Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r."— Zapis prezentacji:

1 Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r.

2 Kontrakt Ramy czasowe: Mamy 30*45 min. = 1350 min min. = 22,5 h łącznie Dzisiaj i jutro: 22,5/2 = 11,25 h Dzisiaj: 8-16 = 8 h pracy, z czego 1 h przerw = 7h pracy Jutro: 8-13 Zgoda na Ty

3 Zasady Nie oceniaj Nie wysnuwaj za szybko wniosków Jeżeli uznajesz, że ktoś zrozumiał inaczej Twoje intencje, przyczyny szukaj w tym: jaki sobie stworzyła(e)ś obraz odbiorcy jaką zastosowała(e)ś metodę jaki sposób kodowania jaki sposób przekazania informacji

4 Proces komunikacji Jak mnie zrozumiałeś?

5 Zadanie W grupach przygotować 3-minutowe wystąpienie (+-30 sekund) na temat istoty studiowania na specjalności Finanse i Bankowość Unii Europejskiej / Finanse Międzynarodowe / Podatki Szefowie grup: FiBUE – Justyna FM – Jakub Podatki – Joanna 35 minut czasu dla wszystkich

6

7 Sugestie w sprawie sposobu prezentacji

8 Zasady wystąpienia Struktura wprowadzenie prezentacja tematu podsumowanie

9 Wprowadzenie Cel Zakres Metoda Struktura wypowiedzi: po pierwsze po drugie po trzecie

10 Prezentacja tematu O problemie pierwszym O problemie drugim O problemie trzecim

11 Podsumowanie tematu O problemie pierwszym O problemie drugim O problemie trzecim

12 Zadanie Proszę sporządzić raport na temat Zastosowanie teorii komunikacji w programowaniu działań marketingowych

13 Grupa 1 1. Badanie rynku docelowego, grupy docelowej (np. wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, pozycja społeczna) 2. Określenie kryteriów jakimi odbiorcy kierują się przy wyborze określonego produktu (obraz klientów) 3. Wybieramy informacje, które chcemy przekazać 4. Wybieramy sposób kodowania i przekazania informacji aby były właściwie zinterpretowane przez klientów 5. Przekazanie potencjalnym klientom informacji w formie reklamy

14 Analiza transakcyjna RDoDzRDoDz


Pobierz ppt "Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy 3-4 stycznia 2003 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google