WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Krzysztof Peda – prezes Stowarzyszenia „Twoje nowe możliwości”
Advertisements

Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
MARKETING STRATEGICZNY
Katedra Marketingu Usług
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
CONRADINOWIEC ŚWIADOMYM KONSUMENTEM
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe ALFA Sp. z o.o. powstało w celu projektowania, produkcji i dystrybucji nowoczesnych rozwiązań oświetlenia opartych.
opis projektu jednym zdaniem
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Innowacje w sektorze usług
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Ochrona Środowiska Nasza miejscowość nie może być śmietniskiem, co można zrobić z odpadami?
Przedstawienie nowego produktu
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Wieszak na wino. O firmie Nowak&Nowak to dynamicznie rozwijająca się firma, istniejąca na rynku od 2 lat. Specjalizuje się w produkcji przedmiotów kreatywnych,
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ I NNOWACYJNA PREZENTACJA KOŃCOWA MODULAR PHONE Mariusz Pękacki, Artur Lewandowski, Jacek Lenartowicz Politechnika Warszawska Wydział.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Global Ordering System - GOS
SEGMENTACJA RYNKU.
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Prezentacja biznesplanu
Model „pięciu sił” M.Portera
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika Warszawska Wydział Transportu Przedsiębiorczość Innowacyjna

POMYSŁY, WARSZTATY EVA Ogródki kinowe Ogródki z małą gastronomią, w których będą urządzane wieczory filmowe za pomocą projektora.

IMPORT ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK I ICH RECYKLING Import żarówek energooszczędnych z Chin (fabryka w Shenzhen) oraz dystrybucja głównie w krajach Skandynawskich (Szwecja i Norwegia). Recykling zużytych żarówek.

POMYSŁY, WARSZTATY EVA Projekt wybrany: Import energooszczędnych żarówek i ich recykling Uznaliśmy, że projekt 2 jest bardziej przyszłościowy i trafia w większą grupę odbiorców, mimo większego nakładu pracy ze strony założycieli.

OPIS PROJEKTU 1.Klientem są zarówno odbiorcy hurtowi jak i gospodarstwa domowe, które chcą zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej. 2.Skup zużytych żarówek od klientów oraz poddawać je recyklingowi.

OPIS PROJEKTU 1.Transport żarówek do naszego magazynu cross- dockingowego. 2.Dystrybucji na terenie Szwecji i Norwegii (markety budowlane oraz sklepów oświetleniowych. 3.Sklep internetowy

OPIS PROJEKTU 1.Recykling zużytych żarówek. 2.Specjalne pojemniki w marketach.

OPIS PROJEKTU 1.Moda na ekoświadomość. Recykling sposobem na zdobycie klienta. 2.Ponowne wykorzystanie starej żarówki.

IMPORT I RECYKLING ŻARÓWEK Wymagane zasoby (technologia, ludzie, wiedza) Ludzie, kontakty handlowe Nakłady zł Kanały dystrybucji Sprzedaż w marketach budowalnych Bariery dostępu do rynku danej branży Istniejące marki Źródła przewagi konkurencyjnej Jakość, marketing, idea.

WYWIADY 1)Czy zdecydowałaby się Pani na zakup droższego produktu zyskując satysfakcję ochrony środowiska? 2)Co sądzi Pani o inwestowaniu w oszczędność energii? 3)Czy zakup energooszczędnego produktu, którego cena jest wyższa niż standardowego jest dobrym rozwiązaniem? 4)Z trzech korzyści zakupu produktów który jest dla Pani najbardziej interesujący: cena, jakość, energochłonność? 5)Czym kieruje się Pani wybierając produkty określonych firm w porównaniu do konkurencyjnych? 6)Czy działania na rzecz ochronny środowiska określonych firm wpływają na wybór produktów tych firm? 7)Czy zakupując produkty z jednej dziedziny trzyma się Pani jednej firmy, czy z różnych? 8)Czym kieruje się Pani wybierając firmę produkującą żarówki? 9)Co sądzi Pani o firmie, która sprzedając swoje towary oferuje również recykling?

WYWIADY Wnioski: Pozytywne reakcje ankietowanych, Perspektywy dobrego wejścia w rynek z powodu nie przywiązania się konsumentów do istniejących marek, Poparcie idei firmy.

MODEL BIZNESOWY

PODSUMOWANIE Podsumowanie: -Nasza firma ma prostą idee wprowadzenia wysokojakościowych żarówek energooszczędnych na kraje Skandynawskie wraz z recyklingiem starych żarówek; -Możliwość kupienia żarówki wysokiej jakości za obniżoną cenę przez zostawienie starych żarówek w markecie sprawia zachęca klienta do postawienia na nasz produkt; -Do założenia biznesu potrzebujemy szerszych analiz odnośnie funduszy oraz Z analiz, które udało nam się przeprowadzić uważamy, że ten biznes ma szanse na powodzenie.