Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Społeczności w Internecie Wyniki badania. D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie zjawiska Internetu 2.0, a w szeczgólności.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Społeczności w Internecie Wyniki badania. D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie zjawiska Internetu 2.0, a w szeczgólności."— Zapis prezentacji:

1 Społeczności w Internecie Wyniki badania

2 D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie zjawiska Internetu 2.0, a w szeczgólności popularności serwisów społecznościowych i motywów korzystania z tego typu portali. Zbadanie aktywności Internautów w zakresie samodzielnego tworzenia treści w Internecie. Zbadanie świadomości zagrożeń z korzystania z serwisów społecznościowych związanych z udostępnianiem informacji na swój temat i postaw odnośnie tych zagrożeń.

3 D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach maja Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~ tys. osób) wielkość próby N = 1001

4 D-Link Technology Trend Korzystanie z Internetu Czy korzysta Pan(i) z Internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=1001

5 D-Link Technology Trend Korzystanie z serwisów społecznościowych Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z nich chociaż raz Pan(i) skorzystał(a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy? Podstawa – wszyscy respondenci N=1001 Podstawa – respondenci, którzy znają przynajmniej jeden serwis społecznościowy (wśród Internautów) N=396 Świadomość istnienia serwisów społecznościowych (na podstawie znajomości serwisów) Korzystanie z serwisów społecznościowych 31% wszystkich badanych =

6 D-Link Technology Trend Świadomość istnienia, korzystanie z serwisów społecznościowych i korzystanie z Internetu w podgrupach Czy korzysta Pan(i) z Internetu? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z nich chociaż raz Pan(i) skorzystał(a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

7 D-Link Technology Trend Znajomość spontaniczna serwisów społecznościowych Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe.

8 D-Link Technology Trend Znajomość wspomagana serwisów społecznościowych Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na tej liście internetowe serwisy społecznościowe?

9 D-Link Technology Trend Korzystanie z serwisów społecznościowych Z którego z serwisów skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

10 D-Link Technology Trend Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie; podsumowanie; wśród Polaków ( wiek lat ) Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z portali skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

11 D-Link Technology Trend Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie; podsumowanie; wśród Internautów Proszę wymienić znane Panu(i) choćby ze słyszenia internetowe serwisy społecznościowe? Czy zna Pan(i) choćby ze słyszenia wymienione na liście internetowe serwisy społecznościowe? Z którego z portali skorzystał(a) Pan(i) chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

12 D-Link Technology Trend Cel odwiedzania serwisów społecznościowych W jakim celu odwiedza Pan(i) serwisy społecznościowe? Podstawa – osoby, które skorzystały z jakiegoś portalu społecznościowego w okresie ostatnich 6 m-cy N=307

13 D-Link Technology Trend Zainteresowanie informacjami umieszczanymi w Internecie Które treści tworzone w Internecie są dla Pana(i) najciekawsze? Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=396

14 D-Link Technology Trend Samodzielne tworzenie treści w Internecie Czy tworzy Pan(i) jakieś z wymienionych na liście treści w Internecie? Jak często tworzy Pan(i) tego typu treści w Internecie? Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=396 Podstawa – respondenci, którzy tworzą treści w Internecie N=124 Samodzielne tworzenie treści w Internecie Częstotliwość tworzenia treści w Internecie

15 D-Link Technology Trend Rodzaj tworzonych treści w Internecie Czy tworzy Pan(i) jakieś z wymienionych na liście treści w Internecie? Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu, N=396

16 D-Link Technology Trend Wykorzystanie przez osoby trzecie danych osobowych Co sądzi Pan(i) na temat ewentualnego wykorzystania przez osoby trzecie podawanych przez Pana(ią) w takich serwisach danych osobowych? Podstawa: osoby, które skorzystały z dowolnego portalu społecznościowego w okresie ostatnich 6 m-cy N=307

17 D-Link Technology Trend Materiał prasowy przygotowany przez D-Link (Polska) Sp. z o.o. Warunki publikacji: Rozpowszechniając wyniki badania należy podać nazwę projektu badawczego (D-Link Technology Trend) oraz wykonawcę (Millward Brown SMG/KRC) Osoby odpowiedzialne: D-Link: Mariusz Piaseczny, PR Menedżer Millward Brown: Kuba Antoszewski, PR Menedżer Fleishman-Hillard: Andrzej Jędrzejczak


Pobierz ppt "Społeczności w Internecie Wyniki badania. D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie zjawiska Internetu 2.0, a w szeczgólności."

Podobne prezentacje


Reklamy Google