Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Squarer Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński 22.06.2013 Natalia Berdys.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Squarer Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński 22.06.2013 Natalia Berdys."— Zapis prezentacji:

1 Squarer Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński Natalia Berdys

2 opis projektu platforma: iOS rodzaj: gra zręcznościowa urządzenia: iPad 3+ target: dowolny (rating 4+)

3 Technologie Kobold2d / Cocos2d programowe animacje + filtry audio obsługa akcelerometru + rozpoznawanie gestów poziomy generowane dynamicznie (losowo) integracja zdobytych punktów z Game Center

4 SQUARER Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki

5 Menu tytułowe

6 Zasady gry - Gracz: dolny kwadrat - Należy unikać przeszkód w innym kolorze - Dostosowanie koloru do przeszkody = tarcza + punkty

7 Sterowanie graczem: akcelerometr

8 Sterowanie graczem: gesty

9 Wzrost poziomu trudności wraz z czasem: prędkość + prawdopodobieństwo nowych/większych przeszkód

10 Koniec gry: Punkty + ranking online

11 App Store

12 DEMO


Pobierz ppt "Squarer Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński 22.06.2013 Natalia Berdys."

Podobne prezentacje


Reklamy Google