Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013."— Zapis prezentacji:

1 Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013

2 Sześciolatki w zerówce przedszkolnej w zerówce szkolnej w I klasie szkoły podstawowej Siedmiolatki W I klasie szkoły podstawowej w II klasie szkoły podstawowej Kogo badaliśmy

3 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Jak badaliśmy Dzieci rozwiązywały na tabletach Test umiejętności na starcie szkolnym Test był adaptatywny – dopasowywał kolejne pytania do umiejętności dziecka

4 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności matematycznych

5 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki pomiarów umiejętności matematycznych

6 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności pisania

7 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności pisania

8 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności czytania

9 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności czytania

10 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności matematycznych u dzieci według poziomu kompetencji

11 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności pisania u dzieci według poziomu kompetencji

12 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności czytania u dzieci według poziomu kompetencji

13 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Główne wnioski z badania Dzieci rozwijają się bez względu na to, gdzie się uczą: w zerówce przedszkolnej, szkolnej czy w I klasie Sześciolatki na koniec I klasy osiągnęły taki sam poziom umiejętności matematycznych co siedmiolatki 6-latki uczęszczające do I klasy zrobiły największy postęp w czytaniu i matematyce Największy rozwój wszystkich umiejętności zaobserwowano u najsłabszych dzieci

14 Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8, Warszawa tel.: (22) , Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013."

Podobne prezentacje


Reklamy Google