Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TWITTER – POTENCJAŁ I POTRZEBY DASHBOARDY, KONEKTORY, AGREGATORY, NAKŁADKI SEBASTIAN UMIŃSKI INNOVATION DEVELOPMENT DIRECTOR SAATCHI & SAATCHI / INTERACTIVE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TWITTER – POTENCJAŁ I POTRZEBY DASHBOARDY, KONEKTORY, AGREGATORY, NAKŁADKI SEBASTIAN UMIŃSKI INNOVATION DEVELOPMENT DIRECTOR SAATCHI & SAATCHI / INTERACTIVE."— Zapis prezentacji:

1 TWITTER – POTENCJAŁ I POTRZEBY DASHBOARDY, KONEKTORY, AGREGATORY, NAKŁADKI SEBASTIAN UMIŃSKI INNOVATION DEVELOPMENT DIRECTOR SAATCHI & SAATCHI / INTERACTIVE SOLUTIONS

2 DASHBOARDY TWEETDECK

3 SKRACACZE LINKÓW BIT.LY

4 POMYSŁ ŚLEDZENIE DYSTRYBUCJI LINKA Śledzimy dystrybucję linka – ilość kliknięć, polubień, retweetów, geograficzną ekspansję i kolejne podania w czasie, aby odtworzyć drogę rozpowszechniania się materiału Przykład: prześledzenie newsa, wirusowego materiału, plotki

5 MAPY – GDZIE SIĘ TWEETUJE

6 MAPY – GDZIE SIĘ TWEETUJE

7 POMYSŁ GENERATOR INFOGRAFIK Generowanie infografiki dla danego wyrażenia lub grupy wyrażeń: miejsca tweetowania, częstotliwość, używane hashtagi Graficzne podsumowanie trendu, jego najważniejsze własności

8 KARTY – TWITTER CARDS HTTPS://DEV.TWITTER.COM/DOCS/CARDS

9 KARTY DLA NEWSWEEKA PIOTR S………….. Chciałbym spięcia Twittera z moim systemem, tak aby wykorzystywał twitter cards. Dzięki temu tweety Newsweeka będą wyglądać tak jak twitty NY Timesa.

10 OBSŁUGA KLIENTA EFEKTYWNY CUSTOMER CARE Zewnętrzne narzędzia do obsługi zapytań, reklamacji via Twitter. Możliwość podpięcia kilku kont pracowników, dashboard do śledzenia konwersacji.

11 MIERZENIE INFLUENCE SCORING UŻYTKOWNIKÓW TWITTERA Klout.com – serwis do mierzenia wpływu, spięty z Facebookiem, Twitterem, LinkedIn. Oblicza wpływ danej osoby poprzez liczbę interakcji z jej treściami. Dla Twittera działa to słabo. Mogłoby istnieć osobne narzędzie (np. do wyszukiwania influencerów w danych obszarach)

12 CZYSTY TIMELINE ARTUR J………………. Chciałbym możliwości włączenia tajmlajna złożonego z czystych tweetów, to znaczy opcja widoczności/niewidoczności konwersacji. Czasami ma się dość głupot, który między sobą piszą znajomi i chce się zobaczyć tylko te tweety skierowane do tłumów.

13 WYSZUKIWARKA TWEETÓW JUSTYNA D…………………. Chciałabym wygodnego przeszukiwania tweetów po słowach kluczowych (nie hashtagach), własnych zwłaszcza. Bo jak coś przeleci to szlag trafia i znaleźć nie można, no chyba, że się wyeksportuje tweety.

14 POWIADOMIENIA BEZ TWEETÓW JUSTYNA D……………………… Osobiście brakuje mi możliwości funkcji "mute" jak w Tweetdecku, ale tak, by powiadomienia przełaziły. Czyli by nie widzieć kogoś w feedzie, ale jak zatweetuje do Ciebie, to żeby doszło. Ułatwiłoby mi to życie, bo bez robienia komuś przykrości, że go odfolowowałam mogłabym nie widzieć tweetów tej osoby.

15 FILTRY ADAM P………………… Ja chciałbym i czekam na porządne filtry, które w pierwszej kolejności pokażą mi najbardziej wartościowe wiadomości z danego profilu. Zbyt mocno cenię Twittera jako źródło informacji, by mieć na nim śmietnik. Filtry jakości zaoszczędziłyby czasu na research. Po resztę mógłbym sięgnąć przechodząc do konkretnego profilu.

16 FILTRY ANNA M……………. Chciałabym mieć możliwość wyszukiwania tweetów tylko z danego kraju i danego zakresu czasowego.

17 TAGOWANIE ANNA M…………….. Można byłoby zrobić oznaczanie (tagowanie) tweetów np. na różne kolory pod względem tematyki np. technologia, nauka, humor, film itd. Teraz można sobie robić takie listy i tam umieszczać tweety, ale łatwiej byłoby oznaczać jednym kliknięciem danym kolorem i potem mieć możliwość filtrowania.

18 DZIĘKUJĘ :) SEBASTIAN UMIŃSKI INTERACTIVE SOLUTIONS / SAATCHI & SAATCHI DIGTAL


Pobierz ppt "TWITTER – POTENCJAŁ I POTRZEBY DASHBOARDY, KONEKTORY, AGREGATORY, NAKŁADKI SEBASTIAN UMIŃSKI INNOVATION DEVELOPMENT DIRECTOR SAATCHI & SAATCHI / INTERACTIVE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google