA WŁASNE.
Krzysztof Nyczaj Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV”
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
KONTRAKTOWANIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH NA ROK 2011
SZKOLENIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH POMOCY TECHNICZNEJ ZPORR ORAZ ŚRODKÓW.
Podstawy Medycyny Ratunkowej - zagadnienia prawne dla pielęgniarek
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
komunikatów sprawozdawczych XML
Podsumowanie dyskusji w grupach i wnioski
Zdarzenia niepożądane w praktyce pielęgniarki anestezjologicznej i intensywnej opieki. Szukanie winnych czy rozwiązań? Anna Zdun Warszawa
Polski Plan Alzheimerowski
Usługa medyczna i jej cechy
SSI FONS Enterprise Nowy i kompleksowy szpitalny system informatyczny.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
Analiza ekspozycji zawodowych w szpitalu św
„HCV można pokonać – program szkoleń dla pracowników medycznych”
Inicjatywy w celu podniesienia standardów w kardiologii prewencyjnej
ZARZĄDZENIE Nr 3/2014/DSOZ PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 23 stycznia 2014 r w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie.
KONFERENCJA NAUKOWA INTEROPERACYJNOSC I EFEKTYWNOSC PROJEKTÓW e-ZDROWIE z udziałem przedstawicieli projektów regionalnych e-Zdrowie Projekt P1- stan.
KRWIOLECZNICTWO M. Kaźmierczak XI 2012.
Medical Intelligence – jak można wykorzystać potencjał danych zawartych w bazie HIS? Piotr Stępniak Konsultant Naukowy, Transition Technologies S.A.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
POLSKI PLAN ALZHEIMEROWSKI (założenia)
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Prawo farmaceutyczne Prawo farmaceutyczne jest nową definicją naukową bowiem nie jest odrębną definicją lecz zbiorem rozproszonych aktów prawnych, z których.
Regulamin Pracowni Komputerowej
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
AOS Świadczenia w zakresie szybkiej diagnostyki onkologicznej
Nadbudowa bloku dziecięcego H1 na potrzeby Oddziału Onkohematologii dzieci. Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Rzeszów.
Ujednolicony tekst Ustawy o ochronie zdrowia psychicznego - stan aktualny z dnia 31 lipca 1997 r.
Standard świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
Kwalifikacja chorych do OIT
1 Rola usługodawców i usługobiorców w obiegu informacji w obrębie systemu P1 Piotr Walesiak, Paulina Albin Infovide-Matrix S.A. Doradca w projekcie budowy.
Jakość w opiece zdrowotnej Jerzy Hennig
,, Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania Instytut Inżynierii Produkcji Praca Magisterska : „Identyfikacja potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Zdarzenia niepożądane
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
1 Michał Rybczyński Wyznaczanie rentowności JGP Warszawa,
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
Docelowe rozmieszczenie oddziałów i poradni SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku Kwiecień 2012.
Pielęgniarki a zarządzanie ryzykiem w szpitalu Beata Wieczorek-Wójcik Hospital Management, 21 czerwca 2013r. Warszawa.
Dkms.pl Najważniejsze Informacje o dawstwie szpiku Fundacja DKMS, kwiecień 2016.
Analiza ilości pacjentów zagrożonych odleżynami oraz pacjentów z odleżynami w okresie r.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
DEBATA: Rzucamy wyzwanie cukrzycy. Walczymy o dłuższe życie z cukrzycą, dn , Sejm RP.
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
ISO 9001:2008 SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w SP ZOZ WSPR w BIAŁYMSTOKU.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Struktura organizacyjna Szpitala
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych
Katarzyna Bublewicz-Guzy
Najważniejsze Informacje o dawstwie szpiku
Zapis prezentacji:

Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.

Standardy akredytacyjne

Zespół Wizytatorów tworzą 3 osoby, które będą wizytować oddziały w 3 dwuosobowych zespołach ( z osobą towarzyszącą z SP ZOZ w Świdnicy). W przypadku spotkań z Dyrekcją, przeglądu dokumentacji Szpitala lub medycznej czy wizji lokalnej będą pracować razem. Zespół Wizytatorów

Harmonogram wizyty Dzień I-25 listopad 2013r. -09:00-09:30-Spotkanie z Dyrekcją - 09:30-11:30-Przegląd dokumentacji - 11:15- 13:15-oddziały - 13:15-14:00-obiad - 14:00-15:30-środowisko opieki, apteka, administracja - 15:30-17:30-Przegląd dokumentacji

Harmonogram wizyty Dzień II-26 listopad 2013r. - 09: :00-Spotkanie z Dyrekcją - 10:00 – 11:15-Oddziały, ZDOiR - 11:15 – 12:15-Spotkanie z Zespołami - 12: :15-Obiad - 13:15 – 14:00-Oddziały - 14:00 – 16:00-Przegląd dokumentacji

Harmonogram wizyty Dzień III-27 listopad 2013r. - 09: :00-Spotkanie z Dyrekcją - 10:00 – 10:45-Laboratoria, Kadry, Żywienie - 10: :30-Oddziały, Centralna Sterylizacja - 11: :30-Spotkanie Wizytatorów - 12:45– 13:15-Spotkanie z Personelem - 13:15 – 13:45-Obiad

Przegląd dokumentacji medycznej ( losowo wytypowane dni z lat 2007; 2008; 2009 – około 400 historii choroby) Wywiady z personelem i pacjentami w komórkach organizacyjnych Wizja lokalna (odpady) Przegląd dokumentacji szpitala Wywiady z pracownikami ( Zespoły itp)

historie choroby ( załączniki w dokumentacji, chronologia zapisów, zlecenia lekarskie, uzyskane zgody, autoryzacja zapisów, potwierdzenie wykonania, karty informacyjne – zalecenia dla pacjenta i lekarza przejmującego opiekę, wskazówki dietetyczne itp ) dostępność zarządzeń, procedur itp. paszporty techniczne, wpisy w obowiązującej dokumentacji ( np. dotyczące rozchodu narkotyków, transfuzje krwi, raporty, księgi zabiegów, księga oczekujących itp ) Przegląd dokumentacji medycznej

z kadrą zarządzającą ( Dyrekcja, Lekarz kierujący oddziałem Pielęgniarka / Położna oddziałowa, Kierownicy komórek organizacyjnych - zakres świadczonych usług, analizy wewnątrzoddziałowe, szkolenia itp ) z Zespołami ( zakres działalności, sposób dokumentowania, wnioski i ich realizacja ) z personelem medycznym i niemedycznym ( lekarze,pielęgniarki, technicy, pracownicy administracji itp.) z pacjentami ( np: sposób przeprowadzenia wywiadu, wyjaśnienia wątpliwości,poziom zadowolenia – znajomość postępowania itp) z pacjentami ambulatoryjnymi lub osobami odwiedzającymi itp.( okres oczekiwania na przyjęcie, sposób załatwienia ) Wywiady z personelem i pacjentami

sale chorych ( zagęszczenie, obecność węzłów sanitarnych itp) warunki transportu ( podjazdy, windy, hole itp ) oznakowanie ( orientacja przestrzenna, BHP, p/poż i inne ) segregacja odpadów Ocena warunków lokalowych

Ocena wyposażenia stosowanego sprzętu ( serwisowanie, sprawdzanie ) leków, materiałów pomocniczych itp ( terminy ważności, sposób oznakowania strzykawek z lekami, płynów do przetoczeń itp) obecność zestawów np: resuscytacyjnego,

Niezbędne dane Liczba hospitalizowanych pacjentów Koszt antybiotyków Koszt wszystkich leków Koszty środków czystości Liczba badań mikrobiologicznych - W tym wyników dodatnich Liczba zgonów Liczba autopsji pacjentów hospitalizowanych

Dziękuję za uwagę