Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny 30.08.2012r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny 30.08.2012r."— Zapis prezentacji:

1 Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.

2 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Celem głównym projektu Kampanii promocyjnej pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu było promowanie 11 terenów inwestycyjnych, o łącznej powierzchni ok. 70 hektarów. Przekonanie inwestorów o atrakcyjności inwestycyjnej Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Cel projektu

3 Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny posiada bogatą bazę terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni ok. 70 hektarów, które są zlokalizowane między innymi w pobliżu autostrady oraz na terenach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

4 W czasie kampanii promowano następujące tereny inwestycyjne: PU1- strefy aktywności gospodarczej, U- tereny usługowe, US- tereny usług sportu i rekreacji, S - tereny usług centro twórczych, P1 - tereny przemysłowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

5 Koszt całkowity projektu : ,00 zł w tym: Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata kwota: ,50 zł Środki własne gminy – kwota: ,50 zł Wartość projektu

6 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Konferencja otwierająca realizację kampanii promocyjnej w ramach realizacji projektu : Czerwionka-Leszczyny. Złoża Sukcesu. – r. Termin realizacji projektu

7 Casting na udział w kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

8 Making of Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

9

10 Wynajem powierzchni reklamowych – billboardy Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Billboardy zlokalizowane były m.in. w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Gliwicach, Chorzowie, Częstochowie, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Grzesiek PawelecGrzesiek Pawelecnapisał(a) naBarbara KonopkaBarbara Konopka 7 maja Basiu to Ty??? O mało nie spowodowałem wypadku jadąc i robiąc to zdjęcie :)

11 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w TV Kampania spotowa w ogólnopolskich telewizyjnych kanałach biznesowych – Polsat News oraz TV Biznes. Spot reklamowy wyemitowano 250 razy. Spoty widziane były razy ( w przeliczeniu na liczbę bezwzględną) Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

12

13 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w radio Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Wyemitowano 20 trzydziestosekundowych spotów w radiowej trójce.

14 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Reklamy w czasopismach branżowych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

15 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : W ośmiu pociągach kursujących na terenie całego kraju Reklama mobilna w Intercity Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

16 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Reklama w serwisie internetowym. Dostępna była m.in. na stronach serwisów: gazeta.pl (Kraków, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto, Łódź, Katowice), wyborcza.biz, w portalu Onet (Śląsk, Warszawa, Kraków, podserwis podatki.onet.pl) oraz Wirtualna Polska. Strona investcl.eu była także pozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych m.in. Google. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

17 Reklama w serwisach internetowych : Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Ogólna liczba odsłon Ogólna liczba kliknięć

18 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Udział w targach inwestycyjnych: Expo Real Monachium 2011 Investcity Poznań 2011 MIPIM Cannes 2012 Urbis Invest Brno 2012 EIRE Mediolan 2012 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

19 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Spotkania biznesowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

20 Efekty kampanii (PR): Zainteresowanie mieszkańców regionu i gminy działaniami podjętymi przez pracowników urzędu (udział w castingu, stałe śledzenie informacji w mediach – ilości odsłon, fora internetowe) Utożsamianie się z celami projektu Sympatia do Czerwionki-Leszczyn Dostrzeganie pozytywnych aspektów miejscowości, zerwanie ze schematami (gmina w której nic się nie dzieje, duże kampanie tylko dla dużych miast) Zainteresowanie kampanią mediów - pozytywne opinie, szereg publikacji – relacji z etapów wdrażanych działań Uznanie ekspertów (pozytywne wypowiedzi w mediach, nagroda – Kryształ PR-u)

21 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Efekty realizacji projektu : zwiększenie ilości odsłon strony wzrost zainteresowania konkretnymi terenami inwestycyjnymi. Jeden z promowanych terenów został sprzedany.

22 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Analiza ilości odsłon strony w latach

23 Dziękujemy Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ul. Parkowa Czerwionka-Leszczyny Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

24 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu


Pobierz ppt "Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny 30.08.2012r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google