Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak."— Zapis prezentacji:

1 Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak

2 Sukces kompaktów w 2013 roku
Segment C jest najważniejszą częścią rynku (30%) Wprowadzenie nowej Toyoty Auris w styczniu 2013 Poprzednia generacja sprzedawana równolegle jako Auris Classic W całym 2012 roku sprzedaliśmy 4485 kompaktów W 6 miesięcy 2013 roku sprzedaliśmy już 3829 kompaktów

3 Kompaktowe sedany w Polsce
Sedany to około 15% spośród wszystkich samochodów segmentu C sprzedawanych w Polsce Klient zarówno indywidualny, jak i flotowy Klienci indywidualni: starsi, ceniący jakość i spokój umysłu, z dorosłymi dziećmi Klienci flotowi: firmy farmaceutyczne, banki, menadżerowie średniego szczebla „już nie HB ale jeszcze nie D-seg” Główni konkurenci – VW Jetta, Opel Astra, Honda Civic

4 Kontynuujemy kompaktową ofensywę
Do maja awansowaliśmy na 5. miejsce w segmencie Lipiec – dni otwarte Corolli Wrzesień – dni otwarte Aurisa Touring Sports Łącznie wzrost sprzedaży o 3 tys. sztuk Atak najwyższych pozycji w segmencie 2013

5 Corolla – sedan z najlepszym wizerunkiem

6 Ranking rejestracji sedanów w Polsce w 2012 r

7 Co się zmieniło? Różnice: nowy, większy samochód w tej samej cenie

8 Wyposażenie i ceny Cena startowa: za wersję Life (Jetta: , Civic: , Astra: – po promocji) Active, Premium, Prestige Active – pełne bezpieczeństwo, klimatyzacja Premium – większość sprzedaży – Toyota Touch II, dwustrefowa klimatyzacja, podłokietniki, 16” felgi, pakiety – KM w cenie zł Prestige – dla najbardziej wymagających

9 Dziękujemy


Pobierz ppt "Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak."

Podobne prezentacje


Reklamy Google