Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007."— Zapis prezentacji:

1 D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007

2 D-Link Technology Trend Zakupy przez Internet Podstawa – wszyscy respondenci N=1004 Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=388 Korzystanie z Internetu Czy korzysta Pan/Pani z Internetu? Dokonywanie zakupów przez Internet Czy w ciągu ostatniego roku robił(a) Pan(i) zakupy przez Internet?

3 D-Link Technology Trend Powody robienia i nie robienia zakupów przez Internet Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110 Powody robienia zakupów przez Internet Dlaczego robi Pan(i) zakupy przez Internet? Powody nie robienia zakupów przez Internet Dlaczego nie kupuje Pan(i) przez Internet? Podstawa – respondenci, którzy nie robią zakupów przez Internet N=278

4 D-Link Technology Trend Porównywarki cen Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110 Podstawa – respondenci, którzy kierują się porównywarką cen podczas robienia zakupów przez Internet N=67 Kierowanie się porównywarką cen Czy przy wyborze produktu w Internecie kieruje się Pan(i) porównywarką cen? Marki porównywarek cen Z jakich porównywarek korzystał(a) Pan(i) w ciągu ostatniego roku?

5 D-Link Technology Trend Komentarze internautów jako źródło wiedzy Czy przed wyborem produktu sugeruje się Pan(i) komentarzami innych internautów zamieszczanymi w sklepach internetowych lub na porównywarkach cen? Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110

6 D-Link Technology Trend Sposoby dokonywania płatności W jaki sposób dokonuje Pan(i) płatności za zakupy w Internecie? Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110

7 D-Link Technology Trend Zakupy świąteczne przez Internet Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=388 Zamiar dokonywania zakupów świątecznych lub kupna prezentów przez Internet Czy robi Pan(i) lub zamierza robić zakupy świąteczne lub kupować prezenty świąteczne przez Internet?

8 D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 22 – 30 listopada Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób) wielkość próby N = 1004


Pobierz ppt "D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google