Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA."— Zapis prezentacji:

1 WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA

2 Przed projektem Wokół Wrocławia… Promocja atrakcyjności turystycznej Gmin Strategia Partnerstwo

3 Spostrzeżenie Mieszkańcy Wrocławia to duży potenciał turystyczny, szczególnie w weekendach Szansa Mechanizm konstruowania sieciowego produktu turystycznego niewątpliwie może wpłynąć na wydłużenie statystycznego pobytu turysty we Wrocławiu oraz na aktywność turystyczną samych mieszkańców Cel Tworzenie marki Aglomeracji Wrocławskiej (tzw. brand awareness) w sferze turystyki rowerowej, wypoczynku czy rekreacji weekendowej Poprzez Stworzenia prostego i szybkiego systemu informacji o atrakcjach turystycznych; Przed projektem Wokół Wrocławia…

4 Tworzenie skoordynowanego systemu dystrybucji informacji o atrakcjach turystycznych w rejonie wokół Wrocławia Zakłada się przyciągnięcie mieszkańców Wrocławia i innych dużych miast w ramach turystyki weekendowej i krótko pobytowej przez cały rok 13 partnerów - Brzeg Dolny, Czernica, Długołęka, Kostomłoty, Krośnice, Miękinia, m. Oleśnica, Oborniki Śląskie, Środa Śląska, Trzebnica, Żmigród, Zórawina i Powiat Wołowski We wszystkich jst są obszary chronione – m.in. 8 rezerwatów przyrody, 9 obszarów Natura 2000, 560km szlaków i ścieżek rowerowych i ponad 20 plenerów malarskich Promocja atrakcyjności turystycznej Gmin

5 Ponadregionalnie do krajowych i zagranicznych turystów i przyjezdnych na Dolny Śląsk Kampania promocyjno-informacyjna Projektu prowadzona będzie wielotorowo: Regionalnie do mieszkańców regionu Lokalnie do mieszkanców Wrocławia, Studentów, innych osób aktualnie przebywajacych we Wrocławiu

6 Strategia Ścieżki rowerowe: trasy rekreacyjne na obrzeżach miasta i kampania reklamowa nakręcająca na jeżdżenie na rowerze Równie ważną kwestią wydaje się przygotowanie zestawu mierników i wskaźników tak, aby można było mierzyć zwiększenie ruchu turystycznego spowodowanego przez funkcjonowanie strony i dystrybucję mapki Promocji towarzyszyć powinna równoległa i stopniowa rozbudowa bazy turystycznej Ekologia: propagowanie zachowań pro-ekologicznych i uświadamianie kierunków zmian które kształtują nasze życie

7 Partnerstwo Propozycje: Ujednolicenie w oznakowaniu tras: dokonać inwentaryzacji istniejących tras na terenie każdej z Gmin. Ta inicjatywa powinna być rozszerzona do wszystkich Gmin aglomeracji wrocławskiej Ośrodki edukacji ekologicznej: połączenie sił wszystkich takich centrum na terenie aglomeracji wrocławskiej na rzecz tworzenia i organizowania warsztatów jednodniowych – przede wszystkim tam, gdzie nie ma bazy noclegowej czy hotelowej Zwiększenie aktywności nie tylko potencjalnych turystów, ale również podmiotów gospodarczych A może nagroda dla klas biorących udział w zielonych szkołach?

8 Aglomeracja Wrocławska

9 Przyroda Turystyka Aktywna Scieżki Edukacyjne


Pobierz ppt "WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google