„Kompetencje językowe administracji publicznej szansą rozwoju regionu” „Kompetencje językowe pracowników oświaty drogą zawodowego rozwoju i awansu”
Spis treści Zasięg i specyfika projektów Zakładane rezultaty Innowacyjność Osiągnięte rezultaty Kwestie kluczowe Wnioski
Porównanie projektów Administracja VIII 2005-IX 2006 Szkolenie X 2005-VI osób Wieś 99, miasto grupy/13 osób 150 godzin szkolenia 95% przystąpi do TELC 254 osoby uzyskają certyfikaty Oświata VIII 2005-IX 2006 Szkolenie X 2005-VI osób Wieś 100, miasto grupy/13 osób 150 godzin szkolenia 95% przystąpi do TELC 254 osoby uzyskają certyfikaty
INNOWACYJNOŚĆ system rekrutacji internetowej dostosowanie lokalizacji grup do zgłaszanego zapotrzebowania interaktywne materiały szkoleniowe na stronie internetowej projektu
Osiągnięte rezultaty ADMINISTRACJA ludność wiejska 22% Egzamin 274 plan 290 (247) Certyfikaty: A1 - 80,7 % B1+B % OŚWIATA ludność wiejska 37 % Egzamin 280 plan 284 (241) Certyfikaty A % B1+B %
KWESTIE KLUCZOWE ZESPÓŁ: Kierownik Menedżer operacyjny Koordynator terenowy Księgowość Obsługa administracyjna Zamówienia publiczne
KWESTIE KLUCZOWE KOMUNIKACJA 1. w zespole 2. z lektorami, wynajmującymi 3. promocja projektu - bezpośrednia - medialna (płatna i bezpłatna)
KWESTIE KLUCZOWE BENEFICJENCI OSTATECZNI 1. rekrutacja 2. dystrybucja pomocy naukowych 3. frekwencja – usprawiedliwienia 4. motywacja 5. rekrutacja uzupełniająca
KWESTIE KLUCZOWE PŁYNNOŚĆ FINANSOWA 1. środki własne 2. wnioski o płatność po rozliczeniu mniej niż 80 % dotacji 3. wnioski o płatność przygotowywane z wyprzedzeniem
WNIOSKI nigdy 2 bliźniacze projekty równocześnie wystarczająco duży zespół korzystne stawki wynagrodzeń marginesy czasowe w planowaniu Umiarkowane wskaźniki (czynnik ludzki)