Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

D-Link Technology Trend Udział w wyborach przez internet Wyniki badania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "D-Link Technology Trend Udział w wyborach przez internet Wyniki badania."— Zapis prezentacji:

1 D-Link Technology Trend Udział w wyborach przez internet Wyniki badania

2 D-Link Technology Trend Korzystanie z i nternetu Czy korzysta Pan(i) z internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=945

3 D-Link Technology Trend Udział w wyborach Czy zamierza Pan(i) wziąć udział w najbliższych wyborach parlamentarnych? Podstawa – wszyscy respondenci N=945 Osobisty udział Głosowanie przez internet Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu? Podstawa – respondenci, którzy nie wiedzą czy wezmą udział w wyborach N=131 Podstawa – respondenci, którzy nie zamierzają wziąć udziału w wyborach N=303

4 D-Link Technology Trend Wybory przez i nternet Podstawa – wszyscy respondenci N=945 internauci N=336 Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu?

5 D-Link Technology Trend Kto chce głosować przez i nternet Podstawa – internauci – osoby deklarujące chęć głosowania przez internet N=302 wszyscy respondenci N=945 Wiek Wykształcenie Wielkość miejscowości Płeć

6 D-Link Technology Trend Preferencje wyborcze (wspomagane)* Podstawa – respondenci deklarujący udział w wyborach N=511 internauci deklarujący udział w wyborach N=197 *) pozostałe ugrupowania nie przekroczyły progu 5% Proszę spojrzeć na listę i zastanowić się, na jakie ugrupowanie polityczne by Pan(i) zagłosował(a), proszę wskazać jedno ugrupowanie.

7 D-Link Technology Trend Ugrupowania polityczne w i nternecie Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić stronę internetową jakiegoś ugrupowania politycznego? Podstawa – internauci N=336 Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić blog internetowy prowadzony przez polityka? Czy spotkał(a) się Pan(i) w ciągu ostatniego roku z jakimikolwiek materiałami wyborczymi polityków lub partii politycznych umieszczanymi w internecie?

8 D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Raport D-Link Technology Trend przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 7 – 10 września Charakter próby Ogólnopolska, losow a, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób). Badanie przeprowadzono na osobach powyżej 18 lat (mogących brać udział w wyborach). W ielkość próby N = 945.


Pobierz ppt "D-Link Technology Trend Udział w wyborach przez internet Wyniki badania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google