Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Adam Fudali prezydent Rybnika Katowice, 15 kwietnia 2010 KJ Zmiana wizerunku i charakteru Rybnika poprzez inwestycje w ścisłym centrum miasta – wyzwanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Adam Fudali prezydent Rybnika Katowice, 15 kwietnia 2010 KJ Zmiana wizerunku i charakteru Rybnika poprzez inwestycje w ścisłym centrum miasta – wyzwanie."— Zapis prezentacji:

1 Adam Fudali prezydent Rybnika Katowice, 15 kwietnia 2010 KJ Zmiana wizerunku i charakteru Rybnika poprzez inwestycje w ścisłym centrum miasta – wyzwanie i konsekwencja w działaniu

2 Tradycja i przemysł górniczy Pogórnicze śląskie miasto o bogatych tradycjach Pogórnicze śląskie miasto o bogatych tradycjach Dawna stolica Rybnickiego Okręgu Węglowego Dawna stolica Rybnickiego Okręgu Węglowego Problemy z monokulturą przemysłu ciężkiego, zdegradowanym środowiskiem naturalnym i zagospodarowaniem terenów poprzemysłowych Problemy z monokulturą przemysłu ciężkiego, zdegradowanym środowiskiem naturalnym i zagospodarowaniem terenów poprzemysłowych

3 Rybnik – tu chce się żyć Prawie 140 tys. mieszkańców Prawie 140 tys. mieszkańców 27 dzielnic 27 dzielnic Stolica subregionu zachodniego woj. śląskiego i główne miasto aglomeracji rybnickiej Stolica subregionu zachodniego woj. śląskiego i główne miasto aglomeracji rybnickiej Rybniczanie zadowoleni ze swojego miasta Rybniczanie zadowoleni ze swojego miasta Centrum miasta tętniące życiem Centrum miasta tętniące życiem

4 W mieście prowadzony jest szereg pokoleniowych przedsięwzięć. Wiele z nich realizowanych jest z myślą o ludziach młodych. Ich celem jest konsekwentna zmiana charakteru i wizerunku miasta. Widok z Rynku: budowa centrum handlowego (2006)

5 Zespół Szkół Wyższych były szpital UNIWERSYTET ŚLĄSKIAKADEMIA EKONOMICZNA LABORATORIUM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII PRZEMYSŁOWYCH CENTRUM UPOWSZECHNIANIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH POLITECHNIKA ŚLĄSKA W Rybniku uczy się kilka tysięcy studentów Najlepsza przestrzeń publiczna 2004 roku na Śląsku. Nagroda władz regionu i Stowarzyszenia Architektów Polskich

6 Nowoczesna siedziba Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Karola i Antoniego Szafranków adaptacja poszpitalnego budynku 75 lat tradycji znani uczniowie: Lidia Grychtołówna, Henryk Mikołaj Górecki, Adam Makowicz, Piotr Paleczny (na zdjęciu)

7 Rybnickie Centrum Kultury Największa placówka kultury w subregionie Obiekt zmodernizowany za pieniądze UE

8 Efektowne rozwiązania w centrum - Pl. Wolności, pasaż, rondo

9 Centra handlowo-rozrywkowe Rybnik Plaza i Focus Mall Rybnik Plaza Rybnik – wcześniej baza transportowa Focus Mall Rybnik - wcześniej browar

10 Bazylika św. Antoniego - katedra Ziemi Rybnickiej Istotne miejsce w centrum miasta, obecnie w remoncie.

11 Nowa oferta dla inwestorów Rybnik-Inwestujesz-Zyskujesz Kolejne tereny do zagospodarowania w ścisłym centrum Rybnika

12 Teren przy ul. Hallera Podstawowe dane: - nieruchomość częściowo zabudowana (budynki przeznaczone do wyburzeń); - własność miasta Rybnik; - przeznaczenie terenu: plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje zorganizowaną działalność handlowo-usługowo- mieszkaniową (usługi komercyjne i publiczne wraz z wielopoziomowym parkingiem). Powierzchnia działki: ~1.5 ha

13 Teren przy ul. Hallera Rynek UrządMiasta targowisko centrum handlowe Plaza Zespół Szkół Wyższych Poczta

14 Teren przy ul. Hallera

15 Teren pomiędzy ul. Miejską i 3 Maja Podstawowe dane: - teren niezabudowany; - własność miasta Rybnik; - przeznaczenie terenu: plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje zabudowę hotelowo-usługowo-mieszkaniową z parkingiem. Powierzchnia działki: ~ 0.8 ha.

16 Teren pomiędzy ul. Miejską i 3 Maja centrum handlowe Focus Mall Rynek UrządMiasta RybnickieCentrumKultury Poczta

17 Teren pomiędzy ul. Miejską i 3 Maja

18 Wybrane działania promocyjne Udział w targach Exporeal w Monachium Udział w targach MIPIM w Cannes Ogólnopolska kampania promocyjna w mediach (TV, prasa, internet) Kampania outdoorowa

19 Doświadczenia Rybnika w poprzedniej kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Aktywny Rybnik – miasto z ikrą - Promocja terenów sportowo-rekreacyjnych Ruda-Kamień

20 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Adam Fudali prezydent Rybnika


Pobierz ppt "Adam Fudali prezydent Rybnika Katowice, 15 kwietnia 2010 KJ Zmiana wizerunku i charakteru Rybnika poprzez inwestycje w ścisłym centrum miasta – wyzwanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google