Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU Przygotowała Renata Matuszewska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU Przygotowała Renata Matuszewska."— Zapis prezentacji:

1 STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU Przygotowała Renata Matuszewska

2 Marketing bankowy polega na opracowaniu i wcielaniu w życie całościowej strategii działań bankowych, mających na celu stworzenie odpowiedniego obrazu banku, zapewnienie bankowi zaufania, pozyskanie klientów.

3 Segmentacja działań marketingowych Podstawowym elementem procesu przygotowania działań jest segmentacja rynku, czyli jego podział wg. określonych kryteriów, które wyznaczają obszar ekspansji, oraz stanowią punkt odniesienia w formułowaniu strategii marketingowej

4 Program marketingowy-przystosowanie banku do wymagań klientów Raz opracowany program marketingowy jest stale uzupełniany i przekształcany. W ramach takiego programu opracowuje się nie tylko strategię promocji produktów przynoszących największe korzyści finansowe bankowi, ale i produktów które wiążą klienta z bankiem lub przynoszą inne korzyści Marketing-jest niczym innym jak grą, w której chcemy zdobywać jak najwięcej klientów

5 Wizerunek banku to nie tylko logo czy misja Co wiemy o konkurencji? Jak się wyróżnić? Wyższa Kultura Bankowości Inspiruje nas życie

6 Odpowiedzialność społeczna Fundacja ING Dzieciom Chronimy i sadzimy lasy w imieniu naszych klientów Bieg pamięci

7 Reklama: prasowa, radiowa, telewizyjna, afisze uliczne, ulotki

8 Dlaczego oni?

9 Znane twarze... Kreacje, w których występują cenione i sławne osoby zazwyczaj wpływają pozytywnie na rozpoznawalność marki. Przypisanie twarzy do reklamującej się instytucji

10 Pracownik banku Wizerunkiem dobrego banku jest uśmiechnięty personel, przyjazna atmosfera wokół klienta oraz trafianie w jego oczekiwania.

11 Nowe strategie banków Instytucje stawiają nie na nowych klientów, ale na obecnych, którzy dają wysokie zyski. - Priorytetem dla banków już nie jest pozyskiwanie nowych klientów, ale zwiększenie cross-sellingu na dotychczasowej bazie klientów. Dobry klient z punktu widzenia banku, to ten, który jest już znany

12 PYTANIA?? Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU Przygotowała Renata Matuszewska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google