Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE. 2/23 Wystąpienie realizowane w ramach projektu Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE. 2/23 Wystąpienie realizowane w ramach projektu Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego."— Zapis prezentacji:

1 KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE

2 2/23 Wystąpienie realizowane w ramach projektu Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego Śląska motorem do rozwoju dialogu społecznego na Dolnym Śląsku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

3 Skoro Polska ma być silna wspólnotami lokalnymi, to zasada bezpośredniego dostępu do lokalnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej jest właśnie warunkiem zrównoważonego rozwoju. W utrwalaniu tej zasady poważne znaczenie mają media.

4 WIZERUNEK PRZYCHODNI / GABINETU POZ W MEDIACH Wiedza o funkcjonowaniu mediów Umiejętność kontaktowania się z mediami Inicjatywa tematów

5 Czwarta władza pomaga i przeszkadza MEDIA RELATIONS KREOWANIE TOŻSAMOŚCI MEDIALNEJ

6 MEDIA INTERESUJĄ SIĘ CZŁOWIEKIEM / FIRMĄ GDY JEST: 1.osobą wybitną, lub pełniącą ważną funkcję 2.uczestnikiem lub świadkiem ważnego wydarzenia 3.stroną konfliktu 4.ofiarą

7 Strategia komunikacji KTO? Z KIM? PO CO? JAK? O CZYM? KIEDY? GDZIE?

8 AUTOREDAKCJA: WYBÓR MEDIÓW I ROLI DO ODEGRANIA POZNANIE FUNKCONOWANIA MEDIÓW I PSYCHOLOGII DZIENNIKARSTWA SZUKANIE DROGI DOSTĘPU DO MEDIÓW NAUKA JĘZYKA MEDIÓW

9 Formy kontaktów w relacjach z mediami oficjalne nieformalne w sytuacjach kryzysowych

10 JAK UDZIELAĆ INFORMACJI MEDIOM: Przygotuj się do wywiadu. Na etapie przygotowania przekazu pomyśl o odbiorcy. Podziel media na grupy. Przyznaj się jeśli czegoś nie wiesz. Jeżeli coś obiecujesz dziennikarzowi dotrzymaj słowa.

11 DOBRE RADY: Nie lekceważ dziennikarzy będąc nieprzygotowany/a na spotkanie z nimi. Nie unikaj kontaktów z mediami. Nie próbuj kupić dziennikarza. Nie spóźniaj się na spotkania z dziennikarzami. Nie skracaj spotkań, nie przekładaj i nie zapominaj o nich. Nie bojkotuj nieprzychylnych Ci mediów i dziennikarzy, nie odmawiają im wypowiedzi. Nie atakuj prasy.

12 DOBRE RADY: Nie kłam dziennikarzowi. Nie komentuj tego, co pisze dziennikarz. Dziennikarzy nie należy mierzyć jedną miarą. Pamiętaj, że dziennikarze są sceptyczni. Muszą dostarczać do redakcji interesujące materiały. Staraj się być pierwszym i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji.

13 DOBRE RADY: Pamiętaj, że dziennikarz może pomylić to co oficjalne z nieoficjalnym. Myśl jak wydawca. Konstruując przekazy bierz pod uwagę cykl wydawniczy. Poznaj terminy deadlineów Pamiętaj, że dziennikarze mają mało czasu. Na etapie przygotowania przekazu pomyśl o odbiorcy.

14 DOBRE RADY: Rozmawiaj nawet wtedy gdy nie masz nic do sprzedania w mediach. Bądź pomocny/a - przekazuj dziennikarzowi informację nawet jeśli nie dotyczą one twojej firmy / organizacji. Ustal z dziennikarzem jaką formę kontaktu preferuje.

15 Nie oczekuj od mediów obiektywizmu i sprawiedliwości

16 16/23 Wystąpienie zrealizowane w ramach projektu Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego Śląska motorem do rozwoju dialogu społecznego na Dolnym Śląsku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Pobierz ppt "KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE. 2/23 Wystąpienie realizowane w ramach projektu Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google