Jeśli chcesz przejść do konkretnego zagadnienia, wybierz je z listy: Dopisanie narzędzia Modyfikacja narzędzia Usunięcia narzędzia Lokalizacja domyślna Dopisanie dokumentu Modyfikacja i zatwierdzenie dokumentu Usunięcie dokumentu Wydrukowanie dokumentu Tworzenie raportu Słowniki Dopisanie narzędzia Modyfikacja narzędzia Usunięcia narzędzia Lokalizacja domyślna Dopisanie dokumentu Modyfikacja i zatwierdzenie dokumentu Usunięcie dokumentu Wydrukowanie dokumentu Tworzenie raportu Słowniki
DOPISANIE NARZEDZIA
MODYFIKACJA NARZEDZIA
USUNIĘCIE NARZEDZIA
W przypadku Dodawanie, modyfikacja i usuwanie przebiega analogicznie
LOKALIZACJA DOMYŚLNA
Lokalizacja domyślna przybiera pomarańczowy kolor
DOPISANIE DOKUMENTU- PRZYKŁAD
MODYFIKACJA I ZATWIERDZANIE DOKUMENTU- PRZYKŁAD
Przed rozpoczęciem modyfikacji należy odblokować dokument
Odblokowany dokument zmienia kolor z niebieskiego na zielony
Po dokonaniu zmian należy zatwierdzić dokument
USUWANIE DOKUMENTU- PRZYKŁAD
Przed usunięciem dokumentu, musisz go odblokować
Odblokowany dokument ma kolor zielony. Teraz możesz go już usunąć
WYDRUKOWANIE DOKUMENTU- PRZYKŁAD
Po wybraniu wydruku pojawi się okno zapisu, aby zdecydować, gdzie ma zostać zapisany pdf dokumentu
TWORZENIE RAPORTÓW
Po wybraniu opcji zmień określasz okres, którego ma dotyczyć raport
Jeśli chcesz stworzyć wykres wystarczy, że skorzystasz z ikony znajdującej się w dolnym pasku
SŁOWNIKI
W tym miejscu są definiowane stałe elementy, które podczas uzupełniania dokumentów pojawiają się w rozwijanych listach