Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Międzywydziałowe Studium Turystyki i Rekreacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Międzywydziałowe Studium Turystyki i Rekreacji."— Zapis prezentacji:

1 Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Międzywydziałowe Studium Turystyki i Rekreacji

2 Cel główny pracy: Charakterystyka czynników wpływających na sukces produktów turystycznych Małopolski Cele szczegółowe pracy: Charakterystyka pojęcia produktu turystycznego Opis wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego Charakterystyka atrakcyjności turystycznej, działań promocyjnych, źródeł informacji o regionie oraz struktury zarządzania Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

3 Małopolskie produkty turystyczne są znane i rozpoznawane przez turystów. Sukces produktów turystycznych Małopolski wynika nie tylko z dużej atrakcyjności turystycznej, ale również z szerokiej promocji i informacji turystycznej. Główne czynniki przyciągające turystów do Krakowa to: walory kulturowe i moda na Kraków. Kampanie billboardowe Krakowa i Małopolski zwracają uwagę odbiorców i zapadają im w pamięć. Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

4 różne ujęcia, cechy, składniki, wymiary, klasyfikacje, markowe produkty turystyczne, tendencje w kształtowaniu się produktu turystycznego na świecie, krajowy produkt turystyczny. Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

5 1. Atrakcyjność turystyczna walory turystyczne zagospodarowanie turystyczne dostępność komunikacyjna 2. Działania promocyjne reklama public realtions targi turystyczne kampanie promocyjne Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

6 3. Informacja turystyczna Środki informacyjne Punkty informacji turystycznej 4. Zarządzanie turystyką Zadania samorządów w zakresie turystyki Regionalne i lokalne organizacje turystyczne Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

7 produkt turystyczny - rzeczprodukt turystyczny - usługa Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

8 produkt turystyczny - obiekt produkt turystyczny - szlak Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

9 produkt turystyczny - wydarzenie produkt turystyczny -impreza Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

10 produkt turystyczny - obszar Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

11 Atrakcyjność turystyczna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

12 Działalność promocyjna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

13 Informacja turystyczna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

14 Zarządzanie turystyką Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

15 ankietowani: turyści na Rynku Głównym w Krakowie badani za pośrednictwem Internetu obszary badania: atrakcyjność Małopolski znajomość atrakcji turystycznych regionu znajomość kampanii promocyjnych Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

16

17

18

19

20

21

22

23

24


Pobierz ppt "Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Międzywydziałowe Studium Turystyki i Rekreacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google