Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Praca metodą projektu edukacyjnego
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt edukacyjny w gimnazjum
ale (a może przede wszystkim)
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Technologia kształcenia zawodowego 6. Kształcenie modułowe1 6. Idea, organizacja i technologia kształcenia modułowego 1. Podstawy teoretyczne, założenia.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
STRATEGIA OŚWIATY, A POTRZEBY BIZNESU – DOBRE PRAKTYKI.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Czy uczyć normalizacji w szkole zawodowej? Warszawa, 12 marca 2014 r. Piotr Pniewski.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
Dwa słowa o sobie … Dlaczego ja o tym opowiadam? Jestem nauczycielem- konsultantem WODN w Łodzi już od pand 17 lat i szkoleniami w zakresie stosowania.
1 ZACHODNIOPOMORSKA DEBATA O NADZORZE PEDAGOGICZNYM 2,3,6,7,9,10 czerwca 2016r.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
na rzecz cyfryzacji szkół
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.

Doradztwo zawodowe w szkołach
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
1. Upowszechnianie czytelnictwa, rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży.
„Programowanie czas zacząć”
Zmiany w prawie oświatowym
Zmiana ustroju szkolnego i jej konsekwencje
Doskonalenie nauczycieli granty
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Praktyczna nauka zawodu (pnz)
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 sierpnia 2017 r
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Konferencja dla nauczycieli informatyki
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Działania na rzecz innowacji
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Zasadnicze Oświatowe akty prawne
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zapis prezentacji:

Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w praktyce szkolnej wprowadzenia programowania do szkół w formie innowacji pedagogicznej. Cel szczegółowe pilotażu: Testowanie dostępnych rozwiązań wprowadzających nauczanie programowania do edukacji formalnej, w tym programów nauczania opartych na projekcie nowej podstawy programowej oraz rekomendowanie do powszechnego wdrożenia najskuteczniejszych metod i technik kształcenia i samokształcenia uczniów i nauczycieli, Uruchomienie narzędzi wsparcia dla nauczycieli informatyki i edukacji wczesnoszkolnej ułatwiających samokształcenie, kształcenie wzajemne oraz inne formy doskonalenia zawodowego.

Działania szkoły w ramach innowacji wprowadzającej nauczania programowania: Opracowanie i zatwierdzenie programów nauczania do zajęć komputerowych w szkole podstawowej i do informatyki w gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych, Prowadzenie nauczania programowania na regularnych lekcjach zajęć komputerowych lub informatyki oraz pozalekcyjnych zajęć z programowania - współpraca z podmiotami zewnętrznymi, Udział nauczycieli szkoły w różnych formach doskonalenia, Formułowanie wniosków do przygotowywanej podstawy programowej wprowadzającej programowanie do edukacji formalnej, Tworzenie listy problemów możliwych do rozwiązania przez uczniów ze wsparciem TIK na poszczególnych etapach edukacyjnych, Więcej: NAUKA PROGRAMOWANIA W SZKOLE - pilotaż NAUKA PROGRAMOWANIA W SZKOLE - pilotaż

Ważne terminy Do 13 czerwca 2016 r. deklarujemy poprzez system RSIO przystąpienie do przygotowania innowacji. Do 30 sierpnia 2016 r. przesyłamy do Kuratorium Oświaty wymaganą dokumentację innowacji pedagogicznej