PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Zespół szkolny w Cegłowie
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Akcja edukacyjna „Śniadanie daje moc”
Lekcje z komputerem, 2006.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
1 maja ŚWIĘTO PRACY. 1 maja ŚWIĘTO PRACY 2 maja ŚWIĘTO FLAGI.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
L I S T O P A D ŚWIETLICA Szkoły Podstawowej Nr 1 w Słupnie
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
Jesteśmy Polką i Polakiem! - Święto Niepodległości w grupie 0a
Warsztat informacyjny Biblioteki Szkolnej Zespołu Szkół w Gogołowej
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w biało-czerwonych barwach
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
Zaangażowanie społeczne
WIKTORIA kl. VII.
Szkoła Podstawowa nr 4 w Zambrowie
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASY III: JESTEŚMY PATRIOTAMI – ŚWIĘTO FLAGI

SPIS TREŚCI POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA PLASTYCY KUCHARZE HISTORYCY PATRIOCI ZNAWCY SAVOIR-VIVRE’U SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

POLECENIA podzielcie się na grupy: plastyków, kucharzy, historyków, patriotów, znawców savoir-vivre’u; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów.

WIOSNA kalendarzowa wiosna rozpoczyna się 21 marca; wiosną dni stają się coraz dłuższe; temperatury powietrza są dodatnie, choć czasami mamy przymrozki; często padają deszcze, potrzebne budzącej się przyrodzie; budzą się niedźwiedzie, borsuki i jeże, przylatują jaskółki, bociany, skowronki i zakładają gniazda, zrzuca „zimowe okrycie” Twój pies i kot; kwitną kwiaty, zapylają je owady; rozpoczynają się prace polowe w polach i ogrodach; coraz częściej i chętniej przebywamy na świeżym powietrzu – pamiętajmy o odpowiednim ubiorze.

Władysław Bełza - Katechizm polskiego dziecka „Kto ty jesteś? — Polak mały. Jaki znak twój? — Orzeł biały. Gdzie ty mieszkasz? — Między swemi. W jakim kraju? — W polskiej ziemi. Czym ta ziemia? — Mą ojczyzną.” Pierwsze dni maja to święta państwowe. Przygotujcie się do nich. Nie zapomnijcie o Dniu Flagi Państwowej. W przygotowaniach pomogą Wam następujące zadania.

ZADANIA PLASTYCY Przygotujcie patriotyczne kotyliony. Rozdajcie je koleżankom i kolegom w klasie. Możecie skorzystać z: Kotyliony z krepy Kotyliony z bibuły Kotyliony z papieru

ZADANIA KUCHARZE Zorganizujcie i przeprowadźcie konkurs kulinarny na potrawy patriotyczne połączony z ich degustacją. Możecie skorzystać z: książek kucharskich, poradników kulinarnych

ZADANIA HISTORYCY Napiszcie lub wydrukujcie hymn narodowy. Zilustrujcie go i rysunki zawieście na gazetce. Przygotujcie gazetkę klasową – polscy patrioci. Znajdźcie informacje o nich. Na ich postawie spróbujcie określić cechy patrioty. Możecie skorzystać z: Sławni Polacy 1 Sławni Polacy 2 Tekst-Mazurek Dąbrowskiego

ZADANIA PATRIOCI Przeprowadźcie akcję promującą wywieszanie flag narodowych w domach w czasie świąt państwowych. Przeprowadźcie ją w klasie i szkole.

ZADANIA ZNAWCY SAVOIR-VIVRE’U Przygotujcie ilustrowany poradnik dotyczący zachowania uczniów w czasie apeli szkolnych: strój ucznia, postawa w czasie śpiewania i grania hymnu narodowego, sposób zachowania w czasie szkolnych apeli. Rozpropagujcie go w szkole.

Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Kotyliony z papieru Kotyliony z bibuły Kotyliony z krepy Tekst-Mazurek Dąbrowskiego Sławni Polacy 1 Sławni Polacy 2 Książki, do których warto zajrzeć: książki kucharskie, poradniki kulinarne SKORZYSTAJ

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Znacie tekst hymnu narodowego i słynnych Polaków. Potraficie zachować się odpowiednio do sytuacji. przygotować się do wycieczki szkolnej. Umiecie też podzielić się swoją wiedzę z innymi poprzez wypowiedzi ustne, prace plastyczne i pisemne. Potraficie posługiwać się komputerem i korzystać z Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Wspaniale!