Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jakub Grudziński Artifex Mundi Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jakub Grudziński Artifex Mundi Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu."— Zapis prezentacji:

1 Jakub Grudziński Artifex Mundi Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu

2 Wstęp: parę słów o firmie Gry casual i HOPA – co to takiego? Jak to jest od kuchni, czyli o projektowaniu i produkcji Gry Artifex Mundi Prezentacja najnowszej produkcji :) Plan wystąpienia

3 Artifex Mundi Dwa studia: Zabrze i Kraków Specjalność: HOPA – Ale nie tylko ;) Platformy: PC, Mac, IPad, IPhone, Android – Będzie więcej… Dystrybucja: – Portale: Big Fish Games, iWin, GameHouse, Alawar… – AppStore, MacStore, AndroidMarket – Retail 10 wersji językowych

4 Dotychczas wydaliśmy 7 gier casual. Artifex Mundi

5 Obecnie pracujemy nad sześcioma kolejnymi grami typu HOPA.

6 A przechodząc do tematu…

7 Jak to było kiedyś…

8 Casual vs. Core Rynek? – Casual Connect: 70% (EU) to 90% (US) of all Gamers Play Casual Games ( ). Ponad 70% graczy casualowych to kobiety – Co więcej, głównie w średnim/średnim+ wieku Ale oczywiście nie tylko ;) A obecnie?

9 Hidden Object-Puzzle-Adventure – Przygodówki casualowe głównie dla kobiet – Hybryda: point and click + sceny hidden object + mini-gry Hidden object? Co to takiego? – Widok z pierwszej osoby HOPA?

10

11

12 Łatwe sterowanie Dostosowanie do krótkiego czasu gry: można przerwać w dowolnym momencie Intuicyjność Setting: realistyczny lub baśniowy – Baśniowy core fantasy – Duchy! HOPA – gatunek casualowy

13 Typowy setting: – Swego czasu ruiny Majów – Obecnie thriller: stara posiadłość, miasteczko etc. Klimat creepy – odbiorczynie uwielbiają się bać (!) Typowa fabuła: – Detektywistyczna: wychodzimy od zaginięcia i dokopujemy się do jakiejś ponurej tajemnicy :) Jakość: cel, hook, tempo, wydarzenia… HOPA!

14

15 Od burzy mózgów do wstępnego projektu Prototypowanie – iteracyjnie – Placeholderowa grafika – Cel: dopracowanie gameplayu – Edytor – 95% gry można wyklikać – Pierwsze 15 minut i pierwsza godzina Finalna grafika dopiero, gdy prototyp zostanie zaakceptowany Słówko o produkcji

16

17 Grafika… – Wbrew pozorom 2D nie oznacza grafiki łatwiejszej w wykonaniu – Wysoki udział 3D – 2D = koncepty + podmalowka Słówko o produkcji: grafika

18

19

20

21

22

23

24 Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Joan Jade and the Gates of Xibalba

25

26

27 Bo od czegoś trzeba było zacząć… ;)

28 Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Time Mysteries: Inheritance

29

30

31 Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek

32

33

34

35

36

37 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska GameZebo.com: Top 15 Hidden Object Games (2011) JayIsGames.com: nominacja do tytułu Gry Roku Bardzo dobre recenzje AdventureGamers, GameZebo, JayIsGames, Gram.pl…

38 Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Time Mysteries: The Ancient Spectres

39

40

41

42 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska Big Fish Games: Pierwsze miejsce w rankingu Gram.pl: 8.3/10 ;)

43 Gry HOPA Artifex Mundi 2012: Nightmares from the Deep: The Cursed Heart

44

45

46

47 Gram.pl: 8.8/10, Adventure Zone: 8/10 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska (premiera lada chwila) Wersje polska i angielska dostępne na naszej stronie :)

48 Gry HOPA Artifex Mundi Work in progress… ;)

49

50

51

52

53

54

55 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Jakub Grudziński Artifex Mundi Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google