Działania Białostockiej Komunikacji Miejskiej w ramach projektu: „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku- Etap.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czynniki wzrostu komunikacji miejskiej na przykładzie Białej Podlaskiej Kielce 9 października 2012 r.
Advertisements

20 lat funkcjonowania Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Mielcu
Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride)
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Strategia działania KZK GOP na lata
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Determinanty cen Odległość przewozu Cechy ogólne klienta
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Komunikacja bez barier
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Komunikacja i Turystyka
Parkowanie we Wrocławiu. Podstawowy cel analizy Spowodowanie lepszej dostępności miejsc parkingowych w centrum Wrocławia.
Toruń, 29. listopada 2007 Konferencja prasowa Nowy rozkład jazdy 2007/8 w województwie kujawsko-pomorskim.
Czysty transport miejski
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Dla Związku Komunikacyjnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie Katowice, sierpień 2011 r.
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
MoBILET - Twój bilet w komórce Prezentacja Systemu.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Płać komórką za bilet! mPay S.A. Płać komórką za bilet w Kraśniku.
Czytelność układu linii
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
115 lat komunikacji miejskiej w Białymstoku
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
OFERTA SYSTEMU IDENTYFIKACYJNEGO BOS BEZPIECZNY OBIEKT SPORTOWY Schematy zastosowania Karty Kibica i Micro Biletu.
Poznań, 25 listopada 2013 Taryfa maj Cel główny: zwiększenie korzystania z transportu publicznego Cele szczegółowe dostosowanie taryfy do potrzeb.
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
W tej chwili zatrudniamy ok. 100 osób. Pracujących na 24 autobusach uruchomionych jest 16 linii w tym 6 przewodników z zewnątrz. Niska zróżnicowanie w.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
14 dni do wejścia w życie nowej taryfy biletowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach.
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
1 Zintegrowany system elektronicznej karty miejskiej do pobierania opłat za przejazdy komunikacją miejską System dynamicznej informacji pasażerskiej w.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Program profilaktyczno-edukacyjny pod nazwą „KIBIC” Przepisy prawne oraz zasady bezpieczeństwa w trakcie podróży do i z miejsc odbywania się imprez masowych.
Informacja o wdrożeniu systemu PEKA PIERWSZY TYDZIEŃ Dane, problemy i podjęte działania naprawcze Poznań, 8 lipca 2014.
Nowoczesne kanały dystrybucji usług miejskich kodowanych na Szczecińskiej Karcie Metropolitalnej Warsztaty dot. Szczecińskiej Karty Metropolitalnej
Poznańska Elektroniczna Karta Aglomeracyjna Warsztaty: Szczecińska Karta Metropolitalna,
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Temat: " Statystyka Komunikacji Miejskiej KZK GOP w Sosnowcu " Uczniowie wykonujący: Nauczyciele prowadzący: Natalia Pasternak p.mgr Teresa Stochel Mateusz.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
„Promocja projektu w ramach Działania 6.4 PO IG” Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
ULGI W PRZEJAZDACH KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ - TO SIĘ ZMIENI OD 1 STYCZNIA 2018 ROKU
ALMADA – dobre praktyki transportowe
System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i Zarządzania flotą
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Konkurs na „Najlepszego Kierowcę Nowosądeckiej Komunikacji Miejskiej 2018 roku” odbędzie się w dniach od 15 sierpnia do 30 września 2018 roku i będzie.
BUDŻET OBYWATELSKI W BIAŁYMSTOKU
Jak korzystać z komunikacji miejskiej ?
Stoisz w kolejce po bilet?
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Działania Białostockiej Komunikacji Miejskiej w ramach projektu: „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku- Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej

2 Cele działań prezentacja nowoczesnego wizerunku transportu publicznego w mieście poprawa postrzegania komunikacji miejskiej przez jej użytkowników poinformowanie mieszkańców miasta o innowacyjnych rozwiązaniach wdrażanych przez BKM

3 na dwustu wiatach przystankowych pojawią się nowe, duże i czytelne oznaczenia zawierające nazwę ulicy, przystanku oraz numery linii ściany wiat przystankowych oznakowaliśmy również logiem BKM Zmiana wyglądu białostockiej infrastruktury przystankowej

4

5 Ujednolicanie wyglądu taboru ujednolicamy wygląd kolejnych 50 autobusów, zostaną oznakowane logotypami BKM i hasłem „ Bliżej celu” jednolicie oznakowane pojazdy są bardziej rozpoznawalne i estetyczne

6 Poprawa wizerunku kierowców wszyscy kierowcy komunikacji miejskiej w Białymstoku otrzymają jednolite służbowe stroje i identyfikatory praktyczny i elegancki komplet kierowcy składa się z koszuli z krawatem, polaru, koszulki polo z oznaczeniami BKM

7 Ulotki promocyjno- informacyjne kolportowane na obszarze Białegostoku i gmin ościennych- łączny nakład 195 tys. sztuk mają przybliżyć mieszkańcom miasta innowacyjne rozwiązania wdrażane przez BKM i promować transport publiczny zawierają wniosek o imienną e- kartę

8 Przybliżenie zasad działania elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej e- karta wejdzie do użytku na początku 2011 roku i obsłuży wszystkie bilety okresowe i jednorazowe bilety papierowe pozostaną w użyciu, ale e- karta będzie wygodniejsza aby otrzymać e- kartę należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta, tam też można ją będzie doładować zagwarantujemy możliwość doładowania e- karty przez Internet

9 Wprowadzenie do użytku elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej E –karta może działać jak elektroniczna portmonetka. Po doładowaniu e- karty, przy wejściu do autobusu, należy na pulpicie kasownika wybrać właściwą taryfę - np. bilet jednorazowy ulgowy lub normalny, zbliżyć kartę do czytnika, a system pobierze z niej odpowiednią sumę. W ten sposób można zapłacić nie tylko za siebie, ale też za kilka innych osób. Warto „kasować” kartę nie tylko przy wejściu do autobusu, ale też z niego wychodząc. Takie „wylogowanie” będzie premiowane dodatkowymi rabatami dla użytkownika. 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta BKM

10 aby otrzymać imienną e- kartę, należy już w listopadzie złożyć w siedzibie BKM wniosek dostępny na stronie wraz z aktualnym zdjęciem formularz wniosku Białostoczanie znajdą też w swoich skrzynkach pocztowych, w promocyjno- informacyjnych ulotkach przy odbiorze imiennej e- karty Pasażerowie uprawnieni do ulg powinni przedstawić stosowne dokumenty, a wówczas, podczas kontroli w autobusie, nie będą już one potrzebne Wprowadzenie do użytku elektronicznej Białostockiej Karty Miejskiej

Przykład działania e- karty Opłata za przejazd jednorazowy

12 Opłata za przejazd jednorazowy Wejście do autobusu

13 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta BKM Wejście do autobusu Opłata za przejazd jednorazowy

14 Opłata za przejazd jednorazowy BKM 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta Wejście do autobusu Wybieramy taryfę

15 Opłata za przejazd jednorazowy 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta BKM Pobrano: 2,00 zł pozostało: 17,50 zł Wejście do autobusu Przykładamy kartę do czytnika System pobiera opłatę z karty

16 Opłata za przejazd jednorazowy 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta BKM Zwrócono: 1,30 zł pozostało: 18,80 zł Przykładamy kartę do czytnika Wyjście z autobusu System zwraca nadpłatę

17 Opłata za przejazd jednorazowy 1. Bilet Normalny 2. Bilet Ulgowy 3. Sprawdź stan konta BKM Zwrócono: 1,30zł pozostało: 18,80 zł Zaleta: Zaleta: Rzeczywista opłata za przejazd to tylko 0,70 zł. (zysk: 1,30 zł!) Wyjście z autobusu

18 Stacjonarne automaty biletowe do obsługi e- karty w połowie przyszłego roku na ulicach miasta pojawią się dostępne całą dobę automaty do obsługi doładowań biletów na Białostockiej Karcie Miejskiej. 30 urządzeń stanie na białostockich osiedlach i w pobliżu najbardziej uczęszczanych przystanków.

19 System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej czyli elektroniczny rozkład jazdy system, który za pomocą GPS będzie stale monitorował położenie wszystkich autobusów BKM w efekcie, na elektronicznych tablicach na przystankach, w Internecie i w telefonie komórkowym można będzie wyświetlać rzeczywisty czas odjazdu autobusów, uwzględniając wszelkie utrudnienia w ruchu

20 System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej czyli elektroniczny rozkład jazdy Najważniejsze atuty rozwiązania, znanego m.in. z Warszawy i Wrocławia, to oszczędność czasu Pasażerów i łatwiejsze planowanie podróży

21 Inne nowości w Białostockiej Komunikacji Miejskiej W tym roku uruchomimy usługę zakupu biletu jednorazowego i wieloprzejazdowego przez telefon komórkowy

22 Inne działania promocyjno - informacyjne spoty radiowe emitowane w Radio Białystok, Radio Eska Białystok, Radio Jard elementy promocji bezpośredniej – koszulki, gadżety plakaty i nalepki informacyjne dotyczące użytkowania e- karty i elektronicznego rozkładu jazdy

23 Efekty realizowanego projektu łatwiejsze planowanie podróży urealnienie informacji na temat godzin odjazdów autobusów szereg udogodnień dla Pasażerów, wynikających z posługiwania się kartą elektroniczną.

24 Poprzez kampanię chcemy poinformować naszych Pasażerów o innowacyjnych rozwiązaniach, a zmotoryzowanych Białostocczan zachęcić do przesiadki do autobusów. Miasto odetchnie, gdy na ulicach będzie mniej samochodów. Pracujemy nad tym, aby każdego dnia być „BLIŻEJ CELU”.

25