Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”"— Zapis prezentacji:

1 Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”

2 „Auto Motors”: Zajmuje się sprzedażą samochodów osobowych marki „Auto” w Polsce, Jest zlokalizowany przy Ul. Ulicznej 23, w Krośnie, Klientem jest człowiek, który chce zaznać komfortu jazdy zaoferowanym przez samochód Auto.

3 Mocne Strony: Konkurencyjne ceny, Duża gama modeli aut,
Duży neon przyciągający klientów, Wysoko wykwalifikowany personel, pomagający w wyborze auta przez klienta.

4 Słabe strony: Duża cena transportu samochodów z Filipin,
Duża cena za hektar ziemi w centrum Krosna, Rachunek za prąd potrzebny do zasilenia neona.

5 Szanse: Mała ilość salonów samochodowych na terenie Krosna,
Możliwość zatrudnienia personelu, Łatwy dojazd.

6 Zagrożenia: Duża ilość komisów samochodowych na terenie Krosna,
Niższe ceny aut w komisach, Małe zaufanie do aut marki „Auto”.

7 Strategie logistyczne:
Planowanie zasobów wytwórczych MRP II, Just-in-Time, Strategia łańcucha dostaw, Strategia ECR.

8 KONIEC Wykonali : Bartosz Jabłoński i Aleksy Młynarski Klasa IaL


Pobierz ppt "Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google