Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 201 w Łodzi Przy Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej ul.Głogowa 3 91-474 Łódź tel. 042 61 60 109.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Advertisements

Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki” ul.Pomorska Łódź
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając, wydobyć z dziecka to, co najlepsze„. Szkoła Podstawowa.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
WCZESNA INTERWENCJA W ODNIESIENIU DO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI SŁUCHOWEJ. INTERDYSCYPLINARNY CHARAKTER DZIAŁAŃ Mgr Dorota Szubstarska.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 6 ul. Rzgowska 25 PPP 6 Łódź.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 90 Publiczne Gimnazjum Specjalne Nr 56 Szkoła Przysposabiająca do Pracy Nr 1 Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 ul. Karolewska.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Ul. Lermontowa Łódź
Szkoła Podstawowa nr 120 w Łodzi im. Konstytucji 3 Maja Łódź, ul. Centralna 40 Tel. (42) Tel. komórkowy
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 116 IM. ALEKSEGO RŻEWSKIEGO UL. RATAJSKA 2/ ŁÓDŹ tel. (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2 w Łodzi ul. Motylowa 3 tel
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Koluszkach Dyrektor mgr inż. Waldemar Puczyński.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 192 Przedszkole Miejskie nr 21 ul. Krzemieniecka 24 A Łódź tel./fax: DYREKTOR.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi Ul. Pomorska 27
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Szkoła Podstawowa nr 64 im. Hansa Christiana Andersena w Łodzi, ul. Anczyca 6 Dyrektor mgr Anna Jagielska Wicedyrektor mgr Teresa Chabrowska tel. / fax.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Obrońców Pokoju w Radomiu ul. Malenicka 29 Szkoła ma bogatą bo, aż 100-letnią tradycję. Staramy się aby, nasza placówka.
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii ul. Hipoteczna 3/5 Łódź tel
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
SZKOŁA PRZYJAZNA 6-LATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 46 IM. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO W ŁODZI ul. WÓLCZAŃSKA ŁÓDŹ.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA INTEGRACYJNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
ul. Grzybowska Warszawa
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 201 w Łodzi Przy Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej ul.Głogowa Łódź tel www. sp201.edu.lodz.pl Dyrektor szkoły mgr Anna Berg Filia szkoły mieści się w Szpitalu im. J. Babińskiego przy ul. Aleksandrowskiej 159

Dojazd do szkoły

ATUTY SZKOŁY „Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją” Posiadamy Certyfikat Łódzkiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji „Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją” Przynależymy od 2001 r. do sieci szkół promujących zdrowie w ramach ogólnołódzkiego programu „Szkoła promująca zdrowie” Uczestniczymy w programie „Klub bezpiecznego Puchatka”

Wiadomości ogólne Szkoła mieści się przy ulicy Głogowej 3 w Łodzi. Budynek szkoły otoczony jest ogrodem rekreacyjnym. Spokojna okolica i położenie w dogodnym komunikacyjnie miejscu jest zaletą placówki.

Filia szkoły Filia szkoły mieści się w Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży (Szpital im. Babińskiego przy ul.Aleksandrowskiej)

Filia szkoły Dzieci przebywające w Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży mają możliwość kontynuowania nauki, a po zakończeniu leczenia mogą wrócić do normalnego życia i pracy w szkole macierzystej.

Filia szkoły Po ukończeniu leczenia uczniowie otrzymują zaświadczenie wraz z ocenami o realizowaniu obowiązku szkolnego w okresie pobytu dziecka w szpitalu. Na ich podstawie szkoły macierzyste klasyfikują uczniów i usprawiedliwiają długotrwałe nieobecności.

Filia szkoły Sala lekcyjna

Filia szkoły Sala komputerowa

Charakterystyka placówki Specyfiką szkoły jest wielokierunkowa terapia nastawiona na: niwelowanie opóźnień w rozwoju psychoruchowym, wyrównywanie braków programowych, reedukację dzieci, które odbyły już normalny cykl nauczania czytania i pisania, ale potrzebują wsparcia, gdyż mają utrwalone niewłaściwe nawyki i sposoby postępowania w tym zakresie, organizowanie sytuacji wychowawczych o charakterze profilaktycznym i korygującym dotychczasowe niewłaściwe zachowania

Charakterystyka placówki Praca dydaktyczno - terapeutyczna opiera się na współdziałaniu w zakresie: korelacji oddziaływań medycznych, psychologicznych, pedagogicznych, logopedycznych i wychowawczych (TEAM, Interdyscyplinarny Zespół Terapeutyczny)‏ korekcie postaw dziecka i rodziny w stosunku do szkoły, nauczycieli, rówieśników i nauki zmianie postaw i zachowań rodziców względem dziecka oraz udzieleniu im pomocy w zrozumieniu jego problemów

Oferta szkoły Szczególne efekty nasza szkoła osiąga poprzez: Wstępną, pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia oraz opracowywanie indywidualnych programów terapii. Mało liczne klasy – maksimum 8 uczniów. Dostosowanie przez nauczyciela długości trwania lekcji do aktualnej wydolności psychofizycznej dzieci – brak dzwonków lekcyjnych. Wydłużony czas pobytu dziecka w szkole. Odrabianie prac domowych pod kierunkiem pedagoga. Uczniowie zabierają książki i zeszyty tylko w piątek. Wykorzystywanie w popołudniowych zajęciach wychowawczych elementów arteterapii, biblioterapii, relaksacji itp.

Oferta szkoły Codzienny, bezpośredni kontakt nauczyciela i wychowawcy z opiekunem dziecka sprzyja rozwiązaniu problemów dotyczących nauki i wychowania.

Terapia pedagogiczna Terapia pedagogiczna wspiera działanie terapeutyczne lekarzy i psychologów. Realizujemy ją w 3 fazach: przygotowawczej, w której ustalamy na podstawie badań psychologiczno - medyczno-pedagogicznych dokładną diagnozę trudności pedagogicznych i wychowawczych każdego dziecka, planowania oddziaływań korekcyjno-wyrównawczych i opracowania indywidualnych programów terapeutycznych, realizowania przez cały zespół pedagogiczny zadań terapeutycznych oraz w formie indywidualnych zajęć prowadzonych przez specjalistę terapii pedagogicznej.

Terapia pedagogiczna Proponowane przez specjalistę w ramach zajęć indywidualnych z dzieckiem ćwiczenia o charakterze stymulującym i usprawniającym funkcje percepcyjno- motoryczne, sukcesywnie prowadzą do osiągnięcia przez ucznia odpowiedniego poziomu czytania i pisania. przechodzą przez kolejne etapy czytania i pisania: etap sylaby, wyrazu, zdania, z myślą o dzieciach ryzyka dysleksji ćwiczenia rozwijają funkcje słuchowo- językowe, funkcje wzrokowo- przestrzenne, dotykowo-kinestetyczne, ogólną koordynację ruchową, integrację funkcji wzrokowo-słuchowo-ruchowych. Kształtują wrażliwość ortograficzną, lateralizację, orientację w schemacie ciała i przestrzeni, doskonalą sprawność manualną i grafomotorykę, pełnią funkcję odprężająco-relaksacyjną oraz służą podniesieniu samooceny ucznia, rozwijające jego motywację i koncentrację uwagi.

Terapia pedagogiczna Podczas zindywidualizowanej formy zajęć wykorzystuje się różnorodne techniki i metody pracy z dzieckiem: metodę 18 struktur wyrazowych E.Kujawy, program ćwiczeń na podstawie metody sylabowej J.Jastrząb, J.Mickiewicz, czytanie metodą ślizgania w oparciu o zasady glottodydaktyki prof.R. Rocławskiego, elementy metody J.Cieszyńskiej „Kocham czytać” wraz z zestawem ćwiczeń wspomagającym rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych. elementy metody Kinezjologii Edukacyjnej, Integracji Sensorycznej, „Dobrego Startu” M. Bogdanowicz, edukacji wg. M.Montessori Metody wspierające rozwój percepcji wzrokowej i grafomotoryki - M. Frostig, H. Tymichowej, M. Pietniun techniki behawioralno - poznawcze wykorzystywane w pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową i zaburzeniami koncentracji uwagi specjalistyczne programy multimedialne

Gabinet terapii pedagogicznej W wyposażeniu gabinetu Terapii pedagogicznej znajduje się m.in: zestaw pomocy Montessori, liczne gry dydaktyczne oraz zestaw pomocy autorskich n-la, uwzględniający charakter specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci. literatura i pomoce do stymulowania rozwoju umiejętności matematycznych m.in. E. Gruszczyk- Kolczyńskiej zestaw do ćw. analizy i syntezy słuchowej oraz nauki czytania E. Kujawy „Metoda dobrego startu” M. Bogdanowicz pomoce audiowizualne pakiet pomocy dyd.J. Cieszyńskiej i M.Korendo ćw. grafomotoryczne H. Tymichowej i M. Pietniun program rozwijający percepcję wzrokową M. Frostig

Terapia logopedyczna Większość uczniów naszej szkoły, to dzieci z głębokimi i różnorodnymi zaburzeniami mowy. Dlatego terapia logopedyczna ma w naszej placówce bardzo szczególny charakter i ważne miejsce. Zajęcia logopedyczne skupiają się nie tylko na fonetycznym aspekcie mowy (wymowie), ale także obejmują stymulację w zakresie semantyki i syntaktyki oraz pragmatyczne zastosowanie nabytych przez dziecko kompetencji językowych i komunikacyjnych.

Gabinet terapii logopedycznej Terapia logopedyczna oparta jest m.in. na: autorskim programie ”Umiem mówić i czytać” metodzie prof. J. Cieszyńskiej „Nauka czytania krok po kroku” elementach teorii integracji sensorycznej przesiewowych badaniach słuchu (tonalnego i przetwarzania centralnego)‏ metodach pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego

Gabinet terapii logopedycznej wyposażony jest w:  multimedialny zestaw komputerowy  programy do terapii mowy i języka: „Logopedia”, „Logo –gry” – program wspomagający trening artykulacyjny i ćwiczenia warstwy suprasegmentalnej mowy; „Logorytmika – słowa, dźwięki i piosenki” – zestaw ćw. kształtujący umiejętności językowo – słuchowo – ruchowe; „Obrazkowy słownik tematyczny” zestaw programów wzbogacających i kształtujących umiejętności zastosowania nowopoznanego słownictwa; „Zabawy słowem” program stymulujący sprawność językową. Zestaw programów do diagnozy zaburzeń słuchu, wzroku i mowy „Słyszę”, „Mówię”, „Widzę” tradycyjne pomoce rozwijające mowę i kompetencje językowe dziecka

Nauczanie indywidualne Na terenie placówki prowadzone także jest nauczanie indywidualne. Nauczanie indywidualne prowadzą wykwalifikowani specjaliści w sali terapii pedagogicznej Nauczaniem indywidualnym objęci są uczniowie o szczególnie głębokich zaburzeniach.

Zajęcia pozalekcyjne Zajęcia pozalekcyjne stanowią integralną część procesu dydaktycznego w naszej szkole Na zajęciach wykorzystywane są różnorodne metody, dobrane odpowiednio do potrzeb i możliwości grupy terapeutyczno- wychowawczej

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Arteterapia - to zajęcia plastyczne: rysowanie kredkami, kredą, świecą, malowanie farbami, lepienie z plasteliny i modeliny, papieroplastyka, origami, prace trójwymiarowe z wykorzystaniem różnych technik i materiałów plastycznych.

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Wystawa prac uczniów

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Na zajęciach arteterapeutycznych

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Muzykoterapia jest metodą wykorzystującą muzykę w sposób ukierunkowany i wielofunkcyjny. Na zajęciach korzystamy z aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss, „Wyliczanek” – ćwiczeń wielorako aktywizujących przy muzyce itp.

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Kinezjoterapia edukacyjna to „gimnastyka mózgu”: integruje półkule mózgowe poprawia pamięć stymuluje rozwój orientacji przestrzennej i różnicowanie wzrokowe ułatwia naukę czytania i pisania poprawia umiejętność słuchania i kojarzenia faktów ułatwia adaptacje w nowym otoczeniu rozwija intuicję, otwartość, zdolności komunikacyjne.

TYDZIEŃ EKOLOGICZNY

PROMOCJA ZDROWIA

POMOC PRZEDMEDYCZNA

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Biblioterapia – to praca z „tekstem” w oparciu o materiały drukowane i niedrukowane (bajki, opowiadania terapeutyczne) w połączeniu z ekspresją plastyczną, teatralną, muzyczną, gawędą. Są to także spotkania literackie dla całej szkoły z udziałem pracowników biblioteki, aktorów oraz wycieczki do biblioteki rejonowej.

BIBLIOTERAPIA

TYDZIEŃ ŚWIADOMOŚCI DYSLEKSJI

Zajęcia pozalekcyjne – przykładowe metody pracy Zajęcia relaksacyjne ich celem jest odprężenie, rozładowanie stanu napięcia psychofizycznego rozluźnienie bądź wyciszenie, świadome obniżenie aktywności myślowej. W naszej pracy stosujemy muzykę relaksacyjną z nagranym głosem lektora, rysowanie mandali, portretów z emocjami, warsztat plastyczny z cyklu „Spotkanie z wyobraźnią”

Życie szkoły - Współpraca Proces wychowawczy realizowany w szkole zależy od wielu innych procesów społecznych, zbiorowości oraz instytucji. Oznacza to że szkoła nie może ograniczać się wyłącznie do własnego terenu. Musi nawiązywać współpracę z innymi placówkami i organizacjami społecznymi w celu tworzenia optymalnego środowiska wychowawczego.

Życie szkoły - Współpraca Pokaz umiejętności psów-ratowników i pracowników Straży Pożarnej

Życie szkoły - Współpraca Wizyta pracowników ZOO wraz z podopiecznymi

ZOO W NASZEJ SZKOLE zwierzaczki

Współpraca z biblioteką Cykliczne spotkania biblioterapeutyczne w Miejskiej Bibliotece Publicznej Łódź-Bałuty, filia nr 2 Pasowanie na czytelnika, spotkanie z Mikołajem, wystawa pokonkursowa naszych prac, kącik dla najmłodszych czytelników itd....

Życie szkoły - Współpraca Zabawy plenerowe z okazji Dnia Dziecka zorganizowane przez łódzką drużynę harcerską

Życie szkoły - Współpraca Spotkanie z Policjantami i pracownikami stacji Statoil oraz lekcja na sali gimnastycznej dotycząca bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Życie szkoły - Współpraca Wizyta Pani Róży Chrabelskiej – Wieremiejczyk aktorki Teatru Jaracza, która czytała dzieciom wiersze Danuty Wawiłow w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom” Cykliczne spotkania w ramach Studia Integracji z J. Cwynarem

Życie szkoły – Uroczystości 11 listopad – Narodowe Święto Niepodległości

Życie szkoły - UROCZYSTOŚCI

Życie szkoły – UROCZYSTOŚCI WIGILIA, WIELKANOC

Życie szkoły – Uroczystości Mini Playback Show

Życie szkoły – Uroczystości Ostatki

WYCIECZKI

Szkolna gazetka,,Głoguś” Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły tworzą wspólnie gazetkę szkolną,,Głoguś”

Zapraszamy !!! Nasza strona internetowa mieści się pod adresem: Szkolny