Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012."— Zapis prezentacji:

1 PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012

2 Tomasz Strzelczyk, senior game designer w Vivid Games z siedzibą główną w Bydgoszczy Doświadczenie w projektowaniu gier na przenośne platformy - J2ME, GBA, DS, PSP, iOS i Android Ponad 7 lat w game devie Były recenzent w miesięczniku Świat Gier Komputerowych Miłośnik gier na wszelkie platformy, nie tylko mobilne ? Kim jestem, skąd przybywam? GameDay expo 2012

3 Podsumowanie głównych graczy mobilnej rozrywki na chwilę obecną Prognozy na rok 2012 i może ciut dalej Co to oznacza dla nas? Graczy Developerów GameDay expo 2012 Przebieg i cel wykładu

4 iPod, iPhone oraz iPad 365 mln urządzeń w rękach użytkowników Ponad 500 tys. aplikacji w sklepie AppStore Wyłącznie cyfrowa dystrybucja Sukces komercyjny GameDay expo 2012 Apple

5 Setki smartphonów i tabletów różnych firm Prawie jak J2ME? 300 mln urządzeń do zagospodarowania Ponad 450 tys. aplikacji na Google Play Dystrybucja cyfrowa GameDay expo 2012 Android

6 3DS, następca Nintendo DS Sprzedanych ponad 16.9 mln egzemplarzy Dostępnych ponad 180 gier pudełkowych + Virtual Console Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa GameDay expo 2012 Nintendo

7 PS Vita, następca PSP Nowy sprzęt sprzedał się do tej pory w liczbie 1.9 mln egzemplarzy Biblioteka 50 gier Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa Cross-platform/remote play – PlayStation 3 PlayStation Suite GameDay expo 2012 Sony

8 Duża strata do iOSa i Androida jeśli chodzi o ilość i jakość gier GameDay expo 2012 Microsoft, RIM

9 Oficjalny kontroler iGame - Apple mocniej wchodzi w rynek gier? Cross-platform gaming Kolejne wersje iPada/iPhona/iPoda Tłok na Appstorze Sukces mimo wszystko! GameDay expo 2012 Przyszłość Apple

10 Zwiększenie ilości smartphonów przez modele budżetowe Kilka modeli mocniejszych Tłok na Google Play i piractwo GameDay expo 2012 Przyszłość Androida

11 Wii U - ostatnia szansa Nintendo? Bezpośrednia rywalizacja z PS Vita Nie dla smartphonów Wyjście z dołka finansowego E pokaże, na co warto czekać GameDay expo 2012 Przyszłość Nintendo

12 Walka o pozycję lidera z 3DS Kondycja finansowa Sony Dobry grunt dla developerów indie E pokaże na co warto czekać GameDay expo 2012 Przyszłość Sony

13 Smartphony i tablety: Duża konkurencja i tłok – stawiajmy na innowacyjność i jakość! Nacisk na tematy społecznościowe Freemium rządzi… …ale tylko mądrze zaprojektowane Proste, świetnie wyglądające gry są na topie Kwestia nowego kontrolera Nie projektujmy na jedną platformę GameDay expo 2012 Projektowanie gier

14 PS Vita: Integracja z PlayStation 3 Podatny grunt, świeży rynek i otwartość Sony Rozsądne korzystanie z cech konsoli Aspekt towarzyski i multiplayer Zgodność ze standardami Sony 3DS: Skomplikowane projektowanie aplikacji – 3D Wierność starej szkole Zgodność ze standardami Nintendo GameDay expo 2012 Projektowanie gier

15 Gracze hardcorowi: PS Vita i 3DS to najlepszy wybór Nachalne mikropłatności DLC na siłę Granie w chmurze Gracze casualowi: Smartphony i tablety idealnym rozwiązaniem Mętlik przy wyborze kolejnego sprzętu Więcej darmowych gier GameDay expo 2012 Granie w grę

16 Tomasz Strzelczyk GameDay expo 2012 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google