Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów."— Zapis prezentacji:

1 Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów rocznie Świetna znajomość rynku zagranicznego - organizujemy ekspozycje polskich liderów w ponad 50 wydarzeniach targowych i wystawach na całym świecie Doświadczenie – w 2012 byliśmy wykonawcą Branżowego Programu Promocji – Meble oraz Branżowego Programu Promocji – Moda Targi Poznańskie głównym wykonawcą Polskiego Programu Promocji Polski w Kazachstanie w roku 2013 PROMOCJA POLSKI – TARGI POZNAŃSKIE

2 2012 – PROGRAMY BRANŻOWE 11 stycznia 2012 roku Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę na realizację branżowego programu promocji branży meblarskiej. Wykonawcą programu zostało konsorcjum pod przewodnictwem MTP Ministerstwo Gospodarki zawarło również umowę z MTP na realizację branżowego programu promocji branży odzieży dodatków i galanterii skórzanej. Pomoc dla przedsiębiorstw może wynieść aż zł

3 PROGRAM PROMOCJI OGÓLNEJ - KAZACHSTAN TERMIN REALIZACJI: – BRANŻE

4 Organizację uczestnictwa w targach oraz misjach gospodarczych Misje przyjazdowe typu study-tours do Polski dla kontrahentów zagranicznych Opracowanie i publikacja artykułów i reklam promocyjno - informacyjnych na temat polskich branż Przygotowanie i produkcję materiałów promocyjno – informacyjnych Przeprowadzenie działań promujących polską gospodarkę w czasie odbywania się imprez targowo – wystawienniczych Organizację konferencji oraz forum gospodarczego Zapewnienie w przypadku zapotrzebowania ze strony przedsiębiorców gadżetów promocyjnych Opracowanie i publikacja artykułów reklamowych PROGRAM OBEJMUJE

5 KOMPONENT A Udział polskich przedsiębiorców w imprezach targowo-wystawienniczych TARGI KIHE Międzynarodowe Targi Branży Medycznej, Ałmaty, maj 2013 MINING WEEK Międzynarodowe Targi Przemysłu Górniczego, Karaganda, czerwiec 2013 EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC Targi Inwestycyjne, Aktiubińsk (Aktobe), czerwiec 2013 EKO TECH Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska, Ałmaty, wrzesień 2013 KAZAGRO Międzynarodowe Targi Rolnicze, Astana, październik 2013 BEAUTY WORLD Międzynarodowe Targi Przemysłu Kosmetycznego, Astana, listopad 2013 WORLD FOOD Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego, Ałmaty, listopad 2013

6 KOMPONENT A Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich TARGI POWER KAZAKHSTAN Ałmaty, październik/listopad 2013 MEBLE i WYPOSAŻENIE WNĘTRZ Ałmaty, czerwiec 2013 KAZAGRO Astana, październik 2013 WORLD FOOD Ałmaty, listopad 2013

7 KOMPONENT B Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich FORA GOSPODARCZE EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC – październik 2013 Organizacja forum gospodarczego w Aktiubińsku (Aktobe) WORLD FOOD – listopad 2013 Organizacja forum gospodarczego w Ałmaty podczas targów listopad 2013 Organizacja forum gospodarczego w Ałmaty – listopad 2013

8 KOMPONENT B Misje przyjazdowe dziennikarzy kazachskich MISJE DZIENNIKARZY marzec 2013 branża meblowa maj 2013 branża petrochemiczna oraz energetyka kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza wrzesień 2013 maszyny, urządzenia oraz chemia dla rolnictwa wrzesień 2013 branża wydobywcza i górnicza wrzesień 2013 branża sprzęt medyczny i farmacja listopad 2013 branża technologii środowiskowych

9 KOMPONENT B Misje przyjazdowe typu Study Tour dla kontrahentów STUDY TOUR marzec 2013 branża meblowa kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza listopad 2013 branża technologii środowiskowych

10 KOMPONENT B Działania promujące polskie branże w Kazachstanie DODATKOWA PROMOCJA Opracowanie i publikacja artykułów informacyjno-promocyjnych lub reklam na temat polskich branż Prowadzanie akcji promującej na portalach internetowych Projekt i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych: ulotki, foldery, roll-upy, ściereczki do okularów, cukierki – Krówki, magnesy na lodówkę, płyta CD z utworami polskich kompozytorów Działania promujące podczas imprez targowo-wystawienniczych: organizacja stoiska informacyjno-promocyjnego z pełnym wyposażeniem i obsługą Nabór przedsiębiorców do udziału w działaniach z Komponentu A Produkcja filmu promującego branże objęte programem Stworzenie portalu internetowego promującego polskie branże objęte programem

11 W ramach wsparcia przedsiębiorców możliwe jest uzyskanie dofinansowania nawet do 75% poniesionych kosztów na udział w programie promocji w ramach poddziałania PO IG. Szczegółowe informacje: KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE W Ministerstwie Gospodarki Departament Wdrażania Programów Operacyjnych pod numerem telefonu (22) na stronie www Ministerstwa Gospodarki: Ogloszenie+o+naborze Dokumenty+dla+wnioskodawcow Ewa Ostrowska tel Dagmara Cyran tel Anna Myślak tel

12 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google