PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

Zasady zdrowego odżywiania "W zdrowym ciele zdrowy duch"
Mapowanie habitatu. Czym jest habitat? (źródło: Wikipedia) Habitat (łac. habitat - mieszka), obrazowo określany jako adres ekologiczny – kompleks specyficznych.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Blok I: PODSTAWY TECHNIKI Lekcja 7: Charakterystyka pojęć: energia, praca, moc, sprawność, wydajność maszyn (1 godz.) 1. Energia mechaniczna 2. Praca 3.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
SPIS TREŚCI WARSTWOWA BUDOWA LASU WYSOKIE DRZEWA PODSZYT RUNO LEŚNE
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
JAK ZJESZ OWOCE I WARZYWA TO NIE BĘDZIESZ CHORA I KRZYWA, A KIEDY PÓJDZIESZ NA PŁYWANIE TO OLIMPIJSKI MEDAL DOSTANIESZ. ŻYJMY ZDROWO!
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Rośliny z polskich pól Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Zdrowe odżywianie na Lubelszczyźnie – czytanie ze zrozumieniem”
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Żywność ekologiczna określenie żywności produkowanej metodami rolnictwa ekologicznego z dbałością o wyeliminowanie używania nawozów sztucznych i pestycydów.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WYBORY DO SEJMU I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015 zarządzone na dzień 25 października 2015 r. WARUNKI WAŻNOŚCI GŁOSU.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WSPÓŁRZĘDNE GEOGRAFICZNE.  Aby określić położenie punktu na globusie stworzono siatkę geograficzną, która składa się z południków i równoleżników. Południk.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w STYCZNIU? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z.
BIBLIOTEKA SZKOLNA I JEJ WARSZTAT INFORMACYJNY INFORMACYJNY.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
"Świecimy przykładem 2009". Konkurs ekologiczny 32 DH POWSINOGI KONARZEWO.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
działa od września 2015r., spotykamy się raz w tygodniu na jednogodzinnych zajęciach, w jego skład wchodzą uczniowie Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 1.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
„ŚNIADANIE DAJE MOC” -wspólne przygotowanie i zjedzenie II śniadania w Szkole Podstawowej im. Stanisława Rosponda w Żyrowej klasa III.
Spis treści: 1. Strona główna Strona główna 2. Spis treści Spis treści 3. Położenie Położenie 4. Szkoła Podstawowa Szkoła Podstawowa 5. Plac Zabaw Plac.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Opracował: Kacper Kancik kl. V e 1. SMACZNIE I ZDROWO 2.
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
Rodzinne spotkanie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego 90 – 338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 tel
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Eksperyment Symulacja pracy satelitarnego wysokościomierza.
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
Program eTwinning Planowanie projektów
Temat: Jesteśmy sobie potrzebni – słów kilka o bioróżnorodności.
Zasady zdrowego odżywiania
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASY I: OWOCE I WARZYWA – JESIENNE DARY

SPIS TREŚCI: POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA INFORMATYCY PLASTYCY LINGWIŚCI DIETETYCY KUCHARZE SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

POLECENIA podzielcie się na grupy: informatyków, plastyków, lingwistów, kucharzy, dietetyków; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów.

kalendarzowa jesień rozpoczyna się 23 września; jesienią dni stają się coraz krótsze; temperatury powietrza są dodatnie, choć im bliżej zimy tym jest coraz chłodniej; często padają deszcze; niedźwiedzie, borsuki i jeże kładą się spać, odlatują jaskółki, bociany, skowronki, Twój pies i kot ma coraz grubsza sierść; rośliny mają dojrzałe owoce, drzewa zrzucają liście; na polach i w ogrodach trwają zbiory; jemy bardzo dużo owoców i warzyw – pamiętajmy o ich umyciu przed spożyciem. JESIEŃ

„Jesienią" – Maria Konopnicka „Jesienią, jesienią Sady się rumienią; Czerwone jabłuszka Pomiędzy zielenią.” Owoce i warzywa są zdrowe, ale czy każdy o tym wie, czy wszyscy je znamy, co potrafimy z nich zrobić. Sprawdźcie się i rozwiążcie kilka zadań.

ZADANIA INFORMATYCY Przygotujcie w programie graficznym rysunki owoców i warzyw. Wydrukujcie je. Możecie skorzystać z: Warzywa i owoce Galeria roślin hodowlanych Galeria zdjęć warzyw

ZADANIA PLASTYCY Wykonajcie rysunki owoców i warzyw różnymi technikami plastycznymi (namalujcie je farbami, narysujcie kredkami, ulepcie z plasteliny, itp.). Możecie skorzystać z: Warzywa i owoce Galeria roślin hodowlanych Galeria zdjęć warzyw Obrazy z owoców i warzyw

ZADANIA PLASTYCY I INFORMATYCY Przynieście owoce i warzywa. Przygotujcie galerię prac plastycznych. Możecie skorzystać z: Warzywa i owoce Galeria roślin hodowlanych Galeria zdjęć warzyw

ZADANIA LINGWIŚCI Podpiszcie owoce i warzywa na przygotowanej przez INFORMATYKÓW i PLASTYKÓW wystawie w języku polskim i obcym. Możecie skorzystać ze: słownika polsko-angielskiego Tłumacz

ZADANIA DIETETYCY Przygotujcie plakat zachęcający do jedzenia owoców i warzyw. Ułóżcie hasła zachęcające do jedzenia warzyw i owoców. Napiszcie na dużych kartkach i rozwieście je w różnych miejscach w szkole. Możecie skorzystać z: Piramida zdrowego żywienia

ZADANIA KUCHARZE Znajdźcie przepis na sałatkę owocową lub warzywną. Przygotujcie ją i poczęstujcie koleżanki i kolegów. Możecie skorzystać z: Przepis na sałatkę warzywną książek kucharskich, poradników kulinarnych M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa1, cześć 1, str. 53

SKORZYSTAJ Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Tłumacz Warzywa i owoce Przepis na sałatkę warzywną Przepis na sałatkę warzywną Piramida zdrowego żywienia Piramida zdrowego żywienia Galeria roślin hodowlanych Galeria roślin hodowlanych Galeria zdjęć warzyw Galeria zdjęć warzyw Obrazy z owoców i warzyw Obrazy z owoców i warzyw

Książki, do których warto zajrzeć: książki kucharskie, poradniki kulinarne Słownik polsko-angielski M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa1, cześć 1, str. 53 SKORZYSTAJ

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Poznaliście owoce i warzywa spotykane w Polsce. Umiecie je nazwać nawet w obcym języku. Wiecie, że są niezbędne dla zdrowia człowieka i potraficie je wykorzystać, by przygotować smaczne i zdrowe potrawy. Potraficie korzystać z komputera i Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Gratulacje!