Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jakub Grudziński Artifex Mundi

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jakub Grudziński Artifex Mundi"— Zapis prezentacji:

1 Jakub Grudziński Artifex Mundi
Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu Jakub Grudziński Artifex Mundi

2 Plan wystąpienia Wstęp: parę słów o firmie
Gry casual i HOPA – co to takiego? Jak to jest od kuchni, czyli o projektowaniu i produkcji Gry Artifex Mundi Prezentacja najnowszej produkcji :)

3 Artifex Mundi Dwa studia: Zabrze i Kraków Specjalność: HOPA
Ale nie tylko ;) Platformy: PC, Mac, IPad, IPhone, Android Będzie więcej… Dystrybucja: Portale: Big Fish Games, iWin, GameHouse, Alawar… AppStore, MacStore, AndroidMarket Retail 10 wersji językowych

4 Artifex Mundi Dotychczas wydaliśmy 7 gier casual.

5 Obecnie pracujemy nad sześcioma kolejnymi grami typu HOPA.
Artifex Mundi Obecnie pracujemy nad sześcioma kolejnymi grami typu HOPA.

6 A przechodząc do tematu…

7 Jak to było kiedyś…

8 A obecnie? Casual vs. Core Rynek?
Casual Connect: 70% (EU) to 90% (US) of all Gamers Play Casual Games ( ). Ponad 70% graczy casualowych to kobiety Co więcej, głównie w średnim/średnim+ wieku Ale oczywiście nie tylko ;)

9 HOPA? Hidden Object-Puzzle-Adventure
Przygodówki casualowe głównie dla kobiet Hybryda: point and click + sceny hidden object + mini-gry Hidden object? Co to takiego? Widok z pierwszej osoby

10

11

12 HOPA – gatunek casualowy
Łatwe sterowanie Dostosowanie do krótkiego czasu gry: można przerwać w dowolnym momencie Intuicyjność Setting: realistyczny lub baśniowy Baśniowy ≠ core fantasy Duchy!

13 HOPA! Typowy setting: Typowa fabuła: Swego czasu „ruiny Majów”
Obecnie thriller: stara posiadłość, miasteczko etc. Klimat creepy – odbiorczynie uwielbiają się bać (!) Typowa fabuła: Detektywistyczna: wychodzimy od zaginięcia i dokopujemy się do jakiejś ponurej tajemnicy :) Jakość: cel, „hook”, tempo, wydarzenia…

14

15 Słówko o produkcji Od burzy mózgów do wstępnego projektu
Prototypowanie – iteracyjnie Placeholderowa grafika Cel: dopracowanie gameplay’u Edytor – 95% gry można „wyklikać” Pierwsze 15 minut i pierwsza godzina Finalna grafika dopiero, gdy prototyp zostanie zaakceptowany

16

17 Słówko o produkcji: grafika
Wbrew pozorom 2D nie oznacza grafiki łatwiejszej w wykonaniu Wysoki udział 3D 2D = koncepty + „podmalowka”

18

19

20

21

22

23

24 2010: Joan Jade and the Gates of Xibalba
Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Joan Jade and the Gates of Xibalba

25

26

27 Bo od czegoś trzeba było zacząć… ;)

28 2010: Time Mysteries: Inheritance
Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Time Mysteries: Inheritance

29

30

31 2011: Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek

32

33

34

35

36

37 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska
GameZebo.com: Top 15 Hidden Object Games (2011) JayIsGames.com: nominacja do tytułu Gry Roku Bardzo dobre recenzje AdventureGamers, GameZebo, JayIsGames, Gram.pl…

38 2011: Time Mysteries: The Ancient Spectres
Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Time Mysteries: The Ancient Spectres

39

40

41

42 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska
Big Fish Games: Pierwsze miejsce w rankingu Gram.pl: 8.3/10 ;)

43 2012: Nightmares from the Deep: The Cursed Heart
Gry HOPA Artifex Mundi 2012: Nightmares from the Deep: The Cursed Heart

44

45

46

47 Gram.pl: 8.8/10, Adventure Zone: 8/10
Big Fish Games: edycja kolekcjonerska (premiera lada chwila) Wersje polska i angielska dostępne na naszej stronie :)

48 Gry HOPA Artifex Mundi Work in progress… ;)

49

50

51

52

53

54

55 Dziękuję za uwagę. jakub.grudzinski@artifexmundi.com


Pobierz ppt "Jakub Grudziński Artifex Mundi"

Podobne prezentacje


Reklamy Google