Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION"— Zapis prezentacji:

1 PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Tomasz Strzelczyk Vivid Games S.A. GameDay expo 2012

2 ? Kim jestem, skąd przybywam?
Tomasz Strzelczyk, senior game designer w Vivid Games z siedzibą główną w Bydgoszczy Doświadczenie w projektowaniu gier na przenośne platformy - J2ME, GBA, DS, PSP, iOS i Android Ponad 7 lat w game devie Były recenzent w miesięczniku Świat Gier Komputerowych Miłośnik gier na wszelkie platformy, nie tylko mobilne ? GameDay expo 2012

3 Przebieg i cel wykładu Podsumowanie głównych graczy mobilnej rozrywki na chwilę obecną Prognozy na rok 2012 i może ciut dalej Co to oznacza dla nas? Graczy Developerów GameDay expo 2012

4 Apple iPod, iPhone oraz iPad 365 mln urządzeń w rękach użytkowników
Ponad 500 tys. aplikacji w sklepie AppStore Wyłącznie cyfrowa dystrybucja Sukces komercyjny GameDay expo 2012

5 Android Setki smartphonów i tabletów różnych firm Prawie jak J2ME?
300 mln urządzeń do „zagospodarowania” Ponad 450 tys. aplikacji na Google Play Dystrybucja cyfrowa GameDay expo 2012

6 Nintendo 3DS, następca Nintendo DS
Sprzedanych ponad 16.9 mln egzemplarzy Dostępnych ponad 180 gier pudełkowych + Virtual Console Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa GameDay expo 2012

7 Sony PS Vita, następca PSP
Nowy sprzęt sprzedał się do tej pory w liczbie 1.9 mln egzemplarzy Biblioteka 50 gier Dystrybucja cyfrowa i pudełkowa Cross-platform/remote play – PlayStation 3 PlayStation Suite GameDay expo 2012

8 Microsoft, RIM Duża strata do iOSa i Androida jeśli chodzi o ilość i jakość gier GameDay expo 2012

9 Przyszłość Apple Oficjalny kontroler
iGame - Apple mocniej wchodzi w rynek gier? Cross-platform gaming Kolejne wersje iPada/iPhona/iPoda Tłok na Appstorze Sukces mimo wszystko! GameDay expo 2012

10 Przyszłość Androida Zwiększenie ilości smartphonów przez modele budżetowe Kilka modeli mocniejszych Tłok na Google Play i piractwo GameDay expo 2012

11 Przyszłość Nintendo Wii U - ostatnia szansa Nintendo?
Bezpośrednia rywalizacja z PS Vita „Nie” dla smartphonów Wyjście z dołka finansowego E pokaże, na co warto czekać GameDay expo 2012

12 Przyszłość Sony Walka o pozycję lidera z 3DS Kondycja finansowa Sony
Dobry grunt dla developerów indie E pokaże na co warto czekać GameDay expo 2012

13 Projektowanie gier Smartphony i tablety:
Duża konkurencja i tłok – stawiajmy na innowacyjność i jakość! Nacisk na tematy społecznościowe Freemium rządzi… …ale tylko mądrze zaprojektowane Proste, świetnie wyglądające gry są na topie Kwestia nowego kontrolera Nie projektujmy na jedną platformę GameDay expo 2012

14 Projektowanie gier PS Vita: Integracja z PlayStation 3
Podatny grunt, świeży rynek i otwartość Sony Rozsądne korzystanie z cech konsoli Aspekt towarzyski i multiplayer Zgodność ze standardami Sony 3DS: Skomplikowane projektowanie aplikacji – 3D Wierność starej szkole Zgodność ze standardami Nintendo GameDay expo 2012

15 Granie w grę Gracze hardcorowi: PS Vita i 3DS to najlepszy wybór
Nachalne mikropłatności DLC na siłę Granie w chmurze Gracze casualowi: Smartphony i tablety idealnym rozwiązaniem Mętlik przy wyborze kolejnego sprzętu Więcej darmowych gier GameDay expo 2012

16 Dziękuję za uwagę! Tomasz Strzelczyk tomasz.strzelczyk@vividgames.com
GameDay expo 2012


Pobierz ppt "PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION"

Podobne prezentacje


Reklamy Google