Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania."— Zapis prezentacji:

1 Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania

2 Właściciel marek; Pracuj.pl, Jobs4.pl, Profeo.pl, ArchitekciKariery.pl, Rabota.ua, eRecruiter.pl Istnieje od 2000 roku (Pracuj.pl) Centrala w Warszawie 12 biur regionalnych Ponad 300 pracowników 2011 rok - 1 miejsce w kat. MŚP 2012 rok - 3 miejsce w kat. dużych przedsiębiorstw Grupa Pracuj

3 Droga do „Najlepszego Pracodawcy” 2010 „Pro-engagement Group” Badanie zaangażowania 2011 Badanie zaangażowania = Najlepszy Pracodawca Prace nad zaangażowaniem 2012 Badanie zaangażowania = Najlepszy Pracodawca Prace nad zaangażowaniem Badanie zaangażowania = ? 2013

4 ZAANGAŻOWANIE, CZYLI CO…

5 Czym jest zaangażowanie?

6 Co badamy?

7 PROCES BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA W

8 Przygotowanie i komunikacja Badanie Analiza wniosków Prezentacja wyników Grupa Pro- engagement Wybór obszarów Grupy focusowe Priorytety działań Grupy robocze Rekomendacje zmian Wdrażanie zmian

9 ELEMENTY PROCESU BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA

10 Rozmowy z zarządem

11 „Grupa Pro-engagement”

12 Wybór grup i obszarów

13 Grupy fokusowe

14 Priorytety działań

15 Komunikacja wewnętrzna Motywowanie pracowników Szkolenia i rozwój Grupy robocze

16 KOMUNIKACJA

17 Telewizja firmowa Tablice ogłoszeń Intranet Outlook i komunikator Komunikacja

18 Telewizja firmowa - Pracuj TV 3 ekrany w biurze Codzienne aktualizowanie informacji Wyniki sprzedaży, sprawy pracownicze, ważne wydarzenia.

19 Trzy w centrali i w każdym biurze regionalnym Wiadomości firmowe oraz ogłoszenia pracowników Plakaty informujące o specjalnych wydarzeniach Tablice ogłoszeń

20

21 Dostępny dla pracowników w centrali i biurach regionalnych Bieżące informacje firmowe i „spoza pracy” Możliwość komentowania Intranet – GPS News

22 Zdjęcia pracowników w wiadomościach Wewnętrzny komunikator ze zdjęciami pracowników, z możliwością współdzielenia monitora, prowadzenia wideokonferencji i telekonferencji MS Outlook i Komunikator

23 Po zakończeniu każdego kwartału Podsumowanie wyników, plany i priorytety na kolejny kwartał Misja, wizja i wartości firmowe Czas na podziękowania i gratulacje Odpowiedzi na anonimowe pytania pracowników Dokąd tupta nocą jeż? Ile wzrostu ma prezes? Kiedy w toaletach będzie ładnie pachnieć? Kiedy zmienimy biuro? Już siedzimy sobie na głowach Spotkania firmowe

24 MOTYWACJA

25 Premie niestandardowe Wybory pracownicze System kafeteryjny Staże menedżerskie Wyrównanie standardu biur regionalnych Motywacja

26 Za rekomendację Za odejście pracownika Premie niestandardowe

27 Wybory pracownicze

28 System kafeteryjny Wybór należy do Ciebie: Bilety do kina, Bilety do teatru i na koncerty, Zakupy w księgarni internetowej, Dofinansowanie zajęć sportowych, Dofinansowanie wypoczynku.

29 Dla menedżerów działów niesprzedażowych w dziale sprzedaży - 2 spotkania z klientami Dla menedżerów działu sprzedaży w działach niesprzedażowych np.: HR, marketing, IT, obsługa klienta Staże menedżerskie

30 Piłkarzyki, rzutki, lub coś innego (w zależności od wolnej powierzchni w biurze) Ekspresy do kawy Pracuj TV Tablice ogłoszeń Wideo konferencje Wyrównanie standardu biur

31 ROZWÓJ

32 SZOPeR Działania rozwojowe Szkolenia z rozmów rozwojowych Ścieżki karier, transfery Rozwój

33 System Zintegrowanej Oceny Pracowników i Rozwoju Udziela informacji Przeprowadza ocenę 180° Podpowiada działania rozwojowe SZOPER

34 Przekazanie budżetów szkoleniowych koordynatorom i menedżerom Działania rozwojowe w odpowiedzi na luki kompetencyjne i kwalifikacyjne Dofinansowanie nauki języków obcych Działania rozwojowe

35 Budowanie ścieżek karier „Od customera do menedżera” Transfery międzydziałowe Ścieżki karier, transfery

36 Skierowana do koordynatorów, menedżerów i dyrektorów Przeprowadzana z użyciem zewnętrznej platformy Sesje feedbackowe z udziałem konsultantów zewnętrznych Ocena 360°

37 CO WARTO ZROBIĆ?

38 słuchać pracowników i …. angażować ich w proces zmian Warto

39 Dziękuję


Pobierz ppt "Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google