Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl."— Zapis prezentacji:

1 Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl

2 Indeks Metodologia Wyniki badania Dermokosmetyki
Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl TNS OBOP Autor Agata Zadrożna | © TNS

3 Metodologia Dermokosmetyki

4 Metodologia Badanie zrealizowane zostało:
w ramach cyklicznego projektu Omnimas; w dniach 2-6 lutego 2012 r.; na losowej, reprezentatywnej próbie 1004 Polaków w wieku 15 lat i więcej; techniką wywiadów bezpośrednich w domu respondenta. Dermokosmetyki > Metodologia 4

5 Wyniki badania Dermokosmetyki

6 Podsumowanie Dermokosmetyki dla siebie kupuje co piąty Polak (20%) – 12% mężczyzn i 27% kobiet. Podstawowe przyczyny kupowanie dermokosmetyków to ich lepsza jakość niż innych kosmetyków (37%) oraz wrażliwa/ alergiczna cera (30%). Przyczyny te są wymieniane najczęściej zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. 18% osób, które kupują dermokosmetyki, polecił je specjalista (lekarz, kosmetyczka). 15% kupuje je, bo są produkowane z naturalnych składników. 14% uważa, że są skuteczniejsze od innych kosmetyków, a 13% polecił je ktoś spośród znajomych lub rodziny. Podstawowym powodem niekupowania dermokosmetyków, szczególnie w przypadku kobiet (50%), jest ich wysoka cena (34%). Co trzecia (31%) osoba, która nie kupuje kosmetyków aptecznych, nie robi tego, bo nie ma wrażliwej/ alergicznej cery. 11% badanych nie kupujących dermokosmetyków uważa, że nie różnią się one jakością od innych kosmetyków, tyle samo osób jest zdania, że inne kosmetyki są tak samo, a nawet bardziej skuteczne. Tylko 5% osób, które nie kupują dermokosmetyków, nie wie, że istnieją kosmetyki sprzedawane tylko w aptekach. Dermokosmetyki > Wyniki badania 6

7 Kupowanie dermokosmetyków (1)
Czy zdarza się Panu(i) kupować dla siebie kosmetyki (kremy, szampony, dezodoranty itp.) sprzedawane tylko w aptekach tzw. dermokosmetyki? N=1004 Dermokosmetyki > Wyniki badania 7

8 Powody kupowania dermokosmetyków
Dlaczego kupuje Pan(i) dermokosmetyki? N=198 * Odsetki nie sumują się do 100%, gdyż respondent mógł wskazać do 3 odpowiedzi. Dermokosmetyki > Wyniki badania 8

9 Powody niekupowania dermokosmetyków
Dlaczego nie kupuje Pan(i) dermokosmetyków? N=806 * Odsetki nie sumują się do 100%, gdyż respondent mógł wskazać do 3 odpowiedzi. Dermokosmetyki > Wyniki badania 9 9


Pobierz ppt "Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google