Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}."— Zapis prezentacji:

1 Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}

2 Agenda Analiza sytuacji Grupa docelowa Grupa docelowa pośrednia 3 etapy komunikacji Cele – etapy komunikacji Świadomość Edukacja Zaangażowanie Strategiczni partnerzy

3 Analiza sytuacji Słabe Strony Niska rozpoznawalność w Polsce Brak wiarygodności Instytutu Brak znajomości przez elity rządzące Brak konotacji z promocją polskiej kultury za granicą Mocne Strony Jedyna instytucja komunikująca polską kulturę za granicą Inicjowanie i opiniowanie innych projektów Doświadczenie i medialność Pawła Potoroczyna Szanse Wykorzystanie potencjału medialnego 10-lecia IAM do zbudowania świadomości Zbudowanie trwałego wizerunku IAM Zagrożenia Niekonwencjonalna działalność IAM mało zrozumiała dla społeczeństwa/ elit rządzących Brak zrozumienia dla opłacalności inwestycji w kulturę

4 Grupa docelowa Elity rządzące Elity kulturalne i biznesowe Osoby wykształcone i studenci

5 Grupa docelowa pośrednia Media Ogólnoinformacyjne Biznesowe Lifestylowe Kulturalne

6 3 etapy komunikacji Strategia budowania wizerunku

7 Cele – etapy komunikacji 1. Świadomość – Kim jesteśmy? Co robimy? {myślenie} 2. Edukacja – Trzeba promować polską kulturę na świecie {postawa} 3. Zaangażowanie – Zacznij działać! {działanie}

8 Świadomość {myślenie}

9 Inwestycja w kulturę się opłaca Raport: Jak inwestycja w kulturę zwiększa wartość kraju? Wywołanie publicznej debaty Komunikacja ogólnopolska, regionalna, biznesowa Partnerzy: Patroni Medialni, Instytucje Kultury, POT, Organizacje biznesowe, Bank, Consulting, Uczelnie Ekonomiczne

10 Teaser Komisja śledcza ds. promocji polskiej kultury {viral – zainteresowanie}

11 Hotel Sejmowy Nie pozwól zadeptać polskiej kultury

12 Expert Positioning – Paweł Potoroczyn Paweł Potoroczyn ekspertem w dziedzinie promocji polskiej kultury na świecie Komentarze eksperckie – bieżące wydarzenia Human Story Stałe rubryki w mediach Stałe działania w Social Media

13 Harmonogram działań

14 Edukacja {postawa}

15 Gra miejska 10 największych miast w Polsce 10 wskazówek dot. projektów IAM i samego IAM Internet i przestrzeń miejska Szczególnie portal Culture.pl

16 Gra miejska Rywalizacja miast Drużyny polityków Zwycięzca – obchody artystyczne

17 Organizacje biznesowe i lobbingowe Cykl wykładów w organizacjach biznesowych Jak bardzo opłaca się inwestowanie w promocję polskiej kultury? Współpraca z POT, Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Kultury

18 Przedmiot: Komunikacja kultury Merytoryczna współpraca z MEN, uczelniami wyższymi i ekspertami Jak promować polską kulturę? Jak wypromować swoją twórczość?

19 Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury POT Droga Literatury Droga Muzyki Droga Teatru Droga Malarstwa Droga Designu

20 Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury Pociąg do kultury 10 wagonów polskiej kultury Biura podróży

21 Harmonogram działań

22 Zaangażowanie {działanie}

23 Kulturalne konto Współpraca z bankiem Część wpływów na konto na rzecz rozwoju IAM CSR sieci handlowej Zniżki w instytucjach kultury Dedykowane karty

24 Twój kawałek kulturalnego tortu

25 Pokaż czym dla Ciebie jest polska kultura Aukcja malejąca

26 Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz? Konkurs Jakiej muzyki słuchałby Mickiewicz? Co przeczytałby tego dnia? Jaki spektakl chciałby zobaczyć? W co by się ubrał? Pomniki Adama Mickiewicza

27

28 Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz? Imprezy w elitarnych klubach w całej Polsce DJ i VJ miksują najlepsze kawałki polskiej kultury Muzyka Literatura Film Malarstwo Grafika Przy zapewnieniu sponsora wydanie DVD Guerilla PR

29 Flashmob 10 miast w Polsce 10-minutowe przekazanie najlepszych kawałków polskiej kultury Film (viral)

30 Dzień Kultury Polskiej Zbieranie podpisów pod petycją na stronie oraz podczas wydarzeń Kultura dostępna dla wszystkich

31 Lupy Kultury Przeznaczone dla osób powiększających kulturę polską Prestiżowe nagrody

32 Harmonogram działań

33 Strategiczni partnerzy Biznes Edukacja

34 Strategiczni partnerzy Kultura Turystyka

35 Strategiczni partnerzy Władze lokalne Agencja PR Agencja BTL Agencja Interaktywna Studio Graficzne Drukarnia

36 Dziękujemy za uwagę Zespół nr 6


Pobierz ppt "Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}."

Podobne prezentacje


Reklamy Google