Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Perspektywy obsługi klienta Marcin Supranowicz OK Poland 2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Perspektywy obsługi klienta Marcin Supranowicz OK Poland 2012."— Zapis prezentacji:

1 Perspektywy obsługi klienta Marcin Supranowicz OK Poland 2012

2

3

4

5

6

7

8

9 DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA TO ZDOLNOŚĆ ORGANIZACJI DO NIEUSTANNEGO I KONSEKWENTNEGO PRZEKRACZANIA OCZEKIWAŃ KLIENTA. Definicja

10 Oczekiwania klienta

11

12 Josef Pine, Mass Customization ekonomiabiznesklient przeżycia, doznania wytwarzanieautentyczność usługipoprawianiejakość produkty, dobra kontrolakoszty towary, surowce dostępdostępność

13 1. NIE MÓW, ŻE JESTEŚ AUTENTYCZNY, JEŚLI TAKI NIE JESTEŚ 2. ŁATWIEJ BYĆ AUTENTYCZNYM KIEDY NIE OKREŚLA SIĘ, ŻE JEST SIĘ AUTENTYCZNYM 3. JEŚLI JUŻ TWIERDZISZ, ŻE JESTEŚ AUTENTYCZNY, TO LEPIEJ, ŻEBYŚ TAKI BYŁ. ŹRÓDŁO: JOSEF PINE, MASS CUSTOMIZATION 3 tezy o autentyczności, (czasami kojarzonej ze szczerością)

14 Pomysły ponadczasowe Odbieraj telefony, maile, etc. Nie obiecuj niemożliwego Słuchaj swoich klientów Obsługuj reklamacje profesjonalnie Bądź pomocny, nawet bezinteresownie Inwestuj w kompetencje pracowników Zawsze pójdź krok dalej Dorzuć coś dodatkowo

15 KOMFORT Kochaj (…) Obserwuj (i przewiduj) Mierz (i analizuj) Fun(tazja) :) Odpowiedzialność Rozum (wnioski i działania) Takt (m.in. uśmiech)

16 TY JESTEŚ EKSPERTEM W OBSŁUDZE KLIENTA, BO JEJ DOŚWIADCZASZ MASZ WŁADZĘ, BO DECYDUJESZ PORTFELEM OBSŁUGA KLIENTA TO INTERAKCJA PROCES-PRACOWNIK-PROFIT Zamiast podsumowania

17 1:4

18 DZIĘKUJĘ, DO ZOBACZENIA NA WARSZTACIE


Pobierz ppt "Perspektywy obsługi klienta Marcin Supranowicz OK Poland 2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google