Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Damian Legawiec Gametrade.pl Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Damian Legawiec Gametrade.pl Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny."— Zapis prezentacji:

1 Damian Legawiec Gametrade.pl Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny

2 Rynek wtórny?

3 Kto kupuje używane gry?

4 85% tych kolesi

5 56% amerykańskich graczy nie kupuje gier, a z pozostałych 44% 85% kupuje używane (raport Newzoo) wg NPD 45% przychodów rynku gier w 2010 to gry używane oraz download

6 Dlaczego? 1.Wysoka cena gier 2.Kryzys gospodarczy 3.Krótki czas rozgrywki

7 Kto na tym najwięcej zarabia?

8

9

10

11 Gry używane to: 26% przychodów

12 Gry używane to: 46% zysku

13 Gry używane to: 1 mld 140mln $ zysku

14 Jak wydawcy z tym walczą? 1.OnlinePass czyli przepustki sieciowe (EA, Sony, THQ) 2.Darmowe dodatki DLC dla pierwszych posiadaczy 3.Cyfrowa dystrybucja

15 Pozytywne skutki rynku wtórnego: 1.Niższa bariera wejścia w gry dla mniej zamożnych 2.Wzrost siły marki – sprzedaż kontynuacji 3.Sprzedaż dodatków DLC

16 Pozytywne skutki rynku wtórnego: 4.Pieniądze ze sprzedaży starych gier gracze przeznaczają na.. zakup nowych gier

17 A jak to wygląda w Polsce?

18

19 Ponad zarejestrowanych graczy (70% to posiadacze PS3, kolejne 20% to Xbox 360) odsłon / mc Ok gier / mc zmienia właściciela

20 Jak wykorzystać ten potencjał dla swojego biznesu? Wydawcy – promocja gier i płatnych dodatków Sklepy – sprzedaż (zamówienia przedpremierowe, edycje kolekcjonerskie, outlet)

21 Damian Legawiec Gametrade.pl


Pobierz ppt "Damian Legawiec Gametrade.pl Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google