Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013 Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych Tomasz Eisenbardt Wyższa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013 Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych Tomasz Eisenbardt Wyższa."— Zapis prezentacji:

1 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych Tomasz Eisenbardt Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie

2 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Metodologia badania: Pytania: 1. W jaki sposób wybrane technologie e-learningowe są postrzegane przez ekspertów? (12 osób) 2. W jaki sposób technologie te odbierają uczący się? (722 osób) Ocena: atrakcyjności, skuteczności, chęci partycypacji, zastępowalności 5-cio stopniowa skala 12 ocenianych technologii

3 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Wyniki (grupa ekspertów)

4 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Wyniki (podstawowa grupa)

5 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Atrakcyjność

6 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Skuteczność

7 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Chęć partycypacji

8 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Zastępowalność

9 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Wnioski Duży odsetek respondentów nie miał wcześniej styczności z e learningiem. Jedynie 48,2% osób wskazało, że taką styczność uprzednio miało Aż 93,2% uczestników różnych form lifelong learning odpowiedziało, że ma ciągły dostęp do ICTs, a 91,9% osób oceniło swoje umiejętności w zakresie obsługi ICTs jako dość wysokie lub zdecydowanie wysokie Eksperci z dziedziny e-learningu wykazali się ogólną tendencją do wystawiania nieco wyższych not technologiom VLE niż potencjalni beneficjenci e-learningu Oceny uczestników różnych form lifelong learning były mniej radykalne w stosunku do ocen ekspertów Brak zależności pomiędzy miejscem zamieszkania, wiekiem i innymi cechami osobowymi a poziomem akceptacji wskazanych technologii e-learningu. Co więcej, nie znaleziono jednoznacznych korelacji pomiędzy tymi cechami a dostępnością ICTs oraz umiejętnościami obsługi ICTs.

10 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Na zakończenie Mamy do czynienia z procesem zacierania się granic pokoleniowych (i innych) pomiędzy członkami polskiego społeczeństwa informacyjnego, a rozwój tego społeczeństwa przyjmuje coraz szerszy, a zarazem zrównoważony charakter

11 Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013 Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych Tomasz Eisenbardt Wyższa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google