Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano 10.11.2015 dont-cry/

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Advertisements

Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
NIE TAKI KOMPUTER STRASZNY JAK GO MALUJĄ PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Wykorzystanie informatyki, w tym Internetu na potrzeby rolnictwa Michał Gawłowski, X
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ROLA SAMORZĄDU W KREOWANIU POLITYKI OŚWIATOWEJ W REGIONIE – ŚWIĘTOKRZYSKI PROGRAM WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI Kielce,
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
Skróty klawiszowe. Ctrl + A Zaznacz wszystko Ctrl + B Pogrubienie.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
Ul. Gliniana 2, Ruda Śląska Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rudzie Śląskiej.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
„Lokalne partnerstwa dzielnicowe” Gdańska Sieć Partnerstw Lokalnych - wnioski z drugiej edycji projektu - Monika Chabior Gdańsk, 10 maja 2010.
GIMNAZJUM NR 11 w ZSO nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
CZYM JEST SCWO? DLA KOGO SCWO? OFERTA SCWO SKIEROWANA JEST DO:  Organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Warszawy oraz grup inicjatywnych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
IM. BUDOWNICZYCH PORTU PÓŁNOCNEGO
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Miejska oferta przedszkolna
Program profilaktyczno-wychowawczy
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/

Topics: shopping / clothes gadgets commands used in computer games food and drinks

Cele projektu CEL OGÓLNY: Uświadomienie uczniom oczekiwań i wyzwań jakie stawia przed nimi współczesny świat. Wyszukano w

CELE SZCZEGÓŁOWE: zmotywowanie uczniów do zainteresowania się językiem angielskim poza kontekstem szkolnym pokazanie, że język angielski występuje w życiu codziennym w Polsce, Rozwijanie umiejętności pracy w grupie oraz umiejętnego podziału obowiązków pomiędzy członkami grupy Kształtowanie samodzielności uczniów i autonomii w rozwijaniu znajomości słownictwa z języka angielskiego Rozwijanie umiejętności prezentowania efektów własnej pracy Wykorzystanie narzędzi multimedialnych (komputer, projektor, tablica interaktywna) podczas prezentacji efektów własnej pracy

Zastosowanie TIK w projekcie 1.dzia ł ania – komputer, aparat fotograficzny, oprogramowanie służące obróbce plików graficznych (np. Gimp, Photoshop) i dyskusje, komentarze – 2. zarz ą dzanie czasem, spotkania – terminarz (Google Kalendarz). Wyszukano w

3. wymiana informacji – (Twitter, Facebook), 4. komunikacja – poczta , komunikatory, portale internetowe 5. narz ę dzia Office : Word, PowerPoint, Excel do przygotowania materiałów na papierze, np, kart pracy 6. Screenshoty

Efekty naszej pracy………..

Look – Spójrz, patrz At – w, na Me – Ja, mnie Look at me - Spójrz na mnie Zdjęcie prywatne (wykonane przez P. Mosiewicz)

Cotton- bawełna Lycra- laykra Machine wash warm- prać w pralce w wysokich temperaturach No tumble dryer – nie suszyć w suszarkach bębnowych Zdjęcie prywatne (wykonane przez Magdalenę Ziółkowską)

But it’s starting to come down in buckets! – Ale zaczął spadać w dół jak deszcz! And that means big trouble for me! A to oznaczało duże kłopoty dla mnie! And wouldja believe…. This. – I uwierzyłbyś w ….TO! Zdjęcie prywatne (wyk. Paulina Mosiewicz)

2 3 1info=infor- macja 2fav favourite = ulubione 3back = powrót Zdęcie prywatne (wyk. Michał Płomiński)

Zdjęcie klawiatury (wyk. Jakub Jadach) 1 tab tab key = klawisz tabulacji 2 Caps lock = caps (j.ang.- duże litery) klawisz włączający pisanie wielkimi literami (kapitalikami) 3 ctrl Control = kontrola 4 Enter (j.ang.- wejść, wchodzić, zapisywać…)= key approval - klawisz akceptacji key- klaisz, klucz / aprroval - zatwierdzenie

bring – przynosić happiness – szczęście home – dom Bring happiness home- Wnieś szczęście do domu/ Spraw, by w twoim domu zagościło szczęście. win- wygrać a visit- wizyta Christmas Truck- świateczna ciężarówka Win a visti from Coca Cola Christmas Truck.- Wyraj wizytę Świetecznej ciężarówki od Coca Coli Zdjęcie prywatne (wyk. Magdalena Ziółkowska)

Kinder chocolate Zdjęcie prywatne (wyk. Aleksandrra Zielińska) Milk – mleko Cocoa – kakao chocolate = czekoalda Kinder – dzieci (w języku niemieckim)

Zdjęcie prywatne (wyk. Katarzyna Soboń) skittles – kręgle crazy – szalone sour - kwaśny

Items- przedmioty Stone – kamień 1 Grass – trawa 2 Earth – ziemia 3 Ruda żelaza - the iron ore 4 Węgiel - coal 5 Drewno- wood 6 Gąbka - sponge 7 Zdjęcia prywatne z gry „Mein Kraft” (wyk. Dawid Miklas)

Szkło - Glass Liście – Leaves Brodawka - Wart Czerwony kamień - red stone Diament - Diamond Glina - Clay Gwiazda Netheru - Nether star Zdjęcia prywatne z gry „Mein Kraft” (wyk. Dawid Miklas)

Commands - komendy Help – pomoc Tell – powiedzieć Achievement – osiągnięcie Clone – klon klonować default game mode - Domyślny tryb gry

Dziękuję za uwagę. Uczniowie klasy Va