Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI"— Zapis prezentacji:

1 BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻY MEBLARSKIEJ czyli jak uzyskać dofinansowanie na promocję branży meblarskiej? 1

2 Branżowe Programy Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa 6 – Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.5 – Promocja polskiej gospodarki Poddziałanie – Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych Instytucja wdrażająca: Ministerstwo Gospodarki Czas trwania: 1 kwietnia 2012 – 31 marca 2015 2

3 Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP)
wykreowanie polskich, silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie 3

4 Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP)
zaistnienie na rynkach zagranicznych polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”, promocja branży meblowej za granicą 4

5 Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP)
dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży dotarcie z informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych 5

6 Komponent A Udział w następujących zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych: „Imm Cologne”, Kolonia (Niemcy) r. , r. „MOW”, Bad Salzuflen (Niemcy) r. , r. „Meble” Moskwa (Rosja) r., r. „KIFF” Kijów (Ukraina) r., r. 6

7 Komponent A Udział w następujących zagranicznych imprezach targowo – wystawienniczych: „Salon du Meble”, Paryż (Francja) r., r. „Interiors”, Birmingham (Wielka Brytania) r. , r. 7

8 Komponent A Udział w następujących krajowych imprezach targowo – wystawienniczych: „Meble Polska” (Poznań) r., r., r. „Home Decor” Targi Wnętrz (Poznań) r., r., r. 8

9 Komponent A Udział w wybranych misjach gospodarczej 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: Rosja – r. Francja – r. Wielka Brytania – r. Ukraina – r. r. 9

10 Komponent A Udział w misji gospodarczej daje możliwość:
- udział w spotkaniach matchmakingowych z przedstawicielami środowisk kupieckich bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju spotkanie z przedstawicielami otoczenia biznesu oraz z dziennikarzami udział w imprezie targowej odbywającej na wybranym rynku 10

11 Komponent A Udział w 2-dniowych szkoleniach w Poznaniu
dla 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: r. r. r. Szkolenia będą obejmować zagadnienia: - strategia budowania marki na rynkach zagranicznych zagadnienia z zakresu marketingu i handlu zagranicznego - prowadzenie działalności eksportowej 11

12 Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG
promocja branży meblarskiej w Niemczech, Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii oraz na Ukrainie poprzez: - jednodniowe konferencje - wizyty przyjazdowe do Polski dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe - wizyty przyjazdowe do Polski dla zagranicznych kontrahentów oraz przedstawicieli sieci kupieckich reklama w prasie zagranicznej marki „Meble” oraz prowadzenie działań promujących 12

13 Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG
ogólna promocja branży opracowanie znaku graficznego i hasła promującego branżę wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (m.in. katalogi, ulotki, roll-up, pamięć USB) opracowanie i wykonanie dla wszystkich uczestników działań promujących, widocznych i estetycznych tablic informacyjnych w języku angielskim z wykorzystaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej marki polskiej gospodarki prowadzenie dodatkowych działań: - witryna internetowa - kampania outdoorowa podczas trwania Mistrzostw Europy EURO 2012 - Magazyn „Polish Furniture Magazine”.

14 Beneficjentami projektu są przedsiębiorcy:
Prowadzący działalność gospodarczą i mający siedzibę na terytorium RP, którzy zgłosili swój udział w BPP lub programie promocji o charakterze ogólnym. 2. Którzy, zdeklarują udział w działaniach promujących stanowiących co najmniej 50% liczby działań określonych w Komponencie A BPP. 3. Których towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane mieszczą się w katalogu określonym w BPP. 4. W roku podatkowym, w którym składają wniosek oraz w w dwóch poprzedzających latach nie otrzymali pomocy de minimis, której wartość brutto, łącznie z pomocą o którą się ubiegają nie przekraczają równowartości 200 tys. euro 14

15 Koszty udziału: w ramach komponentu A działania promujące zostaną w całości sfinansowane przez przedsiębiorców ALE można uzyskać dofinansowanie z Ministerstwa Gospodarki 75% poniesionych kosztów kwalifikowanych na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej 15

16 Jak uzyskać refundację kosztów udziału w poszczególnych działaniach?
W pierwszej kolejności należy złożyć wniosek o udzielenie pomocy (należy uczestniczyć w co najmniej 50% działań przewidzianych w Komponencie A) 2. Przedsiębiorca pokrywa w 100% koszt działania, w którym bierze udział. 3. Następnie wypełnia wniosek o płatność. 4. Ministerstwo weryfikuje wniosek i refunduje poniesione koszty kwalifikowane. 16

17 Koszty kwalifikowane:
wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna, reklama w mediach targowych wynajem powierzchni wystawienniczej wynajem zabudowy powierzchni wystawienniczej wynajem sal konferencyjnych w tym zakup usług technicznych (nagłośnienia, oświetlenia) udział w polskich i zagranicznych konferencjach, udział w szkoleniach zakup usług tłumaczenia symultanicznego lub konsekutywnego zakup usługi transportu osób jeżeli jest to związane z organizacją seminarium, konferencji, pokazów lub organizacją branżowej misji gospodarczej zakup usługi spedycji transportu i spedycji eksponatów, w związku z udziałem w targach lub branżowych misjach gospodarczych wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów 17

18 Koszty kwalifikowane:
zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów zakup biletów wstępu w celu zwiedzania targów lub wystaw związanych z branżową misją gospodarczą przejazd i nocleg nie więcej niż dwóch przedstawicieli przedsiębiorcy uczestniczących w targach (2dni przed rozpoczęciem + okres trwania wydarzenia + 1 dzień) przejazd i nocleg 1 przedstawiciela przedsiębiorcy w misji gospodarczej (1dzień przed rozpoczęciem + okres trwania wydarzenia + 1 dzień po zakończeniu misji) 18

19 Kontakt: MTP: mateusz.olecki@mtp.pl tel. 61 869 26 69
tel tel tel OIGPM: tel 19


Pobierz ppt "BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI"

Podobne prezentacje


Reklamy Google