IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź 22-23.06.2015 r ROLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH W ODPOWIEDZI NA ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z RYNKU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Advertisements

Misja i cele strategiczne PIFS oraz wytyczne w zakresie podstawowych dylematów strategicznych
Jarosław Wróbel – Biuro Sprzedaży
EU kontekst intermodalnych systemów transportowych
Strategia działania KZK GOP na lata
ORGANIZACJA KOLEJOWYCH PRZEWOZÓW OSÓB
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
BADANIA W TRANSPORCIE DROGOWYM, ROZWÓJ TECHNOLOGICZNY I INTEGRACJA (konkursy 2003 roku)
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Prywatyzacja usług publicznych.
Komunikacja i Turystyka
PKP CARGO kreatorem rynku towarowych przewozów kolejowych
Diagram Hierarchii Funkcji (1)
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Zarządzanie projektami
spotkanie grupy roboczej z Urzędu Samorządowego Kraju Żylińskiego
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
W AGLOMERACJI KRAKOWSKIEJ
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Konkurencjaw przewozach kolejowych Katowice, r. Krzysztof Niemiec.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Łódzka Kolej Aglomeracyjna we współpracy z
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Przygotowanie przewoźnika do zamówień publicznych w transporcie zbiorowym w najbliższym czasie 9 październik 2014 Kielce 1 PIGTSiS - Kielce r.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań 1964 i Siła robocza1Bliskość rynku zbytu 2Dogodne powiązania z rynkiem 2Wspieranie działalności 3Możliwości.
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
TRANSPORT I ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Historia kolei na terenach południowej Polski
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Podstawowe elementy architektoniczne pojazdypojazdy infrastruktura drogowa terminale publiczne terminale osobiste repozytorium czasu rzeczywistego indywidualne.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Gdańsk Gdynia INVESTGDA INVESTMENT MODELE ZARZĄDZANIA PORTAMI MORSKIMI W POLSCE I EUROPIE Szczecin Świnoujście Dobre praktyki w zakresie udziału samorządów.
Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.
Mazowiecka Spółka Taborowa oraz Sigma Tabor Jakub Gruszczyński Mateusz Wiewiór LiTTK Ekonomika transportu.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej metropolii - koleje aglomeracyjne dr Michał Beim Instytut Melioracji, Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytet.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Kluczbork, październik 2015 PUBLICZNY TRANSPORT ZBIOROWY Realizacja zadania przez Powiat kluczborski
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
PRZEGLĄD PRASY 21 marca 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
Perspektywy funkcjonowania regionalnych przewozów kolejowych w Polsce dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański Zakopane,
Kształtowanie jakości usług transportu kolejowego: w poszukiwaniu źródeł finansowania Dr Michał Wolański, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Dr Marcin.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Filar rynkowy IV pakietu kolejowego a krajowe regulacje – zmiany i podstawowe wyzwania Anna Glapa Senior Associate Domański Zakrzewski Palinka sp.k.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań stare/nowe
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Łukasz Ziarko Zmiany w procedurze zlecania usług kolejowego transportu pasażerskiego w świetle nowelizacji rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Łódź, 26.
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
TRANSPORTOWY DOZÓR TECHNICZNY
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Pojęcie usługi publicznej a otwarty dostęp
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
Technologia Hyperloop i perspektywy jej zastosowania
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.

WSPÓLNY BILET „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o. milionów pasażerów
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Kierowca – najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym pojeździe
Zapis prezentacji:

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r ROLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH W ODPOWIEDZI NA ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z RYNKU Piotr Rachwalski

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r KOLEJE SAMORZĄDOWE

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r UDZIAŁ W RYNKU POSZCZEGÓLNYCH PRZEWOŹNIKÓW według liczby przewiezionych pasażerów (I-IV 2015) DO UZUPEŁNIENIA: Wykres kołowy w rozbiciu na poszczególnych przewoźników Podsumowanie – duży napis podający procentową wartość wszystkich spółek samorządowych razem Źródło: UTK

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r UDZIAŁ W RYNKU POSZCZEGÓLNYCH PRZEWOŹNIKÓW według wykonanej pracy przewozowej (I-IV 2015) Źródło: UTK

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r UDZIAŁ W RYNKU POSZCZEGÓLNYCH PRZEWOŹNIKÓW Źródło: UTK

wysokie koszty serwisu pojazdów brak wspólnych biletów kończenie na granicy za silna pozycja producentów dostawców różnorodne systemy sprzedaży brak zaplecza serwisowego IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r WYZWANIA RYNKU PASAŻERSKICH PRZEWOZÓW KOLEJOWYCH rozdrobnienie i brak reprezentacji

Współpracować ! IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r CO MOŻEMY ZROBIĆ?

POLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH POLA WSPÓŁPRACY 3. GRUPA ZAKUPOWA 4. WSPÓŁPRACA HANDLOWA 5. WYMIANA DOŚWIADCZEŃ 1. WSPÓLNA REPREZENTACJA 2. TECHNIKA IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r

WSPÓLNE STANOWISKO WSPÓLNE STANOWISKO w Radzie Przewoźników LOBBING LOBBING w procesie stanowienia prawa (ustawodawca, UTK) NEGOCJACJE NEGOCJACJE z dostawcami i zarządcą infrastruktury kolejowej Wzmocnienie pozycji kolei samorządowych WSPÓLNE INTERESY = WSPÓLNE PRZEDSIEWZIĘCIA 1. REPREZENTACJA - SZANSE

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r WSPÓŁPRACA -przy realizacji przeglądów taboru -udział w przetargach na przeglądy -wzajemne świadczenie usług serwisowych -wymiana doświadczeń w ramach wzajemnych szkoleń 2. TECHNIKA

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r 3. GRUPA ZAKUPOWA WSPÓLNE przetargi zakupowe czy negocjowanie umów zakupu: -dostępu do infrastruktury -paliwa -innych materiałów

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r 4. WYMIANA DOŚWIADCZEŃ -wzajemne szkolenia techniczne, serwisowe, taborowe -cykliczne konferencje -warsztaty handlowe, dot. bezpieczeństwa

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r 5. WSPÓŁPRACA HANDLOWA WSPÓŁPRACA NA STYKU -relacje bezpośrednie -wspólny bilet -skomunikowania pociągów Ponadto – wspólna platforma sprzedaży biletów Ponadto – wspólna platforma sprzedaży biletów

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r 6. CO ZYSKUJEMY? Silną reprezentacje dającą siłę przebicia w realizacji wspólnych przedsięwzięć Przełamanie dyktatu producentów i dostawców Przełamanie dyktatu producentów i dostawców Zmiany prawne i organizacyjne promujące nowoczesne rozwiązania komunikacyjne

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r 6. CO ZYSKUJEMY W DALSZEJ PERSPEKTYWIE? Zyskujemy kolej przyjazną dla pasażera: -zintegrowany cykliczny rozkład jazdy, -zintegrowany system biletów.

IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ