PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie www.familo.com.www.familo.com.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Witam na szkoleniu Colway. SZKOLENIE Z PREZENTOWANIA PIERWSZEGO PLANU FINANSOWEGO COLWAY.
EFEKT FOTOELEKTRYCZNY ZEWNĘTRZNY I WEWNĘTRZNY KRZYSZTOF DŁUGOSZ KRAKÓW,
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
INFORMA CJA o wynikach kontroli artykułów dla dzieci III kwartał 2014 r.
Jak wyszukać część? iParts.pl - Części samochodowe nr 1.
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
Rodzaje upraw pomidorów: Hodowanie pomidorów w szklarniach Hodowanie pomidorów w gruncie Hodowanie pomidorów w doniczkach Hodowanie pomidorów,,do góry.
ŚRODOWISKO PONAD WSZYSTKO Mała bateria-duży problem.. Co roku w Polsce sprzedaje się około 300 mln baterii. Wyrzucanie ich do kosza negatywnie wpływa.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Zużycie prądu w moim domu ENERGIA ELEKTRYCZNA ODCZYTWskazania licznika Zużycie w jednostkachLiczba osóbŚrednie zużycie na osobę Pierwszy44894,
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres finansowy Warszawa, 06 kwietnia 2016r.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Wnioskowanie o płatność Sektorowy Program Operacyjny TRANSPORT Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Literary Reference Center Przewodnik
Część III PIERWSZY PLAN FINANSOWY COLWAY. Czy biznesu Colway trudno się nauczyć? Prezentacja Pierwszego Planu Finansowego Colway.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Przykład: 1 Pan Roch wpłacił 500 zł do banku, w którym oprocentowanie wkładów wynosiło 12% w skali roku. Pieniądze te przeznaczył dla swego chrześniaka,
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Zmienne losowe Zmienne losowe oznacza się dużymi literami alfabetu łacińskiego, na przykład X, Y, Z. Natomiast wartości jakie one przyjmują odpowiednio.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
Organizacja, przepisy i procedury Na przykładzie Śląskiego OW NFZ Dr n. med. Z Klosa.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
KOSZTY W UJĘCIU ZARZĄDCZYM. POJĘCIE KOSZTU Koszt stanowi wyrażone w pieniądzu celowe zużycie majątku trwałego i obrotowego, usług obcych, nakładów pracy.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Woda O tym, dlaczego powinniśmy ją oszczędzać Jan Stasiewicz, kl. II C.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
# Analiza cech taksacyjnych drzewostanów przy wykorzystaniu technologii LIDAR 1 15 Sep 2010 Analiza cech taksacyjnych drzewostanów przy wykorzystaniu technologii.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Ewidencja finansowo- księgowa Biblioteka Pedagogiczna.
POP i SIR POK1 i POK2.
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
Renata Maciaszczyk Kamila Kutarba. Teoria gier a ekonomia: problem duopolu  Dupol- stan w którym dwaj producenci kontrolują łącznie cały rynek jakiegoś.
Obliczanie procentu danej wielkości Radosław Hołówko.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
O PARADOKSIE BRAESSA Zbigniew Świtalski Paweł Skałecki Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytet Zielonogórski Zakopane 2016.
Budowa, typologia, funkcjonalność
Git - system kontroli wersji
„labla” - miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie Wysokość rabatu wynika z dwóch działań – parametrów: 1.Wartości dokonywanych zakupów 2.Rekomendacji nowych uczestników Twoje oszczędności mogą sięgać 90% ceny, którą widzisz w sklepie!

Każdy Klient, który dokona zakupu o wartości co najmniej 50 zł staje się automatycznie uczestnikiem Programu Lojalnościowego Familo. Od tej pory, to jego wybór, czy będzie działał aktywnie, czy tylko będzie korzystał z należnych mu przywilejów. Jeśli Twój pierwszy zakup będzie równy lub większy niż 150 zł otrzymasz w kolejnym miesiącu „Bonus za pierwszy zakup” Pierwszy zakup w sklepie familo.com Więcej informacji znajdziesz w tej zakładce na głównej stronie oraz w szczegółowym opisie Planu Marketingowego

Polecanie nowym osobom sklepu familo, po prostu się opłaca! ZA KAŻDĄ OSOBĘ OTRZYMUJESZ BONUS MARKETINGOWY (Bonus za polecenie) Aby otrzymać Bonus za polecenie muszą być spełnione dwa warunki: 1. Osoba przez Ciebie zaproszona (zarejestrowana z Twojego linku referencyjnego) dokonała PIERWSZEGO ZAKUPU za co najmniej 150 zł 2. SUMA TWOICH ZAKUPÓW w tym samym miesiącu wynosi co najmniej 150zł Więcej informacji znajdziesz w tej zakładce na głównej stronie oraz w szczegółowym opisie Planu Marketingowego

Twoja Grupa Zakupowa Więcej informacji znajdziesz w tej zakładce na głównej stronie oraz w szczegółowym opisie Planu Marketingowego powstaje między innymi dzięki Twoim rekomendacjom. Każda osoba zaproszona przez Ciebie może polecać swoim znajomym sklep familo, co będzie zwiększać Twoją Grupę Zakupową. System zapisuje i pamięta historię wszystkich powiązań pomiędzy osobami rekomendującymi i rekomendowanymi. PREMIE wynikające z Twojej Grupy Zakupowej mogą być w złotówkach lub tysiącach złotych

Twoja Grupa Zakupowa Warunki, które należy spełnić żeby otrzymać PREMIĘ/RABATY: Więcej informacji znajdziesz w tej zakładce na głównej stronie oraz w szczegółowym opisie Planu Marketingowego Kręgi z których naliczana jest Premia Ilość osób /pól w Twojej Grupie Zakupowej Minimalna wartość Twoich zakupów Wymagana ilość aktywnych osób osobiście poleconych Potencjalne korzyści wynikające z planu marketingowego 1 do 33950zł0 127zł 1 do zł1 260zł 1 do zł2 1089zł 1 do zł3 3276zł

PŁAĆ TYLKO 10% CENY ZA ZAKUPY, KTÓRE I TAK MUSISZ ROBIĆ! Możesz nadal kupować w „marketach” lub dowolnych sklepach w Internecie i płacić 100 % ceny lub wykorzystaj szansę i oszczędzaj z Familo! Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, zapoznaj się ze szczegółami Planu Marketingowego Familo. PŁAĆ TYLKO 10% CENY ZA ZAKUPY, KTÓRE I TAK MUSISZ ROBIĆ!

Dodatkowe i okazjonalne zakupy, które robisz wedle swoich potrzeb np. kilka lub kilkanaście zakupów o różnej wartości. Przyjmijmy, że to w sumie da około 3000 zł/rok Zakupy comiesięczne np. o wartości 250 zł KAŻDY Z NAS ROBI ZAKUPY WEDŁUG WŁASNYCH POTRZEB Średnio w ciągu roku aktywny konsument wyda w sklepie około 6000 zł/rok, czyli średnia wartość zakupów to 500 zł miesięcznie Produkty spożywcze Chemia osobista Chemia gospodarcza Pokarm dla zwierząt Inne artykuły szybko zużywalne RTV i AGD Sprzęt komputerowy Sprzęt sportowy Akcesoria do pojazdów - oleje, opony itd. Dom i Ogród Prezenty okolicznościowe Hobby - np. wędkarstwo Inne przedmioty Zakupy comiesięczne np. o wartości 250 zł Dodatkowe i okazjonalne zakupy, które robisz wedle swoich potrzeb np. kilka lub kilkanaście zakupów o różnej wartości. Przyjmijmy, że to w sumie da około 3000 zł/rok Może nie chcesz, ale musisz gdzieś kupić Zakupy dodatkowe i okazjonalne

Dla zobrazowania potencjału korzyści, jakie wynikają z planu marketingowego familo, wyjaśnimy unikatowe określenia oraz pokażemy przykłady, które pomogą Tobie zrozumieć mechanizmy działania całego projektu. PULA DO PODZIAŁU Z D P - ZYSK DO PODZIAŁU BONUS STARTOWY BONUS MARKETINGOWY WYJĄTKOWY PROJEKT PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ

Z D P - ZYSK DO PODZIAŁU W sklepie familo przy każdym produkcie oprócz ceny znajduje się druga wartość, którą nazywamy: Produkty mają przypisaną różną wartość Z D P Dla celów naszego przykładu przyjmujemy, że średnio jest to 6% ZAPAMIĘTAJ! Z D P - ZYSK DO PODZIAŁU

PRZYKŁAD: 2000 klientów dokonało zakupów o średniej wartości 500 zł każdy lub 4000 klientów wydało po 250 zł itp… uzyskujemy wtedy zł wartości sprzedaży Jeśli średnie Z D P wynosi 6% to otrzymujemy wówczas: zł stanowi wartość puli do podziału. PULA DO PODZIAŁU W każdym miesiącu pula jest inna, ale zawsze stanowi 100% środków do podziału. Pula to „tort”, który będziemy teraz dzielić! To suma Z D P z całej sprzedaży w danym miesiącu ZAPAMIĘTAJ! zł x 6% = zł

zł x 15% = zł kwota przeznaczona dla osób, które zrobiły pierwszy zakup Załóżmy, że w danym miesiącu 300 osób dokonało pierwszego zakupu zł : 300 = 30 zł to wartość bonusu startowego - wynikająca z tego przykładu 15% puli - dzielimy pomiędzy osoby, które dokonały pierwszego zakupu Bonus Startowy można otrzymać tylko jeden raz! BONUS ZA PIERWSZY ZAKUP

zł x 15% = zł kwota przeznaczona dla osób, które rekomendowały Załóżmy, że w danym miesiącu 300 osób dokonało pierwszego zakupu zł : 300 = 30 zł za każdą zarekomendowaną osobę, która dokonała pierwszego zakupu otrzymujesz 30 zł - według tego przykładu BONUS ZA POLECENIE Korzyść wynikająca z osobistych rekomendacji! 15% puli - dzielimy pomiędzy polecających sklep familo ZAPAMIĘTAJ!

Załóżmy, że w jednym miesiącu zarekomendujesz trzy osoby, wówczas otrzymasz 3 x 30 zł = 90 zł W każdym miesiącu możesz rekomendować dowolną ilość osób! ZA KAŻDĄ OSOBĘ OTRZYMUJESZ BONUS MARKETINGOWY WEDŁUG NASZEGO PRZYKŁADU JEST TO 30 zł BONUS ZA POLECENIE Korzyść wynikająca z osobistych rekomendacji

Powstaje między innymi dzięki Twoim rekomendacjom Każda osoba zaproszona przez Ciebie może rekomendować do Społeczności Konsumenckiej co zwiększy Twoją Grupę Zakupową System będzie zapisywał i pamiętał historię wszystkich powiązań pomiędzy osobami rekomendującymi i rekomendowanymi 70% puli – dzielimy pomiędzy osoby posiadające grupę zakupową PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! TWOJA GRUPA ZAKUPOWA

Premia stanowi określony % generowanego ZDP w poszczególnych kręgach. W pierwszych sześciu to 10% ZDP, a w 7,8 i 9 to 3,33% ZDP w sumie 70% ZDP 70% puli – dzielimy pomiędzy osoby posiadające grupę zakupową PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! TWOJA GRUPA ZAKUPOWA

Z kręgów od 1 do 6 przysługuje Tobie 10 % ZDP 10% x 30 zł = 3 zł PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! Przykład wyliczeń oparty na uśrednionych zakupach o wartości 500zł miesięcznie 500 x 6% = 30 ZDP = 30 zł Korzyści z grupy zakupowej wynikają z wartości zakupów dokonanych w okresie rozliczanym - miesiącu.

Jeśli w kręgach 1- 3 zostanie zarejestrowana jakaś osoba to konsumentowi zostanie naliczona premia w wysokości 10 % ZDP 39 x 3 zł = 117 zł PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! Klient uzyskuje premię na podstawie wartości dokonujących zakupów w ciągu miesiąca. W kręgach 1- 3 w sumie jest 39 pól 3 (pierwszy) + 9 (drugi) + 27 (trzeci) = 39 możliwa wartość rabatu według przykładu Korzyści z grupy zakupowej wynikają z wartości zakupów dokonanych w okresie rozliczanym - miesiącu.

120 x 3 zł = 360 zł PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! Klient ma prawo uzyskania Premii z większej ilości Kręgów dzięki osobistym, aktywnym rekomendacjom. 39 pól z trzech kręgów plus: 363 x 3 zł = 1089 zł Jedna osoba rekomendowana otwiera dodatkowe 81 pól – czwarty krąg Dwie osoby rekomendowane otwierają dodatkowe 243 pola – piąty krąg możliwa wartość korzyści według przykładu Korzyści z grupy zakupowej wynikają z wartości zakupów dokonanych w okresie rozliczanym - miesiącu. Trzy osoby rekomendowane otwierają dodatkowe 729 pola – szósty krąg 1092 x 3 zł = 3276 zł Klient +

1 - 3 krąg – brak warunków Dodatkowo krąg – trzy rekomendacje Dodatkowo krąg – Premie z grupy zakupowej to profity pasywne wynikające z wartości dokonanych zakupów Premie z kręgów są dostępne zależnie od statusu i spełnienia warunku wartości dokonanego zakupu Klient Partner PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! Zakup co najmniej 50 zł Zakup co najmniej 100 zł Czesne - Program NetBiz Klient +

*Do obliczeń dla tego przykładu przyjęto: wartość miesięcznych zakupów 500 zł i ZDP 6 % - 30zł PREMIA Z GRUPY ZAKUPOWEJ! Status Ilość kręgów Ilość pól/osób w kręgu Ilość pól/osób w sumie Premia z zakupów* Premia z kręgu Suma premii Klient1333,009 9 Klient29123, Klient327393, Klient , Klient , Klient , PARTNER7, 8 i ,

PŁAĆ TYLKO 10% CENY ZA ZAKUPY, KTÓRE I TAK MUSISZ ROBIĆ! Możesz nadal kupować w „marketach” i płacić 100 % ceny lub wykorzystaj szansę! Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, skontaktuj się z osobą, która Cię o naszej Społeczności poinformowała. Dla osób zainteresowanych współpracą mamy opcję profesjonalną PŁAĆ TYLKO 10% CENY ZA ZAKUPY, KTÓRE I TAK MUSISZ ROBIĆ! PODEJMIJ DECYZJĘ! Partner