Usługi leśne na 2016r. Nadleśnictwa Ustka Ustka, 16 listopada 2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYRÓŻNIAMY 7 RODZAJÓW TRYBÓW PRZETARGU: 1. Przetargi nieograniczone; 2
Advertisements

Prowadzący: Hubert Nowak
Wniosek o płatność Karolina Bakalarska Olsztyn,
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
" Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 – 2013 OŚ priorytetowa IV Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
Projektowanie umowy Waloryzacja wynagrodzenia po zawarciu umowy
Zlecenie i wybór wykonawcy
Umowy o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata osie priorytetowe II-VII Urząd.
Kontrakty typu „zaprojektuj i wybuduj” – prawa i obowiązki Stron
Kontrola projektu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zlecanych projektów planów miejscowych – forma i podstawowe założenia BAiPP Warszawa, 30 września 2009.
Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych Association of Economic Consultants in Poland Członek FEACO i ICMCI Member of FEACO & ICMCI Warszawa, 27 września.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Jak wypełnić wniosek.
FUNKCJONOWANIE 2011 – ROZLICZANIE maj 2011 r.. Wykorzystanie środków PROW Świętokrzyskie.
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
1 Poddziałanie PO KL Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw – projekty konkursowe Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania.
2009 Warszawa, 3 marca 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL ogólnopolskie projekty otwarte Sylwia.
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI 1 Wymogi UE w zakresie przeprowadzania przetargów Hubert Nowak, radca prawny Warszawa, dnia
2009 Warszawa, 5 marca 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL projekty studiów podyplomowych Anna Broniarek.
2009 Warszawa, 27 lutego 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL ponadregionalne projekty zamknięte.
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie PROW 2007 – 2013.
Zmiany w obszarze prawa oddziałujące bezpośrednio na zasady udzielania zamówień publicznych Akty wykonawcze do znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych.
Refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników
Postępowanie konkursowe w rodzaju rehabilitacja lecznicza.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Rowy, 3 października 2009 ZASADY UDZIELANIA PORĘCZEŃ W ŚWIETLE REKOMENDACJI ZWIĄZKU BANKÓW POLSKICH.
Prawo zamówień publicznych Adwokat Łukasz Bochenek
Tematyka warsztatów Seminarium w ramach projektu „Rzetelne Przedsiębiorstwo Leśne” Jastrzębia Góra, kwietnia 2014.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich i usług portierskich na terenie domów pomocy społecznej, wchodzących.
Zamówienia Publiczne w kontekście realizowania projektów EFS Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH działanie „Odnowa i rozwój wsi” Czerwiec 2010.
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Dziękuję za uwagę Pomoc Techniczna PROW 2014 – 2020 cz. I Grupa Robocza KSOW Radziejowice,
Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Chojnicach. Regulacje zawarte w projekcie rozporządzenia dotyczą: pracodawców oraz organizacji zrzeszających pracodawców,
Zasady konkurencyjności wydatków w ramach PROW Krystyna Grygiel Zastępca Dyrektora Wydziału Obszarów Wiejskich.
OCENA OFERT NA USŁUGI INŻYNIERA WEDŁUG KRYTERIÓW POZACENOWYCH Andrzej Grabiec Inżynier Konsultant SIDIR; Warsztaty SIDIR 23 czerwca 2015 Wyłączny reprezentant.
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Konkursy ogłaszane przez Dolnośląską.
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI SZKOLENIE DLA BENEFICJENTÓW Warszawa, 26 października 2015 r.
Postępowanie przetargowe pn
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
Jak zabezpieczyć interes Szpitala w umowie o zamówienie publiczne? Aspekty praktyczne zamawiania leków.
1 Zamówienia udzielane w oparciu o zasadę konkurencyjności, ustawę Prawo zamówień publicznych, zasadę efektywnego zarządzania finansami – najczęstsze błędy.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
1 Zamówienia Publiczne Zasady udzielania zamówień publicznych przez Beneficjentów projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zamówienia publiczne w PPLeader+
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Podstawy prawne Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U
ZEBRANIE WYKONAWCÓW dot
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI od 50 TYS. ZŁ do 30 TYS. EURO
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
Wnioski o płatność- informacje potrzebne do rozliczenia operacji w ramach PROW „Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
DOSTOSOWANIE GOSPODARSTWA ROLNEGO DO MINIMALNYCH WYMOGÓW WZAJEMNEJ
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Rozliczenie projektu.
Przedmiot: Prawo zamówień publicznych
UMOWA KREDYTU Literatura:
Szkolenie dla Wnioskodawców
Prawo zamówień publicznych – najczęściej popełniane błędy przy udzielaniu zamówień w ramach projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich Gdańsk,
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
INTER GRUPA Plus – Dokumenty wymagane do zawarcia umowy ubezpieczenia na życie Biuro Ubezpieczeń na Życie TU INTER-ŻYCIE Polska S.A
Przedmiot: Prawo zamówień publicznych
INTER GRUPA Plus – Dokumenty wymagane do zawarcia umowy ubezpieczenia na życie Biuro Ubezpieczeń na Życie TU INTER-ŻYCIE Polska S.A
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
INFORMACJE O SZKOŁACH, DOKUMENTY,
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Zapis prezentacji:

Usługi leśne na 2016r. Nadleśnictwa Ustka Ustka, 16 listopada 2015

2 Podział zamówienia na części

3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Hodowla i ochrona lasu; Ochrona przeciwpożarowa; Pozyskanie i zrywka drewna; Utrzymanie obiektów edukacyjnych i turystycznych; Utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, technologii i odbioru prac zawierają załączniki nr 1B, 1C, 1D

4 Załącznik 1 B

5 Załącznik 1 C

6 Załącznik 1 D

7 Kwoty brutto przeznaczone na realizacje zadań Oznaczenie częściKwota brutto [zł] 1. (01, 02) ,46 2. (03, 04, 05) ,33 3. (06, 11) ,18 4. (07, 08) ,96 5. (09, 10) ,07 6. (12, 13) ,51 7. (14, 15) ,65 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części zamówienia

8 Zasady ogólne realizacji zamówienia Wykonawca realizował będzie zamówienie na podstawie pisemnych zleceń; Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania porządku (przyległe drogi i rowy); Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania olei biodegradowalnych oraz zestawów do jego pochłaniania (odpowiednie kanistry); Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznakowania pozycji zakazem wstępu (tablice ostrzegawcze);

9 Podwykonawstwo Obowiązek osobistego wykonywania kluczowych części zamówienia: Czyszczenia wczesne; Czyszczenia późne; Czyszczenia późne z pozyskaniem drewna; Trzebieże wczesne; Do wykonywania pozostałych prac zamawiający dopuszcza zatrudnianie podwykonawców

10 Prawo opcji Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia (danej części)

11 Warunki udziału w postępowaniu Wiedza i doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat wykonawca zrealizował lub realizuje (wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 1 usługę (na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonaniu prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna na kwotę nie mniejszą niż: Oznaczenie częściKwota zł brutto 1. (01, 02) ,00 2. (03, 04, 05) ,00 3. (06, 11) ,00 4. (07, 08) ,00 5. (09, 10) ,00 6. (12, 13) ,00 7. (14, 15) ,00

12 Warunki udziału w postępowaniu Wiedza i doświadczenie udokumentowanie: wykaz usług wykonanych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami są: 1.poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz dla każdej części.

13

14 Warunki udziału w postępowaniu Potencjał techniczny i osobowy: Warunek ten, w zakresie dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: Oznaczenie części Ciągnik zrywkowy lub ciągnik przystosowany do zrywki drewna Pług do przygotowania gleby typu LPZ z pogłębiaczem 1. (01, 02)21 2. (03, 04, 05)21 3. (06, 11)21 4. (07, 08)21 5. (09, 10)21 6. (12, 13)21 7. (14, 15)21

15

16 Warunki udziału w postępowaniu Potencjał techniczny i osobowy: Warunek ten, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: Oznaczenie części Ilość osób, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką 1. (01, 02)5 2. (03, 04, 05)4 3. (06, 11)4 4. (07, 08)5 5. (09, 10)5 6. (12, 13)5 7. (14, 15)6

17

18 Warunki udziału w postępowaniu Zdolność ekonomiczna: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż: Oznaczenie części Środki finansowe lub zdolność kredytowa [zł] 1. (01, 02) ,00 2. (03, 04, 05)70 000,00 3. (06, 11) ,00 4. (07, 08) ,00 5. (09, 10)91 000,00 6. (12, 13) ,00 7. (14, 15) ,00

19 Warunki udziału w postępowaniu Zdolność ekonomiczna dokumenty: Informacja banku lub SKOK potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawianą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (np. sprawozdanie finansowe).

20 Warunki udziału w postępowaniu W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

21 Pozostałe oświadczenia lub dokumenty Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru dołączonego do SIWZ); Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (6 miesięcy); Aktualne zaświadczenie naczelnika US o niezaleganiu z opłaceniem podatków (3 miesiące); Aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem składek (3 miesiące); Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w SIWZ (6 miesięcy); Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru dołączonego do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.

22 Wadium Oznaczenie częściKwota wadium [zł] 1. (01, 02)31 000,00 2. (03, 04, 05)21 000,00 3. (06, 11)34 000,00 4. (07, 08)42 000,00 5. (09, 10)27 000,00 6. (12, 13)29 000,00 7. (14, 15)35 000,00 Pieniądz; Poręczenie bankowe lub poręczenie SKOK (pieniężne); Gwarancja bankowa; Gwarancja ubezpieczeniowa; Poręczenie udzielone przez podmioty o których mowa w przepisach o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

23 Sposób przygotowania oferty – formularz oferty

24 Sposób przygotowania oferty – formularz oferty

25 Sposób przygotowania oferty – kosztorys ofertowy

26 Sposób przygotowania oferty – kosztorys ofertowy

27 Terminy Składanie ofert – r. do godz ; Otwarcie ofert – r. o godz ;

28 Kryteria wyboru ofert Cena – 80 %; Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – pilarzy – 20 %;

29 Sposób obliczania punktów dla kryterium – Cena - 80 %

30 Sposób obliczania punktów dla kryterium – Cena - 80 %

31 Sposób obliczania punktów dla kryterium – Umowy o pracę – 20 % - brak zobowiązania w ofercie do pozyskania drewna maszynami wielooperacyjnymi

32 Sposób obliczania punktów dla kryterium – Umowy o pracę – 20 % - zobowiązanie w ofercie do wykonania drewna maszynami wielooperacyjnymi

33 Formalności przed podpisaniem umowy Umowa konsorcjum – jeżeli potrzeba; Kopie (potwierdzone) zaświadczeń o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia z zakresu pracy z pilarką; Kopię (potwierdzoną) polisy OC; Wnieść wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy (7% wartości umowy); Kopię (potwierdzoną) umowy (zobowiązanie do współpracy) z firmą posiadającą uprawnienia do odbioru i utylizacji absorbentów skażonych olejami; Kopie (potwierdzone) umów o pracę – w przypadku takiego zobowiązania.

34 Kamil Gąsiorski Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwo Ustka Ustka ul. Słupska 25 Dziękuję za uwagę